albertina Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Het hoort bij het levenmaar zo jong en zo'n vreselijke eindeen dat, alleen maar door het drinken.Zo word ik weer even met mijn neus op de feiten gedrukt.Ook vreselijk voor zijn zoontje, 8 jaar is dat joch pas.Diep triest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Albertine, een droevige dag vandaag. Ik wens je veel sterkte toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Moghu Fleurie en Tien.Tien heel veel sterkte vanmiddag meis. Tja een begrafenis is altijd verdrietig, zeker als het iemand is die nog niet zo oud is of teveel gedronken heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Ja, daarom schrijf ik het ook hier,een waarschuwing voor ons allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 OepsIk moet er weer vandoor...dochter is wakker Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Oeps Fleur,dag maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Yajala, gefeliciteerd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjesha..ik heb je vannacht wel gehoord hoor..je moet ook eens aan andere denken die wel willen slapen......optijd ja Je kan me niet gehoord hebben want ik had op tijd hier uitgelogd en.....ik ben nergens anders geweest waar jij me kon zien of horen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Dagdag, wij zijn weg. Oant moarn:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Tina, heel veel sterkte vanmiddagtriest om naar zo iets heen te moeten gaanzijn nooit de leuke dingen in het leven, hou je taai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Nou bedankt hoor allemaal,voor de bemoedigende woorden.Ik ga me douchen aankledenen dan weg.Fijne dag nog allemaal.Wellicht tot later op de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Goede morgen allemaal,wat?? Nog 14 dagen regen??? Dan hoop ik maar dat de Piet van Snoep gelijk heeft!Sterkte Tina, idd heel confronterend weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 En natuurlijk een hele dikke kus voor mijn donnetje dat jarig is!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 quote: Originally posted by: bolletjequote: Originally posted by: snoepje[/iJa maar Piet is ook zwaar aan de alc. je neem alle hoop bij me weg bolletje..snik snik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 tina...sterkte vandaag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 sha....liegebeest...het was veel te laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Snoep,Heb je misschien de tweelingzus van Sha gehoord??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Ja Snoep, luister maar naar Marc...dat was mijn tweelingzus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 quote: Originally posted by: MarcSnoep, Heb je misschien de tweelingzus van Sha gehoord??? is toch een siamese tweeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 quote: Originally posted by: verranderinggoedemorgen allemaal, Verder Vet verkouden... pfff komt door scooty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 dat komt omdat je hier met zijn alle opgepropt in de huiskamer zitwordt gewoon te klein hiertactive...we willen een grotere huiskamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 wijfie gaat het niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 je had net een ander icoontje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 ja zag het...grotere huiskamer en een paar douchjes erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 quote: Originally posted by: SowhatBleh,alweer regen! Oh, dan moet ik dus een plu mee die kant op....goed dat ik het vast weet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden