Spring naar bijdragen

ik geloof woensdag 27 juli


Gast jopie

Aanbevolen berichten

goedemorgen allen.....
een hele fijne dag voor eenieder.
Nogmaals met de wens dat het iets minder emoties
en ietsje meer rust en evenwicht
bevat voor zij die dat zo nodig hebben.

Immers, emoties zijn slechts de gevoelens die je zelf maakt
het zijn niet de gebeurtenissen zelf
die blijken vaak na een dagje aankijken
best wel mee te vallen in ernst en grootte

ik weet niet of het sha of spike was
met het onderschrift
dat het het mooist zou zijn
als we allemaal het beste in elkaar naar boven zouden halen
of woorden van die strekking

ik ga daar nóg meer mijn best voor doen,
te beginnen met vandaag.

ga goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 196
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En ook een goeiemorgen, Joop zal al wel weg zijn denk ik.
Mooi, heb ik de douche straks helemaal voor mij alleen, en ik beloof heel zachtjes te doen.

Inmiddels staan koffie en thee klaar, maar weer in de thermos gemikt want de meesten zullen wel uitslapen.
En dat terwijl het nu zoooo mooi buiten is.
Beetje heiig, windstil, mooi apart licht in de tuin en de lucht vertoont gelukkig weer aardig wat blauw.
Heel vredig, zelfs de vogels lijken niet voluit lawaai te willen maken nog.
Een dag met wat zon zo nu en dan zou misschien ook kunnen helpen om je wat prettiger te voelen..

Zo, en nu is het tijd voor een bakske en een pafke..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen,

jezus christ wat heb ik geslapen, ben de hele wereld rond geweest, ben nog een beetje slaapdronken, dus de inname van koffie en sigaretten zal aankomende uur wat aan de hoge kant liggen.
die * vogels waren of heel laat thuis of gewoon weer vroeg wakker en zachtjes doen is er dan niet bij, maar ja een beetje merel wil zich toch laten horen hmm....
mijn broer heeft contract getekend bij ictbedrijf en heeft dus definitief weer sinds lange tijd een goede baan, hij heeft er zo zijn best voor gedaan, leren, leren en solliciteren en dat betaald zich nu ruim uit, gelukkig, de glimlach op het gezicht van mijn broer en ouders is onbetaalbaar, jaja er zijn zowaar ook dingen in het leven waar zelfs ik gelukkig van word..
hoe is het met iedereen? lekker geslapen en gedroomd ( hoop niet over mij, zou het een nachtmerrie zijn he, flauw...)
gisteren van iedereen goede adviezen gehad! doe er waarschijnlijk weinig mee, want ik ben stronteigenwijs en heb toch een soort luiheid of angst voor de wereld of het zelfvertrouwen of kslgaskgjsajgakj;gjkjkgadjkag,
om het huis uit te gaan, geeft mij ook een gevoel dat ik mijn ouders in de steek laat, wanneer ze nu juist mij steeds meer nodig hebben.
maar ja als je hier psychologie op los laat, kan je waarschijnlijk een boek of twee schrijven!
ga vandaag weer trainen, voor geen meter zin, maar daarom moet ik gaan van mijzelf.
nog maar een kop koffie en buiten onder de bomen even mega-kabaal maken, zou de * vogels eens terugpakken ha groeten en tot zo toineneman:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goeiemorgen toine, ar en marc..

Toine heerlijk dat je broer een fijne baan heeft gevonden. en jij maar even rustig bijkomen van die drukke nacht dus..
Stuur die vogels maar mijn kant op hoor, ik geniet er altijd echt van :D

Luitjes.. ik ga rennen...
Hoop op een fijne dag voor jullie allemaal...

laterrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toine denk je dat je ouders je nu harder nodig hebben? ( zijn ze al oud en hulpbehoevend) of wil je dat denken zodat je een 'goede'reden hebt om niet op eigen benen te hoeven staan?
en geloof me er zijn niet veel vrouwen die erop zitten te wachten om bij de schoonouders in te trekken :D de merels stuur maar hierheen hoor, ik wordt daar altijd vrolijk van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en als ik nou eens een leuke vrouw tegenkom, die zelf alleen een groot huis heeft, kan ik toch bij haar gaan wonen? wordt ik huisman, zie het al helemaal voor me, toine de huisman en vader van de von trapjes
ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit, moet er alleen nog wel even tegenkomen, zo naar fitness, zal ik dat goddelijke lichaam wel even gaan displayen, zouden toch vrouwen warm voor moeten lopen, nog thuiswonend of niet....... groeten ( ook van de merels, die zijn na mijn tegenaanval inmiddels wat rustiger geworden, al stak er 1 wel zijn middelpootje op ha):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee hoor mijn ouders zijn niet hulpbehoevend! misschien dat ik mij daarachter schuil zodat ik niet uit huis hoef, dat kan maar zo.
kan honderd redenen vinden om weg te gaan en honderd om te blijven.
hierover moet ik dus niet klagen en gewoon wel of niet mijn plan trekken.
blijf maar dromen over die mooie vrouw, alleen in dat grote huis, met een kinderwens, veel geld, bosrijke omgeving, mooie auto's , verboden voor vogels haha, enz, utopia enz hemels....
you got to have dreams baby........ koffie en nog een sigaretje en dan wat druppels vangen...gr toine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...