Gaby Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Susanna wat leuk de efteling, prachtig park, veel plezier!en SoWhat een hele fijne vakantie!En Bol, ik ben al heel breed van boven haha, vindt N heel niet leuk, maar denk dat dat jaloezie is hoor, op mijn spieren, die heeft hij niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Jane hoe is het weer bij jou? Ga je lekker volleyen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 haha das leuk, ga ik ff naar buienradar om te kijken voor het weer, want er is hier vanavond een straatfeest met bandjes enzo... staat er een reclame voor regenlaarzen, logisch, maar deed me toch even lachen zo nu op naar de sportschool, allemaal een hele fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 (nog ff dan) 4 op een rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Nou ik heb een saaie lege dag voor de boekhield m open voor strandmaar verkeerd gegokt weermisschien idd de sportschool,eerst maar eens de bieb en de markt,ook leuken gisteravond tot laat gevolleyed, en morgen weerik kom niks tekort op dat vlak hoor!zorg voor jezelf:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 bieb 12 goeroes, 13 ongelukken, ben ik aan het lezen van johan noorloos, wel leuk boekje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Goedemorgen, nt dvd before sunset opgezet, romantische dialoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 En ook een goedemorgen hierSowhat, prettige vakantie!Volgende week weer zomers weer?? Nondeju dat moet ik weer aan het werk . Ach ja...Gaby, heb je toch goed gedaan gisteren!? Jullie hebben op zijn minst gepraat..Begrijp wel niet waarom jullie besloten hebben dat hij niet meer bij jou op bezoek komt.Verder alles zijn gangetje hier..Janneman , zomaar..Laters*woordje fout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Goedemorgen Fleur, bedankt voor je kus, valt midden in een romantiwche film dus ben geheel in stemming die te koesteren xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Dankjewel Bolletje @An, nog bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Bolletje, volgens mij hebben we een heel sterk team!Gaby, ja lekker dat zwemmen. Ik ben ook weer begonnen en dat voelt goed, lekker baantjes trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Zeker weten An en dat voelt zo ontzettend goed aan Mensen kunnen wel een universitaire opleiding hebben, maar ervaringen zijn veel belangrijker. Gevoelens uitwisselen, herkenning, erkenning, dat zijn de dingen waar het tenslotte toch om gaat. je niet alleen voelen met je afhankelijkheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Gestopt met roken gisteren lees ik verrandering!? Veel succes, is ook een lastige gewoonte om te veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Zo, wat een prestatie Gaby,Van de week lag ik ook te spartelen in een zwembad,maar na 3 baantjes al verveeld. Zal het volgende keerlanger proberen uit te houden. Al was het alleen maarvoor mijn conditie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 quote: Originally posted by: verranderingHeb alleen een erg oude verslaving er volgens mij voor terug GRIESMEELPAP... hoop dat dat tijdelijk is... Je bent toch niet in verwachting? Dan krijg je allemaal van die rare eetticks:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Ik ben ook gek op griesmeelpap!!Heb je het recept ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Ook heb ik vreselijke zin in zoetigheid, het liefst chocolade.Pap, taart, koek, ijs .......Heeft iemand daar een verklaring voor, of zit dat tussen de oren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 En dan te denken aan die echte verse bakkers zoenen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 An het schijnt dat we toch onze afhankelijkheid van alc. willen bevredigen door zoetigheid daarvoor i.d.p. te zetten.in alc. schijnt geloof ik veel zoetigheid te zitten. En ik geloof dat zoetigheid zich in het lichaam omzet. Eerlijk gezegd, maar dat moet echt tussen ons blijven hé? Ik heb ook twee dikke repen chocolade in de koelkast liggen. Die met van die hele hazelnoten:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 An ik heb bij tips evenhet "suikers"draadje omhooggehaaldin feite heeft een groot deel vd westerse mensheideen suikerverslaving, als je nagaat dat alle witte meel-soorten, pasta'senz in ons lichaam omgezet worden in suiker, en dan nog alle suikersdie toegevoegd worden aan eten, zelfs aan chips, vleeswaren enz.En je raadt zeker al waar alcohol om draait? Omgezette loze suikers;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Oh, dat is wel interessant Jane.Ga me even inlezen op dat onderwerp.Heb zelf altijd wel een pure 70% cacaoreep in huis... zgn. voor de energie.'s Avonds wil ik mezelf wel eens trakterenop een heerlijke fruit smoothie mmmmmm*procentje 70% Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Kijk, daar heb ik wat aan en ga gelijk ns kijken;)(Bol, ik zal het niet doorvertellen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 ik heb van 82% Joris, maar die is dus niet zo verslavendlekker als melk met hazelnoten:Pmaar af en toe een klein stukjeprecies zoals ik het altijd zou willen kunnen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Dingdong, tralalalalala.Zo, hier net de laatste pot chocopasta uitgelepeld.Fran en ik gaan op de bio toer:wacko:Detoxen en gezond eten. Onder andere in de hoopiets meer energie te krijgen. Dus geen suiker meer,geen chocopasta op het brood, geen choco met noten eten, geen koffie met lekkere opgeklopte melk met veel suiker. Waaaaaaaahhhhhhhhh.Mischien is het een tikkeltje te, we zullen zien.Het risico van hardlopers doodlopers is aanwezig.Maar wie weet spring ik eind volgende week zingendmn bed uit met tonnen aan energie...... of not:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 De meneer op de markt bij de biologische kraam wildede kassabon graag inlijsten, nou dan weten jullie het wel.Gezond is niet goedkoop. Ach ik drink niet, rook nieten je mot je geld toch ergens aan uitgeven toch?Ynt leste himt sitte gjin bûssen dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden