Yvonne Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Goeiemorgen frummers... ik moet een beetje haasten, maar de koffie is klaar en de thee staat te trekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Morgen vonneke Weer werkendag...ben nog ontzettend moe..what's new Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 goedemorgen allen,voel mij zo wakker als een hoentje! alleen dat gehoest wordt ik gek van, jaja stoppen met roken brrrrwas gisteren beetje dipdag en moest dat een beetje van mij af gooien, krijg dan veelsteun op dit forum en ben daar dan ook dankbaar voor!sommigen onder u komen met opmerkingen en teksten die mij zeer aanspreken en waar ik wat mee kan!!iedereen beetje wakker, wordt de hele week pleuris weer, dus dakje van mijn auto gaat er dezeweek niet af, helaas.ga niet trainen vandaag en niet zwemmen, gewoon lekker rommelen en relaxed wat klusjes in en om het huis doen, die ik al veels te langs uitstel!nou lekker koffie, krantje, hond uitlaten en genieten van de ochtendrust, is mijn tijd, net of ik de wereld iets voor ben, just me and the sound of the birds...........groetjes toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 goede morgen fleur en yvonne. ik zou ook wel wat daagjes willen slapen hoor.maar eerst maar eens koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 toine ook goede morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 En ik moet er weer vandoor Morgen Igor Jopie, wat je gisteren schreef breekt mijn hart. Kan er wel van janken. Het verdriet..Ik hoop voor mezelf dat tijd inderdaad heelt. Dat het eindelijk zijn plaats krijgt maar vooral dat ik het op tijd accepteer zoals het is zonder mezelf nog meer emotionele schade toe te dienen. Hoop doet leven:laters; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 klopt helemaal, dat laatste gedicht van jopie, beschrijft precies wat ik voel, verdring, accepteer, plekje moet geven enz werkelijk prachtig.maar we gaan er wel wat van maken vandaag he allemaal, groeten toineneman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 ik zie dat er niemand onder de douche staat. BEZET NU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Goedemorgen,een raar dagje gister,bij mij althans.Mijn modem lag eruit.Dus, geen pc, tv en telefoon.Maar goed, alles doet het nu weer.Gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 ik ben weer weg. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Goedemorgen lieve mensen...Yvonne: ik zie niet de zon maar ik geloof wel dat hij schijnt achter de wolken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Verrandering: ben heel trots op je...we gaan voor 2 weken..go girl!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Goedemorgen allen!Verra volgens mij ben jij vandaag een maand droog? Dat verdient een hier regent het, gister tussen de buien door toch nog best een hoop aan de tuin kunnen doen, vandaag vrij, zou gaan varen, maar weet niet of dat we doorgaat met dit weer,wacht het wel af, ff bijlezen met een kopje koffiehoe vergaat het hier verder iedereen? Ik heb het drank en rookvrij gehouden van het weekend, maar wil wel een pact voor vandaag, want ik heb vrij, als het varen niet doorgaat ben ik alleen en dat is voor mij een trigger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Goeie morgen lieve kanjers.Borrie Dinah heel veel sterkte vandaag lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 good rainy morning frummers,gauw bijlezen en dan naar de spinningdoor weer en wind, brrrrrrrrrrrrrr vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 goedemorgen, weer een nieuwe week, tijd gaat snel, Net de oudste uitgezwaaid, die gaat logeren, de middelste is al logeren en straks met mijn kleine naar opa en oma.rust in de tent. ook wel ff lekker, kamers lekker opruimen zonder dat ze erbij zijn!! ff lekker ruimen.en dan hopelijk tussen de buien door met de hond lopen!!! wordt het nu wel een beetje zat die regen.was het vanacht volle maan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Goedemorgen,Jopie bedankt voor je gedachtes over het verdriet.Ik heb het een paar keer gelezen.Albertina mooi dat je dat verhaal schreef over het verdriet en de hoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Goeie morgen Lien,Lekker hé als je zoveel energie hebt omdat je niet drinkt? Je kan de hele wereld aan.Moghu An. Goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 mag ik wat regen ? hier van alles te, te heet, te druk, te veel gezeur maar ja verder alles ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 en dhen waar is dat, stuur er met liefde de regen naartoe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Jopie en Tina:heart:thnxDhen, je mag meer dan de helft van wat er hier valtbij jullie is het weer het andere uiterste he.Nu ff zelf wat vocht produceren en kwijtraken,liefhebbers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 idd andere uiterste, al een dag of 10, 35 graden, woensdag de top met iets van 40, daarna weer "normaal" 30.lien in Griekenland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 Dhen ik zal wel een paar vrachtwagens vol met water sturen hoor. Geen probleem.Hoest met je boompje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 18 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2011 lekker hoor griekenland, maar is dus erg heet!!heb net gisteren ff teruggelezenmooi teksten hoor, zeker van albetina!!! erg mooidie gaan we onthouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden