Sara Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Ben de tel kwijt lieve Bor, maar in dit geval een goed teken; het worden er steeds minder!Bedankt voor je groeten en ook vandaag denk ik aan je.:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Dag 8 als ik het goed heb? Bor, we blijven denken aan je hoor. Hoop dat je je niet verveelt daar, dat je een goed en prettig dagprogramma hebt. Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Goeie morgen lieve Borrie:heart: Dag 8 al weer. Ik hoop dat het voor jou snel voorbij gaat en dat je gauw met je manneke thuis bent. Wat zal jij dan gelukkig zijn meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Denk veel aan je Borretje maar wil ff zeggen dat ik je een super sterke vrouw vind en een echte oermoeder. Je gaat dit winnen kanjer !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 En alweer een dag achter de rug:D Hoop dat het een leerzame zinvolle dag voor je was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Update Borretje*Einddatum Detox : 29 December*Toch knallend het nieuwjaar in lieverd samen met je zoontje !!!Super, ik ben zo blij voor je... :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Ha die Bor.Ik lees net dat je oud en nieuw thuis viertIk voel nu al een klein beetje feest over je thuiskomst!!!Dat het voor jou maar snel de 29ste mag zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Borretje,Ik ben hier zo blij om, zo...Ja, gewoon,... echt blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 en al weer een dagdichterbijde 29e(ook een mooie dag voor mijoliebollentournooi)dag oliebol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Dag negen bor, en die ga je in in de wetenschap dat de detox nog voor de jaarwisseling voorbij is. zit hiet met een brede smile op mun gezicht , ben zo blij voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Borrie dat is leuk wakker worden met zulk goed nieuws. oud en nieuw met je zoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Goeie morgen lieve Bor. Hier heeft het flink gesneeuwd, bij jou ook? Hopelijk kun je er een beetje van genieten en ga je vandaag een fijne dag te gemoed. Bijna weekend en dan heb je even adempauze.En wat heel fijn is, is dat je de 29 thuis bent. Toch lekker het nieuwe jaar met je kleine manneke thuis vieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Wat fijn dat je oud en nieuw met je zoontje kan vieren, dat heb je verdiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Bor,Wil je even feliciteren, dat het zo goed met je gaat, en al bijna naar huis mag.Dik verdient meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Even ter correctie...Na de detox volgt nog steeds de opname met haar zoon, dus thuis oud en nieuw vieren zit er helaas niet in, maar goed zolang Onze lieve Bor maar samen met dr knulletje mag zijn !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Precies Blondie, hoe vlugger onze Bor. weet en voelt waarvoor ze het allemaal doet, des te beter het voor haar is, en uiteraard voor haar kleine vent ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Zo lieve Bor, ook deze dag zit er weer op voor je...Nog maar 12 daagjes en dan mag je je knulletje voorgoed in de armen sluiten.Ik mis je stille kracht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst 18 december 2010 Dag 10 Borretje, bijna op de helft alweer...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst 18 december 2010 :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst 18 december 2010 Goeie morgen lieve Borrie.Het is weekend en hopelijk voor jou ook een beetje rustig. Ruim een week is er nu voorbij dus die zit er al op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst 18 december 2010 Update Borretje*fijne dag vandaag gehad, bezoek van hubby, kids en hond...Dank aan Jane en Tatum voor de kaartjes, doet me goed* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 Vandaag dag elf, nog elf te gaan, je zit op de helft Bor, vanaf nu ga je echt aftellen..... Je doet het toch maar wel. Petje af hoor, dikke knuf (( )) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 Goeie morgen lieve Bor.Zondag rustdag, hopelijk voor jou ook lieverd. Kun je wel gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden