lien2206 Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 hi toine, wat super een halfjaar droog!!! knap hoorgeniet van je dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Toine,proficiat,een half jaar droog,mooi hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Hallo, na een heel lange tijd. Wat fijn te lezen dat het velen zo goed lukt om van de alcohol te blijven.Ik tel eigenlijk niet echt meer, maar zag in een ouwe agenda, dat het nu alweer drie jaar geleden is dat ik nog wijn/pastis dronk. Zoveel jaar alweer? Ja, en ze zijn best omgevlogen.vorige week nog een feestje in een grote groep. Bijna iedereen aan de wijn en de likeurtjes. En dat snap ik heel goed, als je er immers normaal mee om kan gaan, waarom niet. Dan begrijp ik de gezelligheid er wel van.Miste zelf helemaal niks met mijn watertjes en thee en vond het ook niet vervelend dat anderen een beetje lacherig werden, of sentimenteel, of zoals men nou eenmaal van alcohol wordt.Leven na alcohol is allerminst vervelend! In het begin misschien een beetje, maar dat vergeet je na verloop van tijd vanzelf.Dus ga zo door..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 @Vie wat een bemoedigend bericht, bedankt voor het delen, dat geeft de burger moed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Goede morgenben laat vandaag erg laatnormaal tegen 8 uur al dr uit heb even vluchtig alles door gelezennu eerst koffie ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Misschien Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 quote: Originally posted by: igormiss hoe klein rondje??? 4km vol frustratie. Ik liep in goede periodes tussen de 10 en 12. In april/mei redde ik dat nogMaar vandaag voelde ik voor het eerste weer perspectief.Ik liep makkelijker door de vermoeide momenten heen. Dat geeft opzich een goed gevoel.De refusal kan ook een oorzaak hebben. Daardoor ben ik momenteel sowieso erg vermoeid.Vandaag beginnen met een halve ipv een hele per dag.Maar er is weer perspectief, blijven doorgaan. Sporten is de beste afleiding.Bedankt voor het vragen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Ola, Jopie, vraagje.Ben je verliefd? Ben niet nieuwsgierig hoor maar wil wel graag alles weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Ik heb vandaag 2 komkommers gekocht. Bij de C1000. En dan krijg je er een gratis Donald Duck bij die geheel over komkommers gaat. Zo staat er in dat komkommers veel kalium bevatten en goed zijn voor de zenuwen en spieren. Kijk, daar hebben we wat aan. Weer wat geleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Misschien Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Wat is naar de supermarkt gaat soms toch een ellende. Gelukkig weer veilig thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Hoi, Even Toine zeggen dat hij klasse gaat.Zo is het toch, een half jaar is een lange tijd.Oh, wat was ik blij met een half jaar.Verder heb ik weinig.Zag dat er wat mensen uit een grijs veleden waren.De niet huppelende Houtje. Houtje:heart: sterkte!En Vie die vol energie en levenskracht zit,nu de pastiesjes er niet meer toe doen.Een voor Vie. Het meisje aan de Maas.Of was het nu een Zeeuws meisje?Maakt niet uit verder.Nu door met mijn activiteiten.Groet.Voutje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 An, hou vol.Laat je niet gek maken.An moet even een oppepper zo nu en dan.An, maak er wat van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Hannah, ik geef je een boost!!En ook ik kan het gebruiken, geloof me.Dankjewel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Ik zuig stof en vind het benauwd hier.Pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Zo is het maar net.We hebben elkaar toch altijd opgebeurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Voor de liefhebber donderdagavond op tv: Billy Elliot.Mooie film ovcer jongen die van zijn vader op boksen moetmaar heel mooi kan dansen en daar verder mee gaat.In de troosteloze ambiance van een engelse mijnwerkersstad.En dan voor allen die te maken hebben met JEUGDZORG enalle vooroordelen bevestigd willen zien: DONDERDAGAVOND NED:2 HOLLAND DOC OM 22.45(ik was ff in de war met de dagen, dacht dat het al donderdag was) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Volgens mij heb ik een vriendje Maar even belangrijk voor hier, hij begon zelf over dat hij wel drinkt en ikke niet, en of ik dat dan moeilijk vind. Heel tof. We hebben nu afgesproken dat als we samen zijn hij niet drinkt en als er een feestje is of een gelegenheid dan wel. Maar ik vind het echt superlief dat hij er zelf over begint en solidair is met mij hierin Dit weekend ga ik naar hem toe, hij komt me morgenavond ophalen hoef ik niet met de trein. Ook weer zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Reeds gezien Billy Elliot.Mooi Engels acteerwerk en een leuk verhaal.Een 8 voor deze fillm. Nee een 7, beetje ruimte voor 8-9-10.BamBam een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Nou Hannah, in de gids staat dat jeugdzorg Rotterdam het heel bont maakt met liegen en bedriegen. Daar ben ik wel benieuwd naar.Ik werk niet met jeugdzorg, heb wel es met ze samengewerkt. En net zoals overal heb je keien van hulpverleners, gewone hulpverleners en prutsers.Wat mij vaak opvalt is dat mensen snel klagen over wat niet goed gaat.Zoiets van de balk in mijn eigen oog verhindert mij niet de splinter bij een ander te zien.Mijn ervaring is dat Jeugzorg echt niet zomaar bij je aan de deur staat,daar miet je als ouders/opvoeders echt iets voor doen hoor.Maar ik zal ook de eerste zijn om toe te geven dat er veel misgaat,afspraken niet nagekomen worden enzovoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Ja Hannah, film is al zoooo oud maar who cares. Het is een leuke feel good film, vin ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Soothe, bedankt voor de oppepper !!! Ik ga nog steeds goed en het voelt echt wel beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Ha die Woman, leuk man.Take care en veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Ja Woman, leuk dat je een vriendje hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Hannah, ik heb ook wel es zin gehad ieman van BJZ door de telefoon te trekken.Er zitten koekebakkers tussen.Maar de meeste mensen die ik ken hebben veel hart voor de zaak, voorde kinderen én de ouders. En de meesten willen het liefst dat kinderenopgroeien bij hun ouders.Jammer Bor dat jou ervaring zo slecht is. Dat kan ook echt anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden