Spring naar bijdragen

Vrijdag 5 augustus 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 158
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Was al aan het twijfelen of ik wel goed las.
Goed dat je terug bent Dewa.
Je hoeft je niet te verontschuldigen vind ik maar soit.

Loop zelf op een fijne lijn momenteel. Het is heel simpel eigenlijk. Ik wil drinken. Laat ons zeggen dat ik de pijn beu ben.
Of het dan beter wordt met drank op? Natuurlijk niet..
Waas in mijn hoofd. Heb het gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben weer thuis. Vanochtend met Puck naar de dierenarts geweest en haar maag is van streek (ik ook). Volgens de d.a. is ze niet erg ziek hoor, heeft een mooie temp. Maar ikzelf maak me vreselijk zorgen, ze houd niets binnen en drinken doet ze maar een paar likjes. Bah wat een zorgen toch.
Heb m'n zwager al gebeld maar die is niet thuis. Hopelijk belt hij me gauw terug en kan hij me een beetje gerust stellen. Nu zou ik het op een zuipen kunnen gaan zetten. Blij dat ik toch die Refu weer in heb genomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Dewa,
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Een weekje vakantie
heeft je leesbaar wel goed gedaan. Je klinkt rustiger. Zestien
dagen is al een hele prestatie. Pas na zo'n 3 maanden kun je
grotere veranderingen gaan zien in je leven. Denk aan je rust
en structuur. Misschien wat uitkijken en zorgvuldiger zijn in
onderwerpen die je kind betreffen. Dat ligt bij sommigen hier
zeer gevoelig. Wellicht eerder iets wat je met een maatschappelijk
werker of therapeut kunt bespreken, in beslotenheid. Dit is tenslotte
een openbare forum.

Welkom terug en doe weer gezellig mee! ;):rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje kalm aan.

Gewoon laten vasten en lekker met rust laten.
Niets steeds paniek uitstralen, dat voelt een hond.
Als ze te weinig drinkt, maak je wat kippenbouillon.

Kijk hoe het morgen gaat, dan wat rijst door de soep
Als alles goed gaat een paar stukjes van de kip erdoor.
Even doorgaan met rijst en kip, en langzaam
normale hap bijvoegen.

Vasten is echt vasten, dus niets.
Dan krijgt het interne gebeuren rust.
Komt allemaal goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dinah ze heeft gisteren de pap van Whoopy opgegeten en dat is misschien niet goed voor haar geweest. :)

Dank lieve Soothe voor je rustgevende bericht. Ik weet dat doordat ik toch wat paniekerig reageer, ik van alles wil doen om er toch wat in te krijgen. Net wel een beetje water in haar bekkie gespoten, dat is wel goed, maar inderdaad rust is het beste voor haar. En ze is best stevig dus een of twee dagen niet eten zou niet zo heel erg kwaad kunnen. Ik ga het proberen.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja nog vergeten te vertellen, de stank uit haar bekkie is weg maar toen ze vanmiddag een poepje deed zat er veel bloed bij. Heb gelijk weer de dierenarts gebeld omdat ik dacht dat het parvo zou zijn maar die zei dat dat niet zo'n kwaad kon dat het met de darmpjes te maken had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik al mee bezig lieve Soothe. Heb net een stukje kipfilet in een beetje water gedaan en dat staat nu lekker te trekken. Verder ligt ze nu heerlijk rustig op de bank (op mijn plek) te slapen. ikzelf ben gelukkig nu ook weer wat rustiger hoewel ik best wel voel dat dit me toch verdriet doet. Schiet om de haveklap vol, maar dat hoort er bij. En de trek in drank? Weg als sneeuw voor de zon. Wat is het toch fijn om een forum als dit te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Mup.de boeljon staat lekker te trekken. Ze zal nog wel niet eten maar wat ik al schreef, ze is toch aan de stevige kant dus het kan wat lijden. Nu nog de katten in de gate houden dat die er niet van gaan drinken.
Ze zocht net wel weer Kwiebus de kater op, haar beste vriend en maatje. die gaf haar een lik zo van, komt goed hoor. Dat zal die bij mij nou nooit doen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemiddag,

nou de bomen zijn om en aan stukken gehakt, hier en daar zit er een klein stukje schutting van de buren tussen, maar dat mag niet jeuken.
vanavond gooien we wat ongezonds in het vet en verder lekker chill de bill en morgen alles naar de stort brengen.
merk wel dat na iedere dip, er een stuk realiteit om de hoek komt kijken en mij volwassener maakt, zie de dingen helderder, of ik daar dan vrolijker van moet worden, zeker niet...., wel een stukje berusting.
bablbalablblallblbalbalballbalballbalbalblalblblblbl
gaan jullie nog iets creatiefs in de keuken doen? al plannen voor het weekend?
van het weekend ga ik het eerst maar even bijleggen met de buren ivm bovenstaande ha en ga het hardlopen in het bos weer oppakken, want mijn conditie (cardio) is niet goed, dat pokke gerook helpt ook niet uch uch akela
ga douchen en het zaagsel wegspoelen, want dat zit overal en dan bedoel ik ook echt overal, toineneman he kan niet rustig aan doen, maar gaat als een maniak te keer met zijn kettingzaag......., levensgevaarlijk zo een ding adieu;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toine ik had gisteren nog gereageerd op een berichtje van jou.
ik vroeg toen of je veel nare ervaringen hebt gehad met vrouwen omdat je je onzeker voelt.
ook vroeg ik of je van veel vrouwen te horen kreeg dat je best een stuk bent om te zien of dat je dat zelf vind.
Ik vraag dat n.l. omdat, als vrouwen dat zeggen tegen je, je dan toch wat zekerder moet worden van jezelf?
Dat moet je toch een goed gevoel geven waardoor het toch makkelijker voor je wordt om eens een praatje te gaan maken met een vrouw? En zo dan wat meer kontact kan krijgen? Ja ik denk maar ff mee hoor.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe ook mee vandaag met het pact. Ja Bol, ik heb net om 13.00 uur weer een poesje moeten laten inslapen. 13,5 jaar, kanker. Bij de eerste spuit was ze al weg, ze viel bijna uit mijn armen. Het went toch nooit zeg. Dus ik begrijp je angsten maar al te goed. Ik geloof dat ik liever zelf wat heb dan dat mijn dieren aan de beurt zijn. Maar ja, het zijn dan ook mijn kinderen hé. Als je het niet vertrouwt, ff gaan naar de dierenarts. Je weet het maar nooit. Sterkte met Puck en is Whoopi een vogel of????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Dymp.
Gos wat erg voor je zeg dat je weer een kat hebt moeten laten inslapen. Vreselijk. en inderdaad het zijn je kinderen. Ook ik heb liever zelf wat dan dat m'n dieren iets mankeren. bij mij slaat m'n fantasie dan op hol zeg maar. En daar word ik dan zo gespannen van dat ik eigenlijk maar één ding wil. Rust.
Daarom is het zo goed dat we hier deze soort gevoelens op het forum schrijven zodat iemand anders je wat rustiger kan maken, en weer een beetje bij de realiteit kan brengen.:)
Whoopy is inderdaad een vogel, een papegaai van nu 9 weken oud die nog gepapt moet worden.
Ja weer zo iets hé? eigenlijk hoeft hij nog maar 2 x per dag pap te hebben maar ik ben dan zo bang dat ie te weinig krijgt. Niet dat dat pappen kwaad kan hoor het is alleen maar goed maar toch. bij de gedachten dat ik hem volghende week thuis laat als ik moet gaan werken, en hij de hele dag alleen maar fruit en zaadjes heeft, denk ik al, dat ie s'avonds dood op z'n rug ligt. Terwijl hij er heerlijk van smikkelt en best zonder mij kan.
Andersom is het veel moeilijker.:rose:
Maar goed, ik drink niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...