albertina Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Whaaaaaaa,ik lig hier in een deuk@letter aangep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Fleur, ik kom je even gauw een heel dikke :lops; geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Ha die Harry Teveel,Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je een goed jaar toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Ik wil me eigenlijk ook niet echt bemoeien met de berichtjes van Niwi maar soms zou ik best wel eens willen schreeuwen 'WIL DE ECHTE NIWI OPSTAAAAAAAAAAAAN" Ik zou graag wat meer willen lezen van Niwi zelf. Wie is Niwi, wat maakt hij mee. Wat meer variatie in zijn berichtjes. Maar voor mij blijft het een superrekel hoor die al ruim 25 jaar droog staat. Doe het hem maar eens na zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Och jee, vergeet ik helemaal Harry te feliciteren. Maak er nog een leuke avond van Harr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 wow Jopie, die kende ik nog nietwat een stem, prachtig! thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Lieve Bolletje,Je hebt helemaal gelijk over dat oefenen op de hond. Soms zou ik willen dat mensen eerst op een hond oefenen voordat ze aan kinderen beginnen!Het bepalen van je eigen grenzen vind ik ook moeilijk. Het lijkt wel of anderen altijd belangrijker zijn dan ik zelf. Dit is al jaren een oefenpunt voor me.Ik heb veel goede herinneringen aan mijn hond. Een groot voordeel van dieren is dat ze niet oordelen en altijd blij zijn om je te zien.Veel sterkte met oefenen. Goed voor beide partijen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Spike,Fantastisch joh. Je houdt het zeker vol. Je hebt echt nu een duwtje de goed kant opgekregen. En je weet: er is altijd wel iemand op het forum als je het moeilijk krijgt.Zet hem op.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Ik ben blij voor Niwi dat hij al zo lang lid is van de AAZoveel commentaar van verschillende frummers, gaat niemand in de kouwe kleren zitten.Ik ga dr maar vanuit dat hij hier juist door zn AA ervaringen tegen bestand is.Ik hoop dat we hier juist kunnen leren om iedereen in zn waarde te laten.want als je het hier kan, lukt het in de boze buitenwereld ook.Alles wat je zegt ben jezelf, zeggen kinderendus het is wel degelijk zo dat als je tegen iemand aan botst en of dat nou een one-liner is, een hond, willen coma zuipen, of weet ik veel wat voor onderwerpen er nog meer besproken worden, bedenk dan nog is goedwaarom je boos wordt of geirriteerd ipv dat je ook over dat soort berichten heen kan scrollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 vanop mijn foon dan maar he. convrats har, maak er een fijne dag van.lieve bollie, you bring a smile to my face. xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 quote: Originally posted by: bolletjeIk wil me eigenlijk ook niet echt bemoeien met de berichtjes van Niwi maar soms zou ik best wel eens willen schreeuwen 'WIL DE ECHTE NIWI OPSTAAAAAAAAAAAAN" Ik zou graag wat meer willen lezen van Niwi zelf. Wie is Niwi, wat maakt hij mee. Wat meer variatie in zijn berichtjes. Maar voor mij blijft het een superrekel hoor die al ruim 25 jaar droog staat. Doe het hem maar eens na zeg. Hij brengt in ieder geval reacties los. Best leuk, beweging in de tent! En eerlijk gezegd lees ik nu pas voor het eerst dat hij al 25 jaar droog staat. Wat een prestatie. Hij zal dan wel niet meteen onderuit gaan door negatieve reacties, anders had hij dit niet kunnen bereiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Ik ben al begonnen met oefenen Lytse maar het valt me zwaar. Ik heb net Puck terug gestuurd naar haar mandje maar voelde gelijk een hoop verdriet toen ik dat gedaan had. Wat raar is dat toch dat ik dat zo moeilijk vind. het lijkt net of ik iets heel ergs doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 @Witte, mee eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 goeie avond Witje.Ik heb net ook wat geschreven maar dat zo voorzichtig mogelijk gedaan. Het was meer een wens van me hoor, echt geen commentaar, daar is helemaal geen rede voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 goeienavond allemaallekker heel de dag in het zwembad gezeten...heerlijk buiten:rose:was een heerlijke temperatuur wel wat bewolkt maar toch af en toe de zonknap een mens weer van open kind lekker heel de dag gespeeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Witte,Je mag toch hopelijk zeggen hoe iets op je over komt.Het is niet de bedoeling daar iemand mee te kwetsen maar gewoon aangeven dat je het wel even gehad hebt met wat, wie dan ook, telkens weer meent te moeten opmerken, dat moet toch kunnen.Dat doet helemaal geen afbreuk aan de prestatie die iemand geleverd heeft.En die raad om er dan meer overheen te scrollen vind ik onzin.Je zal het toch moeten lezen voor je het kan beoordelen.Of je moet gewoon "iemand" consequent overslaan, dat lijkt me echt niet de bedoeling.Het is blijkbaar nogal riskant kritiek te leveren op een "forum voorbeeld" die al zo lang droog staat en zo ' n geweldige wegwijzer is.Nou, mijn inziens moet dat gewoon kunnen, net zo goed tegen zo 'n icoon als tegen de eerste de beste dappere stopper of minderaar.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Precies Bol,Ieder zn ding, laten we alsjeblieft elkaar in onze waarde latenWe hebben elkaar veel te hard nodig.Er is maar 1 ding wat we allemaal echt niet meer nodig hebbenondanks het overal om ons heen is.Das al meer dan genoeg, dat we dat de baas zijn.Zooo terug naar de orde vd dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Lange dag achter de rug... Maar nu eerst even:musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:Har, van harte man. Een mooie dag voor een mooie man, je verdient het !!!Heb verder nog niets gelezen... en moet nog eten ook tussendoor lui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Lieve mensen, de visite komt er zo aan dus ik sluit nu af.Wens ieder nog een fijne, droge of matige avond.Maak er wat van en vooral... geniet er van!Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 ooohhhh Yvonneheb jij onze har al in het echie gezien???????????Aagje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Fijne avond Harry, Geniet ervan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Das mooi Snoepie dat je vandaag zo een lekkere dag hadVeel beter dan gister in ieder geval.Ik hoop dat het zonnentje wat er was, je weer een beetje extra energie heb gegeven en goed ingespeeld heeft op jeendorfientjes..Dan kan je dr weer ff tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Witte, ik hoef niet altijd te scrollen, dat doe ik namelijk in het echte leven ook niet altijd als iets me dwars zit of me ergert. Ik hoef het ook niet altijd bij mezelf te zoeken. Ik hoef het eveneens niet te verantwoorden net zoals ik mezelf ook niet altijd hoef te corrigeren als ik niet door dezelfde deur geraak. Niwi mag voor mij elke dag al huppelend door het leven gaan. Maar als ik lees dat het toch zo een weelde is dat nuchter leven terwijl er niets anders dan ellendige berichten aan zijn vooraf gegaan stoort zo een one-liner me en reageer ik. Ventileren noemen ze dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Hihi...... nee hoor Jane, ik heb Har nooit in het echie gezien. Maar ik vind hem gewoon een mooie man... in ieder geval wat betreft de manier van zijn postings... En ja, je gaat je een voorstelling maken van iemand... en dan ziet zo iemand er gewoon 'mooi' uit... geen fotomodel hoor .. maar je stelt je iemand met bepaalde gelaatstrekken voor. Kan wel helemaal fout zijn natuurlijk. En om terug te komen op 'mooie man' .... daarmee bedoelde ik eigenlijk mooi in de zin van hoe hij zich uit hier. Pffff. weer een hele hoop regels om iets heel simpels te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Geniet nog van je avond Teveel.De dees gaat een rondje lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden