Aicha Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Spike: nooit ophouden ergens in te blijven geloven dan is er geen toekomst meer. Je bent niet alleen kijk eens naar alle lotgenoten op het forum, die zijn er ook voor jouw:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Ik doe mee aan het dagpact.Tina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Precies Aicha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 spikeer is vast wel iemand hier waar je eens lekker goed mee kan pratenaan mijn heb je niks..heb zelf te veel aan me kop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Bor,doe je voorzichtig??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Weet je wat? Ik ga even douchen en iets lekkers eten in de stad Sterkte allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 ik ga soppen hier helpt meestal ook wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Sterkte allen! En echt ff keihard klussen helpt! Ga iets doen wat al heel lang uitgesteld is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Spike kun je niet net als Borretje buiten eens een flink stuk gaan lopen?Ben je toch even uit huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 kunnen we niet allemaal bij elkaar gaan wonenkunnen we mekaar helpen,,eenzaamheid is ook op gelostwel allemaal apart ..maar toch bij elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 quote: Originally posted by: MickOm dit tijdstip van de dag mezelf willen verdoven? Getver, moet er niet aan denken. Wel vervelend voor de mensen die dit op dit moment wel zo ervaren. Ik krijg er zo'n armoedig Jambers gevoel bij. Het tijdstip maakt niet uit Mick,wel dat ik herken wanneer het lastig wordt.Ik ben blij dat ik hiet om hulp heb gevraagden niet aan dat vreselijke gevoel heb toegegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjekunnen we niet allemaal bij elkaar gaan wonen kunnen we mekaar helpen,,eenzaamheid is ook op gelost wel allemaal apart ..maar toch bij elkaar Hahahahaha Dan kan ik mijn werk blijven doen! Scheelt enorm ook in de huur.... maar dan loop ik weerleeg op reiskosten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Tuurlijk Albertina, super dat je het op deze manier weer hebt weten de baas te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dewaanzinnige Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Ik ga weer naar buut'n. Was een buitje voor de stof! Het doet best zeer om in de tuin te werken, in een aantal maanden een tegelplateau omgetoverd tot een groene oase! Een heuse loungetuin met allemaal afvalhout, klimmers, pergola, tropische weelde....... Maar *slik* dit hoort erbij, en werkt nogtherapeutisch ook! Tot laters lieverds, enneh kop omhoog! Houd de trots vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Precies Mick,ik moet er niet aan denken om weer terug bij af te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 goedemiddag!lig nog behoorlijk in de kreukels van trainen en heb nu zo;n doelloos erg denkerig uurtje en dat moet ik zien te vermijden.dus drink een kop koffie, rook een menthol sigaretje en ga verder met klussen.jullie zullen wel denken, die gozer blijft klussen en dat klopt, hele huis heeft beurt nodig, ik trouwens ook heel erg haha, grapje...., in ieder geval kan ik nog jaren klussen als ik wil.....verder weinig te melden, behalve dat het weer buiten erg meeviel!vanavond boontjes met een balletje en een sausje en verder is vanmiddag weer de serie de kleine waarheid.hebben jullie nog iets te melden? groetjes toineneman:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Nou Toine dan heb je zeker de draad nog niet gelezen zeg, als je vraag of er nog iets te melden is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Vera,ik ben ook dol op lezen,sommige dagen lukt het goed.Maar zoals vandaag neem ik geen letter in mij op,een geruststelling is dat ik weet dat het tijdelijk is.De onrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjekunnen we niet allemaal bij elkaar gaan wonen kunnen we mekaar helpen,,eenzaamheid is ook op gelost wel allemaal apart ..maar toch bij elkaar hmmm....geloof dat ik zo maar eens met de trein gawordt anders een bomvol huis hier maar ja...koffie en broodjes van Vonneke 's morgensdaar is natuurlijk wel wat voor te zeggenen...Witte snurkt!! daar kan ik niet tegen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Vera,ik ervaar dat ook,maar als de onrust dan ineens toeslaatraak ik in paniek.Gelukkig leer ik dat nu herkennen entrek dan aan de bel.De paniek is dan niet meteen weg maar ik slaak wel een zucht van verlichtingdat ik er niet aan heb toegegeven en dat het wat zakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 sha..dan mag jij koken..niet fleur hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Snoepje,dan is het roeien met de riemen die we hebben hoor,dus ook met de kookkkunsten van Fleur.@aanp. letter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Gaan Fleur en ik samen wel de keuken inik koken, Fleur afwassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Ha, die Sha:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Hey Aicha ik moet er ook weer van tussenga de grote stad onveilig maken op een fiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden