Max72 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Gisteren ff bij zitten lezen.Veel verwijderd zeg, zat er dik in.Discussie begon al zinloos, en dan maar doordrammen, zucht, zijn weinig mensen mee geholpen.Hoop niet dat er mensen hierdoor wegblijven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Goedemorgen allemaal.Fleur, nog proficiat met je 5 maanden, kei goed joh!!!!!Je krijgt toch ontzettende goede zin als je opstaat met zo'n blauwe lucht.En dan fit en fris opstaan na een goede nachtrust.Het leven ziet er toch heel anders uit.WAAROM zou ik in hemelsnaam nog alcohol willen hebben.Een mens kan toch raar in elkaar zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Goeie morgen lieve Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 quote: Originally posted by: AnGoedemorgen allemaal. WAAROM zou ik in hemelsnaam nog alcohol willen hebben. Een mens kan toch raar in elkaar zitten. Goh daar heb ik nu helemaal nooit last van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Goeiemorgen Frummers Even bijlezen... Nog schokkende gebeurtenissen?Droog gehouden? Wat een heerlijke dag gisteren, nietwaar?Vandaag nog warmer. Het is weer een dagje omals 'vakantie' door te brengen... in m'n eigen stad...in m'n eigenste stadspark... heerlijk! Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 @Fleurtje 5 maanden,wat een prestatie,ben diep onder de indruk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 quote: Originally posted by: Max72Gisteren ff bij zitten lezen. Veel verwijderd zeg, zat er dik in. Discussie begon al zinloos, en dan maar door drammen, zucht, zijn weinig mensen mee geholpen. Hoop niet dat er mensen hierdoor wegblijven.... Had er ook weinig mee Max, heb ook maar niets geschreven, maar vond het wel leerzaam omdat N ook vaak zo kan zijn, ligt er aan hoe mensen in hun vel zitten, en dat kunnen verwoorden, en ook goed bedoelde opmerkingen/vragen kunnen op ''papier'' anders overkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 ja, het weer is fantastisch,ik moet straks naar de peut.dat is in Amsterdam dus pak ik lekkerde fiets.Al is de verleiding de auto te nemen er ook wel,toch doe ik het niet.Als ik gefietst heb voel ik mij veel beter.Gewoon mezelf bij mijn nekvel pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Goed zo Albertina, pak jezelf maar bij je nekvel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 An,hahaha, als niemand het doet moet ik het zelf doen.Makkelijk zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 hoi suzanne, wat aardig, woon in zeist omgeving utrecht, misschien zit ik in de buurt voor een ontspannende massage, zou weldaad zijn voor mijn nek en schoudersgroeten toine:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Fleurie van harte meid. Geweldig gedaan zeg. Hoop dat velen je zullen volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Moghu Wijfie, dan probeer maar veel hier in de huiskamer te blijven, of lekker buiten zitten als je daar van houdt. Het kan toch wel gebeuren hoor dat je je niet prettig voelt zonder dat daar een aanwijsbare reden voor is. Mij helpt het altijd om toch iets te zoeken wat ik prettig vind. Want iets zoeken wat ik leuk vind, lukt me dan niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 hoi gaby, bolletje en anderenslik nu alleen temazepam voor het slapen, dat is altijd beter dan drinken, want vroeger dronk ik ook elke dag.maar ja dat moet ook niet weer een verslaving gaan worden, dus daar wil ik binnenkort mee stoppen en dan beginnen in overleg met psych aan AD.wil het gewoon een keer hebben geprobeerd om te kijken of het me in positieve zin iets meer "chill" maakt en niet altijd zo bozig enzo....terwijl ik vroeger en nu ook nog wel hoor altijd zo vrolijk en humorvol was/is, ja misschien ook een beetje met ouder worden te maken.groeten toine en bedankt voor je meedenken gaby en bolletje en natuurlijk alle anderenfijne dag toegewenst en geniet ervan, net gesport en ga nu een duik nemen, hoop niet dat het hele badje in elkaar stort, tot snorkel plons boem klap;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Sorry verkeerde intepretatie van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Goeie morgen wijfie en Niets.Niets wat heb je vandaag allemaal op het programma staan? Heb begrepen dat sommige dingen er nog al inhakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Hoi,soms verbaast het mij dat er soms gedacht wordtdat AD de oplossing is.Mijn ervaring is, echt niet.Ik zie het slechts als een ondersteuning,ik word er niet gelukkiger van en mijn leven is erook niet drastisch door verandert.In januari ben ik afgebouwd, in de 1e instantie omaan een andere medicatie te beginnen.Ik voelde mij echter steeds beter, tot een aantal weken later de paniek enorm toesloeg.Het was enorm de paniek.Na lang wikken en wegen plus overleg met dearts ben ik met tegenzin weer aan AD begonnen.Ook het weer opbouwen heb ik niet als een pretje ervaren.Integendeel, ik voelde mij dood en doodziek.Denk niet te makkelijk over dit soort medicatie,ik ben geen arts wel een ervaringsdeskunige.Gebruik het alleen na goed overwegen en overlegen alleen als je echt weet niet zonder te kunnen.In mijn geval heb ik qua medicatie levenslang,ik heb het aanvaard.Ik probeer het te zien als een suikerpatient die dagelijks insuline nodig heeft.Die acceptatie heeft lang geduurd,jaren, ik wilde mezelf zijn en niet anders door AD.Nu weet ik dat ik mezelf ben, niet verandert door ADHet is voor mij een ondersteunng om beter te functioneren.Ik wordt er niet vrolijk van voel mij niet gelukkiger,het houd mij staande en zo kan ik beter functioneren.zo, tot zover mijn bescheiden bijdrage. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Spikie die troep kan wel een half jaar in je bloed blijven zitten. Misschien dat het na dat half jaar wat beter met je word.Gelukkig ben ik van nature erg optimistisch maar heb ook echt hele zware tijden van depressies gekend.Nu ik wat ouder word en dingen wat beter kan relativeren, en vooral me niet zo druk meer maak om dingen, heb ik ook bijna geen last meer van dipgevoelens. Dat niet druk maken om dingen heb ik ook echt moeten leren. Leren selectief om te gaan met prikkels van buitenaf. Dat heeft best een tijd geduurd maar het scheelt enorm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Goeiemorgen allemaal,Hoi hoi Bolletje:present:Hoe bescheiden kun je zijn Albertina,Ik vind het nogal wat.Ik lees je verhaal met veel respect,want wat een proces moet dit voor je geweest zijn!Mooi dat je dit deelde:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Wijffie is t wat om vandaag "leader of the pact" te zijn??Gewoon om wat meer steun te hebben, mocht je verkeerde gedachtes krijgen?Als je m start wil ik wel met je meedoen.Ik lees het wel, of je het doet of niet...Ik wens je in ieder geval sterkte vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Witje,wat zeg je dat weer lief.Ik eis nogal wat tekst op met mijn verhaal..Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Goeie morgen Witje.Misschien ga je je vanmiddag al weer wat beter voelen Wijfie als de kast weg is. Toch iets positiefs en kun je je fantasie al een beetje laten werken wat er dan voor 'n nieuws komt staat.Ik krijg zo bezoek. Buufje, een vriendin die hier een paar jaar gewoond heeft komt op bezoek. altijd erg leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 goedemorgen frummers...ik heb borretje op de "andere lijn"ze heeft nu een ban van 2 weken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 ik zie liever hele lappen tekst dooriemand geschreven uit zn hart,dan weet ik hoeveel berichtjesaangepast door de moederator AbertinaDus ik zou zeggen, hou je vooral niet in;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 quote: Originally posted by: wijfieGoed idee Witte, bij deze dan de dagpact voor dinsdag 2 augustus, wie doet ermee?WijfieBol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden