Soothe Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Verder met de afwas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Dhen; dipjes hebben vaak een slechte timing he!daarom komen we er vaak weer sterker uit:heart:bubbele overwinning of zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Fruitvlieg, je zin over ergens voor vechten zonder eindstreepen daar 95% vd tijd geen moeite mee hebben, maar dat die 5% jevolledig in de greep kunnnen houden, zo herkenbaar, daar moet ik nog wat mee.bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Ja onmogelijk Jane, hoe verzint die dip dat , wat denk je, kan ik m even uitstellen tot november ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 nope:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Soothe, maar dat zwaar vallen moet aan iets liggen toch?Waar komt die zware teleurstelling vandaan? Hoe langer je droog staat, hoe hoger de verwachting naar jezelf toe? De menselijke geest bedriegt constant. Nu echt weg..lijk weer zo een heintjes ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Goedemiddag,Oh Bam Bam, je maakt me wel lekker met die belgische bieren hoor. Ik zit er al een tijdje mee hoor dat ik het aan het missen ben, het drinken. Er is geen vervanging denk ik. En de acceptatie daarvan vind ik ook heel moeilijk. Ik dacht dat in het begin wel te hebben maar dat is helemaal niet zo. Het zal ook wel de fase zijn misschien. De eerste weken waren gewoon super. Er lukte iets wat gewoon moeilijk is dat gaf een goed gevoel. Maar dan? Daar sta je dan, nuchter. Dit gaat lang duren besef ik me. Het is een soort strijd tussen rationaliteit: Ik kan niet met alcohol omgaan, en gevoel: Ik heb er gewoon zin in. Dat botst. Ik kan in deze mijn gevoel niet volgen en dat voelt naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Moeilijk fleurtje.Kan het ook allemaal niet zo goed verklaren.De menselijke geest, met zijn listen en bedrog vind ik moeilijk te vatten.Zou kunnen, een hogere verwachting.Laat ik maar niet te veel spitten.Vandaag houd ik het droog en jij ook.(zeker weten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Het is een soort strijd tussen rationaliteit: Ik kan niet met alcohol omgaan, en gevoel: Ik heb er gewoon zin in. Dat botst. Ik kan in deze mijn gevoel niet volgen en dat voelt naar.Heel herkenbaar Jaap.En toch ga ik naar vier jaar.Ik ken dat de euforie die wegebt en het soms lege handen gevoel.daar sta je dan, ja.Gelukkig staan we Jaap en liggen niet ergens voor vuil op straat.En beter lege handen, dan een pijpje. in de hand.ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Goedemiddag met zen allen Weer droog dagje vandaag, een beetje van moeten zelfs. Binnen anderhalf uur moet ik een Gastroscopie ondergaan. Zie er beetje egenop, maar ik wil zeker zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Dhen, voor wat het waard is en nog veel meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 ook hier even een droog meldingverder geen bijzonderheden alles gaat goed en nog geen trek momenten gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Ik ga het ook grooghouden vandaag,als ik denk aan de weg die ik heb afgelegd'tot daar te komen heeft mij heel wat allen en opstaan gekostDe jaren en na de jaren van droogstand ben ik er ook ingetuind.En het heeft mij heel wat dat gekost daar weer boven op te komen.Ik ben hier regelmatig streng toegsproken, schoppen onder mijn achterstedan en ook enorm veel steun.Dat mag gezegd.Ni voel ik dat ik goed zit en dat wil ik zoooograag zo houden.En als het minder gaat roep ik hard Helllluuup.Dan zijn er altijd wel mensen met een luisterend oor'en die laten mij zien dat het wel degelijk kan.Dat was het even voor mji. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 sterkte ermee Wil, geen pretje lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Klopt Jane, heb er al ware horror verhalen over gehoord, maar wat moet, moet hé. Wil zeker weten dat mijn binnenste okay is. Ik kan er alleen maar rustiger van worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 en je krijgt even een roesje he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Hahaha, een roesje, als ik er maar niet te mottig van word Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 in elk geval even "rust" pas je wel op, je mag erna niet rijdeniemand meenemen duswe willen je morgen hier weer lezen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Dat kan goed vanavond al zijn. Er wordt voor me gezorgd, ik verwacht "ze" trouwens binnen enkele minuten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 nou zennnnnnnnnnn dan maarben er weg meedag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Goedemiddag allemaal.Klaar met werken, verder niets bijzonders eigenlijk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Nee, was mijn 1e dag wijfie, netweekend gehad, nu nog 6 te gaan en danvr, za, zo, ma, di. vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 hoi allen,weinig te melden, ook even geen zin aan, meld me morgen wel... gre toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Ben er vandoor, ff eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden