Juanito Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Iedereen een fijne nacht, truste!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juanito Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Iedereen een fijne nacht, truste!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Nog even snel binnen choppen om welterusten te zeggenslaap lekker voor ieder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 jij ook meisen wie nog meeleest strakswelterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 @Jane van harte gefeliciteerd kanjer met je 2 jaar droog, wat een prestatie helaas moet ik bekennen dat ik gister weer heb gedronken, en ik had 8 blikjes gehaald, en daarna nog 6 halve liters, dus behoorlijk veel, en nog niet echt kunnen verdoven want dat wou ik, de behoefte was zo groot dat ik hem niet kon onderdrukken, is ongelooflijk, daar moet ik toch wat op vinden, maar van 5-7 dagen in de week dronken,naar nu 7x vanaf 20 januari is toch wel vooruitgang, ik ga er weer voorslaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Jane, VAN HARTE GEFELICITEERD! VOORBEELDIG! Liefs en respect xxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 @Jan Gestopt 16 april 2011. Je bent lekker op weg Jan.Had je niet zo gevolgd met de datum.De tijd vliegt.Groet en ga zo voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 En ik ga slapen.Allen een goedenacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djoon Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 En toch is elke zucht naar lucht, adem, ruimte, er weer eentje naar die A. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden