Jaap Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Goedemorgen op deze stille dag.Aicha hier is koffie.En geef jou de opdracht om bij de kringloopwinkel een koffiefilterhouder, een koffiepot en een fluitketel te kopen. En afdingen he, hoeft niet meer dan 2 euro bij elkaar te kosten.Ik denk dat de bouwvakkers het hebben meegenomen, daar zie ik ze wel voor aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Ik zet even een bosje bloemen op tafel omdat Yaja jarig is. Is zij trouwens niet op vakantie? Anders genieten we er zelf maar van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Ha die Jaap, dank je voor de koffie en als het een beetje droog blijft ga ik vanmiddag ook naar de kringloop Is wel zo'n dikke 40 minuten fietsen. Zouden die bouwvakkers dat echt gedaan hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Jahoor, ik heb hier 5 jaar geleden ook een een megaverbouwing gehad. Zo erg we konden er niet eens blijven wonen. En toch van alles kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Trouwens vannacht een hoop lawaai in de woonkamer. Ik me bed uit en kijken wat dat nu weer was.Na lang zoeken blijkt dat ik een nieuwe huisgenoot heb: een veldmuisje. Hoe komt die nou 3 hoog in de flat naar binnen? En belangrijker nog hoe krijg ik hem er weer uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 muizenval zetten en van het balkon gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Bij ons mogen alleen de oudjes en zieken naar een tijdelijke ruilwoning. Ik ben nog net niet oud genoeg:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Muizenval? Aaaaaaaaaaaaaaaaaah dat vind ik zielig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Getver Jaap..... Proberen te vangen Aicha en tam maken .... kunnnen zoooo lief zijn.. ik geloof inderdaad dat yala op vakantie zou dit weekend, mooi, genieten we zelf van die bos dus, is trouwens een mooi boeket Jaap, complimenten.. oeps... goeiemorgen jaar en aicha uiteraard.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Hier moest het wel, even ergens anders wonen, dak lag er af, de begane grond was een zandbak en er zat geen glas meer in de ramen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Morgen Yvonne, een tamme veldmuis lijkt me wel lief. Plan de campagne bedenken hoe hem te vangen.Ze zijn zo snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Er zijn ook vallen dat blijven leven en een val van 3 verdiepingen overleeft zo'n beestje wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 De ramen gaan er na de bouwvak uit met kozijnen en al. Tegen de tijd dat ze bij mij aan de beurt zijn zal het wel winter zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Ook goede morgen Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Kan natuurlijk vanavond ook weer een feestje geven Jaap. Maak ik veldmuizensoep:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Oei, vervelend Aicha. Verbouwingen vind ik leuk, maar niet in mijn eigen huis. Maar dan heb je daarna vast wel mooi nieuw dubbel glas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Veldmuizensoep, hmm... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Dat lijkt me wel lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Heb nu ook al dubbel glas. Ze hebben weer eens wat bedacht hierzo. Onze Flats staan op de monumentenlijst (waren de eerste van Apeldoorn). Willen het aan de buitenkant weer een beetje authentiek laten lijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Zo, gedouched, hond uitgelaten en gezogen.Nu boodschappen doen, een bosje bloemen halen,pastaschotel maken voor vanavond, en daarna eenchocoladetaart maken voor bij de thee vanavond:)O,Aicha, mss is die muis wel oud genoegvoor een ruilwoning.....??Ben je er ook vanaf:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Goedemorgen Bol.Nu weg, zie jullie straks wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Ha die Bol en Max ook goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Morgu Bol.. lekker vrij vandaag? Hiet regent het inmiddels al weer... had vanmorgen nog even de stille hoop dat ze er naast hadden gezeten met de voorspellingen, want het zonnetje scheen, al was het dan heel voorzichtig.. Naja, geeft niet, dan maken we het binnen maar weer gezellig. Ga eerst maar eens een pot verse koffie zetten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Een heel goede morgen allemaal.Lang geleden dat ik me gemeld heb.Kan het niet laten om nu en dan flarden mee te lezen.t Blijft een interessante materie, de verslaving.Ik sta in de startblokken om te vertrekken.Krantje koffie, het dagelijks ochtendritueel.Rond 12uur begint vandaag de Tour en met regelmaat fietsik een toertje mee op de home trainer.De dagen zijn rijkelijk gevuld maar tegenwoordig kan ik ook eendag heerlijk niets doen, mag van mij.Geen schuldgevoel nadien.Dat kan alleen omdat ik telkens het eerste glas laat staan.Niets is het waard om te gaan drinken.Maak er een mooie dag van, ik ga eraan beginnen.Proficiat voor degene die wat heeft te vieren.In het bijzonder wil ik Witte feliciteren met haar tweede jaar nuchterheid.Niet drinken kost de nodige inspanning, maar de beloning mag er zijn.Fijn weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden