Spring naar bijdragen

Maandag18 juli 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 106
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedemorgen allen,

voel mij zo wakker als een hoentje! alleen dat gehoest wordt ik gek van, jaja stoppen met roken brrrr
was gisteren beetje dipdag en moest dat een beetje van mij af gooien, krijg dan veel
steun op dit forum en ben daar dan ook dankbaar voor!
sommigen onder u komen met opmerkingen en teksten die mij zeer aanspreken en waar ik wat mee kan!!
iedereen beetje wakker, wordt de hele week pleuris weer, dus dakje van mijn auto gaat er deze
week niet af, helaas.
ga niet trainen vandaag en niet zwemmen, gewoon lekker rommelen en relaxed wat klusjes in en om het huis doen, die ik al veels te langs uitstel!
nou lekker koffie, krantje, hond uitlaten en genieten van de ochtendrust, is mijn tijd, net of ik de wereld iets voor ben, just me and the sound of the birds...........
groetjes toine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik moet er weer vandoor :(

Morgen Igor :)

Jopie, wat je gisteren schreef breekt mijn hart. Kan er wel van janken.
Het verdriet..
Ik hoop voor mezelf dat tijd inderdaad heelt. Dat het eindelijk zijn plaats krijgt maar vooral dat ik het op tijd accepteer zoals het is zonder mezelf nog meer emotionele schade toe te dienen.
Hoop doet leven

:laters;

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen!

Verra volgens mij ben jij vandaag een maand droog? Dat verdient een :musicnote::present:

hier regent het, gister tussen de buien door toch nog best een hoop aan de tuin kunnen doen, vandaag vrij, zou gaan varen, maar weet niet of dat we doorgaat met dit weer,wacht het wel af, ff bijlezen met een kopje koffie

hoe vergaat het hier verder iedereen? Ik heb het drank en rookvrij gehouden van het weekend, maar wil wel een pact voor vandaag, want ik heb vrij, als het varen niet doorgaat ben ik alleen en dat is voor mij een trigger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen, weer een nieuwe week, tijd gaat snel,
Net de oudste uitgezwaaid, die gaat logeren, de middelste is al logeren en straks met mijn kleine naar opa en oma.
rust in de tent. ook wel ff lekker, kamers lekker opruimen zonder dat ze erbij zijn!! ff lekker ruimen.
en dan hopelijk tussen de buien door met de hond lopen!!! wordt het nu wel een beetje zat die regen.
was het vanacht volle maan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...