Spring naar bijdragen

woensdag 20 juli


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 199
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goh, borrie, dat is zoveel om uit te leggen en heeft niet veel met drank te maken. Onrechtstreeks wel, want het helpt me allemaal niet om NIET te drinken, maar toch :huh:

Ik zal het licht wel eens zien beginnen schijnen zeker ? Of heb je een pillichtje voor me ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rae, fijn dat je nog kwam schrijven hoe het verder met je ging.
Was een zware dag voor je. Wat een ellende he?
En wat een tijd kost dat toch om met die drank bezig te zijn.

Spike je gaat toch goed zo?

Ik duik mijn bed in, gelukkig slaap ik al wat beter.
Wat een crime weer en WAAROM heb ik me ditzelf weer aangedaan.
Dat zijn van die mijmeringen die ik kan hebben.
Je zelf vergeven ja. Dat is belangrijk om niet meer naar de fles te grijpen.

Truste allemaal. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen die nog op zijn,
vandaag refu geslikt, ik weet het is beter, want nu kan ik niet drinken, en daar ben ik morgen dankbaar voor, maar heb vandaag aanvaring gehad met de buurman,hij vindt het niet leuk dat ik van alles doe met mijn tuin zonder het met hem te overleggen, tsja... zit wat in? ,maar ik doe niets illegaals, en voor hem wordt het er enkel mooier op, wordt nog wat ,want zijn laatste schutting staat 65 cm op mijn grond, zit dus kniek in, zag je vroeger voor de bomen weggehaald waren niet zo goed, maar nu dus wel, en ik wil mijn schutting recht doortrekken, dus hij zal die kniek eruit moeten halen, nu heeft de buurman wietplanten in zijn tuin staan, en dat mag, maar als ik op mijn nieuwe gezellige terras achter zit, lijkt het wel of ik in een coffeshop zit, zo overheersend is die geur van die 2 plantjes, nooit iets van gezegd, wel mijn loungeset verplaatst omdat ik toevallig de geur van weed niet lekkker vind, sterker nog staat me heel erg tegen, en is het eerste wat ik ruik als ik naar buiten ga :(
maar wat dus een terugkerend punt in mijn leven is, ik zeg niets over mijn ergenis m.b.t de stank, ga braaf elders in de tuin zitten, en hij spuugt zijn gal eruit, en k ben me van geen kwaad bewust, ik laat dus over me heen lopen, en wordt bang, want woon als vrouw alleen, en alles wat ik wil is... zuipen!!!!
Zo'n situatie had ik ook laatst op mijn werk, ik wordt onheus behandeld in mijn ogen, zeg niets, en zit gefrustreerd thuis. En ook dat had ik normaal gesproken (''normaal'' :$ )weggedronken.
N zegt ''stel je niet aan" ,maar gaat lekker naar huis, om te blowen...... en ik heb niets om me te verdoven, en dat zou ik dus ook niet moeten willen, maar eerlijk gezegd wil ik dat wel, ik vindt de wereld nu gemeen en oneerlijk en weet niet hoe daarmee om te gaan, verder voel ik me angstig want ik wil geen ruzie, gekke is als dit bij een vriendinnetje zou gebeuren , dan stond ik al bij de buurman op de stoep, heel niet bang, want niemand doet me wat,maar dit is bij mijn huis, en ik wil me veilig voelen thuis, vroeger tijdje gezworven, was niet leuk, dus mijn huisje is belangrijk voor me. Ik wil niet met de gordijnen dicht in angst zitten, en dat hoeft dus ook niet Gabs, ik moet leren hier boven te staan, maar zou nu het liefste weggaan, hier, ik zit raar in elkaar :wacko:

maar het even van me afschrijven maakt me wel iets rustiger,waarom kan ik nu niet zoals anderen reageren op dit soort dingen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oei Gabs
hoog tijd om eens wat van je af te praten meis
want als jij jezelf al niet serieus neemt
kun je ook niet verwachten dat die anderen dat wel doen he.
misschien met buurman eens tijdens een kop koffie elk een wensen/klachtenlijstje invullen?
of elk 3 prioiteiten waar de ander rekening mee kan houden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje Gaby het is me nogal wat.
Ik vind dat verschrikkelijk als je wat met de buren hebt.
Je woont toch naast elkaar he.
Maar idd net als wat Jane zegt ff een bakkie met m doen
en kijken of jullie er samen uit kunnen komen. Soms is iets simpeler als het lijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja Jane en Witte, idd ff bakkie koffie doen en het uitpraten, zo simpel zou het moeten zijn, maar ik durf het niet , erg he, ik ben een angsthaas, ren altijd weg, maar moeilijk wegrennen uit m'n huis, en ruzie met buren is vreselijk, heb met de buren aan de andere kant al jaren mot, over overpad, maar dat heb ik inmiddels (na jaren) van me afgezet, nu begint dit, ws moet ik er dus iets van leren, maar brrrr... ENG!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hi Jopie, jarenlange therapie en workshops en zelfhulpboeken etc. etc. maar zoals ik al eerder las op dit forum, doet geen moer als je nog zuipt, dus ik weet heel veel, heel veel geleerd en gelezen, en voor een ander appeltje/eitje, maar voor mezelf.........

dit zijn leermomenten, maar ik wil ze dus niet, ken je het gevoel dat elke cel in je lichaam zich ertegen verzet, dit te voelen, dat je wilt vluchten, in drank, sport weet ik veel, en is dat altijd zo slecht? bedoel als ik hard ga trainen om m'n zinnen te verzetten is dat goed (zegt men) maar als ik om dezelfde reden ga drinken... oei dit soort dingen zijn hele foute gedachten, junkie thoughts :(

maar daar zeg je zoiets Jopie, voelen, ik wil wel voelen, maar niet dit,en zoals je weet zijn er 2 basisemoties en dat zijn Liefde en angst, en angst laat ik nu overheersen, en das niet goed, het is netg wat Jane al schreef, als ik mezelf niet serieus neem, wie dan wel? als de buurman me overmeesterd met woorden, voel ik me aangevallen, en later ga ik het analyseren, en wordt ik kinderachtig, maar ik dit of dat... en later boos, verdrietig, maar het is allemaal angst, en ik zou daar graag van afwillen, maar vindt het al heel wat dat ik dit nu al een paar keer zonder drank heb doorstaan....

*aanpassing zpelvoud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...