Burchill Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Ben nu rustig aan het koken...Madam Jeannette gehaktballetjes,zoete aardappel met rozemarijnen sperzieboontjes. Met radio3FM geleuter op de achtergrond... En wat eet jij vanavond?*gehakt... en Jeannette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 @spike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Spikie van de ene kant is het goed dat je ziet wat je allemaal verknalt hebt in je leven. Nu ben je er mee aan het werk gegaan.maar als je alcoholisme ziet als een ziekte,die je moet leren om onder controle te houden, doet het wat minder pijn. Je kan er niets aan doen dat je die ziekte hebt, als alleen proberen om hem onder controle te houden.Ben je verder wel tevreden over het verloop van het gesprek? Heb je al wat voorzichtig naar de toekomst gekeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 hoi allen,he joris, dat klinkt allemaal lekker, ruik en zie het in mijn gedachten!vandaag erg hard gewerkt, dus vandaag ga ik gewoon heerlijk frituren, lekkel simpelpaar frikandellen met veel saus, vandaag letten we even niet op de calorieen.vanavond begint weer de serie House op sbs, vind ik zo goed, mag die man.jullie vanavond nog plannen?, ik gewoon chill de bill achter de tv.groetjes toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 dit schreef borretje gisteren, vond ik zo goed... groeten toineLieve Frummers tezamen hier.. Stelletje overgevoelige ex zuipschuiten op een hoopje.. Emotiegevoelige jankerts.. Zielepietjes... Dranktrekkers.. Boze.. Sentimentele.. E.d. teveel, om op te noemen ..dus.. Maar bovenal lieve Frummers Ga lekker slapen. Doe ik ook, Nighty night Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Toine ik ga vanavond ook bank hangen, met de katten, Puck en Spruitje. Dat is me gisteren goed bevallen. Vandaag een hele hoop geschilderd en m'n huisje komt er mooi uit te zien. Ja van een huis van over de 100 jaar kan je niet zoveel meer maken, maar het blijft een gezellig huisje.Eigenlijk ben ik niet van plan om te zeggen wat ik eet, want dan schiet iedereen in de lach. Br. bonensoep.Ik eet dat vaak en ik geloof dat Mupke de vorige keer zoiets zei van kun jij niets anders koken? maar ik vind het zo lekker en bonen zijn ontzettend goed voor de darmen, zeker bruine bonen.Ik merk dat altijd als ik ze gegeten heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 quote: Originally posted by: spikehoi bolletje,nog voordat ik hier kwam brak het idee door om voor de dierenambulance te gaan werken,op dit moment zoeken ze hier alleen maar collectantenterwijl ik graag in de meldkamer zou zitten,in een team, met collega's om me heenJAAAA YES JOEPIE, dat zou geweldig leuk zijn meid. Zo ben ik er ook gekomen. men belde me op of ik wilde collecteren en toen ze de coll. bus kwamen halen vroeg ik of het vrijwilligerswerk is. Ik heb toen gezegd dat ik graag op de ambulancebus wilde zitten. Inmiddels zijn er wat taken bij gekomen. Ik doe het al ruim 10 jaar. Het is net een grote familie als je geluk hebt.Maar je kan zeker melden dat je op de centrale wilt gaan zitten. Het liefst hebben ze dan iemand die een beetje bekend is met straatnamen maar dat valt te leren. goh zeg ik ben heel benieuwd of je het gaat doen.Ze kunnen altijd mensen gebruiken hoor, ook om de dieren te verzorgen en hokken te verschonen.Je kan aangeven als je ergens bang voor bent en daar houden ze dan rekening mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 He gatver... Bol bruune bonen.. Spike, lees net in het krantje van West dat ze altijdwel vrijwilligers kunnen gebruiken bij de Natuur-speeltuin Het Woeste Westen (www.woestewesten.nl)Misschien een optie? Is een team, buiten, maarook een kantine binnen. Dus mantelzorg via Markant.orgis geen optie meer? ps: brand m'n uit nu met madammekeachter de kiezen. Combi was trouwens wel lekker met de zoeteaardappelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Kom me even aanmelden, ga nu ff teruglezen. Alles okay hier hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 He Will. Hoest met je verkering? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Ik zag dat er weer een dagpact is. Ik doe voorlopig niet meer mee. Baal er behoorlijk van dat er een pact is en meer dan de helft laat vervolgens niks van zich horen. Dat geeft me de indruk dat ik meedoe met iets wat voor mij zwaarder weegt dan voor de andere deelnemers.Dan ben ik beter af om het alleen te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Hoi Mups , tja, ik wil het geen verkering noemen, snap je. Te veel ineens Vertel er later nog wel meer over, maar weet dat ik het er erg moeilijk mee heb Heb juist ff teruggelezen van gisteren, mijn lieve beksie in detox ? Wist er al halvelings van, maar denk nu heel sterk aan haar. Heb ze nog net een ondersteunend smsje gestuurd, hoop dat ze het daar krijgt Jopie wegblijven ?? Jopie, als je dit nog leest, kom terug als je wil. Velen hebben een boodschap aan je, o.a. mij, geloof het of niet.Borrie Voor de rest iedereen een prachtige avond, blijf nog wel ff in de buurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Mupke, uiteindelijk doe je dat wat voor JOU het beste is.Vanmiddag lekker buiten gezwommen.Wat heerlijk die zon nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 hoi boll,heerlijk hoor bruine bonensoep, zijn mijn vader en ik gek op, gewoon simpel uit blik met in de winter roggebrood met spek erbij, helemaal lekkelvandaag ingeschreven bij stichting de zonnebloem om misschien iets voor eenzame ouderen in de omgeving te doen, is zeg maar twee vliegen in een klap.oudere niet meer eenzaam en toine af en toe niet meer eenzaam, de befaamde win-win situatie.huis van honderd jaar, machtig mooi, heeft dan een ziel he....wel goed schilderen he, anders hangt het over twee jaar er alweer slecht bij, en hier spreekt toineneman uit ervaring en een paar gesloopte muren...hmmmmm.eetsmakelijk, ga zo aan de frikandellen........ gr toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 quote: Originally posted by: willHoi Mups , tja, ik wil het geen verkering noemen, snap je. Te veel ineens Vertel er later nog wel meer over, maar weet dat ik het er erg moeilijk mee heb Sorry dat ik er wat spottend over deed Will. Maar: get your life together. Dit gaat je niet helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Heeft Bol bruine bonensoep? Daar heb ik weer totaal overheen gelezen.Denk dat ik morgen maar weer eens mijn fameuze chili con carne ga maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Had het ook niet spottend opgenomen hoor mups, maar ik weet er zelf niet zo goed raad mee. Hoe sterk ben je in psychologie ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 quote: Originally posted by: AnMupke, uiteindelijk doe je dat wat voor JOU het beste is. . Is dat zo An? Ik zit hier ook voor steun, voor samen. En ik vind het teleurstellend dat mensen zich dan aanmelden voor een dagpact en dan niets laten horen.Wat voor mij het beste is, is dat ik het gevoel heb dat ik er niet alleen voor sta. Maar juist door dit soort zaken wordt het gevoel dat ik er alleen voor sta versterkt. Echt helpend vind ik het niet. En dan mag men reageren met: je moet het toch ZELF doen. Dat weet ik ook wel. Wat is dan de meerwaarde van het forum? Vraag ik me op dit moment heel sterk af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Joris Mantelzorg is ontzettend zwaar werk, ik heb het ruim tien jaar gedaan voor mijn man. Je mag het maa5r 8 uur p.w. max. 3 mnd. doen. Een op de 3 mantelzorgers wordt overspannen.Nee dat zou ik nooit meer doen. Zou het ook niet meer kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 quote: Originally posted by: willHad het ook niet spottend opgenomen hoor mups, maar ik weet er zelf niet zo goed raad mee. Hoe sterk ben je in psychologie ?? Ik lees de Libelle niet Will, dis zeg maar dat ik er niet sterk in ben. :DIk haak af voor vandaag. Lijkt me beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Het was een beetje grappig bedoeld hoor mups, ik hoop dat ik je niet heb weggejaagd. Het ga je goed, en hopelijk vlug terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Ook helemaal niet verkeerd Mup chili. Jammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Rekel is het inderdaad te moeilijk om daar over te praten? Waar heb je dan moeite mee? Je hoeft niet te antwoorden hoor maar vaak merk je dat, als je het probeerd, het toch erg mee valt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Zo ik heb mezelf beter verklaard. Kan weer veilig naar buiten zonder me zorgen te maken over een buikkrampaanval, met als uiteindelijk gevolg dunne derrie die langs je dijen en kuiten je schoen in loopt. Lastig hoor die beperking.Krijg ook wel zin in bruine bonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 Hoi Bollie, verliefd zijn op iemand anders en dan volle bak aandacht krijgen van iemand waar je het misschien niet van verwachtte brengt me in verwarring. Ik kan mijn hart niet openzetten, doch geniet van de vruchten. Of dit fout is ? Weet het niet, wil niemand pijn doen en ze weet dat. Doch ze zuigt me op in haar leven en haar kids.Voordeel ?? Ik drink niet en dat is van cruciaal belang even voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden