Nien Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 quote: Originally posted by: DinahHa Niets, hoe gaat het met jou.....langzaam weer omhoog aan het klimmen? Heb het gevoel dat jij heel goed bezig bent. Moedig meisje ben je:present: Gunn, morgen stoppen o.k. Daarna wordt het per dag beter met je, echt waar. Nu zit je gevangen in een neerwaartse spiraal. Maar morgen stap je er uit. Nu kun je door de drank niet goed en logisch nadenken. Dinah:present: na mijn uitglijder van vorig weekend ben ik weer op de goede weg.Heel veel nagedacht en veel over mezelf geleerd. Ik ga ervoor!Wel met hulp, maar niet meer door te steunen op mijn dierbaren,maar weer op eigen benen te staan..Kan me als 27 jarige niet steeds verschuilen onder moeders parapluals het even tegen zit. Die plensbui moet ik zelf uitzitten en de oorzaakaanpakken.Spannend zeg de 18de de operatie. En super dat je weer gestopt bent na je uitglijder! Geef bij je operatie wel goed je alcoholgebruik aan. Dan ga je namelijkhet alcoholprotocol in omdat je meer risico's kan hebben na de narcoseen dan krijg je preventief medicatie voor. (wil je niet bang maken, is alleen een goede raad) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Goed mensen, ik ga. Trusten jullie allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Thanx voor de tips.Denk dat de nachtmerries voortkomen uit alle emoties die ik heb weggedronken.Maar vooral de gevolgen van het drinken ben ik weg gaan drinken. En die komik nu onder ogen te zien. Als je veel drinkt droom je niet, dus dat verwerk je later ook nog eens.Heb 2 koppen goede nachtrustthee gehad en neem zo een melatonine 3mg.Ik heb ontspanningsoefeningen gehad bij PMT, dus die doe ik steeds voor het slapen gaan.Dinah, ik word na 1,5 uur of soms eerder al wakker.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Trust Denker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juanito Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Yep, ik ga ook tussen de klamme lappen...morgen vroeg dag, de arbeid roept wederom. Iedereen een fijne avond en voor straks sleep well!¡Buenas Noches! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Dat is idd stap 1 om te gaan slapen, uitloggen en laptop uit!!Dinah, Juanito slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 ik heb 1 halve liter bier op,en toen dacht ik, wr ben ik mee bezig en ik ben toen eten gaan maken, dus nu lekker gegeten, kopje thee en slapen, gelukkig niet doorgedronken vanavond.Ik heb vanavond dus een gewoont doorbroken, dat had ik vroeger niet gekund, ik ben heel niet trots dat ik toch weer halve liter naar binnen heb gekiept, en gerookt (bah!!!) ,maar ik ben wel blij dat ik ben gaan eten, dat is ook een trigger voor mij, ik moet goed eten, en dat schiet er nog weleens bij in, als je alleen bent, alhoewel het de laatste tijd best goed ging, ik hoop echt dat ik morgen niet drink (hele middag vrij) en nuchter blijf zodat ik s'avonds naar een meeting kan. IK moet er weer voor gaan.Gunn, ik herken je gevoel, en het vervelende is dat je eerst weer die afkick door moet, voor je je weer wat beter voelt, maar misschien is het wel een goed idee om je te laten opnemen voor een tijdje? Dat is ook niet zo eenzaam. Sterkte gewenstNiets, ik ga zo lekker op mijn martelmatje liggen en luisteren naar een luisterboek, dat helpt steeds beter, om uit die rotgedachten in het nu te komen en me te ontspannen, en vaak val ik dan in slaap,doe ik lekker lang met m'n luisterboek @ Spike, ja dat is misschien wel beter, we hebben het er ook vaak over, nu wonen we niet samen, en soms is het heel leuk, maar het zijn die rotverslavingen die een hoop stuk maken, ook in mijn voorgaande relaties, momenteel ben ik in de war, en weet ik even helemaal niet wat ik wil, wel drinken, niet drinken, wel roken, niet roken, pffff... ben gewoon moe van mezelf bedankt voor je reactie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 cassez la voixGabs... Je moet je patroon keer op keer doorbreken en dat is niet gemakkelijk. Je weet wat je doet en waarom. N lijkt me niet de oorzaak en houdt je alcoholmisbruik niet in stand. Ook jullie gekke relatie niet. Jij doet dat..Het is spijtig om twee mensen te zien die toch wel van elkaar houden maar het evenwicht keer op keer niet kunnen vinden. Geef je zelf de kans om te groeien. Jouw groei staat los van hem als je het ook als zodanig wil zien. Je kan sterker zijn dan dit. N is geen verlengde van jou..zie hem ook niet als zodanig. Als je het gevoel hebt dat hij je remt in je ontwikkeling is, is dat in eerste instantie omdat jij dat toelaat. Omdat jij niet los kan laten.Wat een ellende Gunn, het klinkt dom maar jij bent zo teneergeslagen. En hoogstwaarschijnlijk ligt het aan je alcoholgebruik de afgelopen tijd. Ik ben zo teneergeslagen en ik drink niet eens. Who's the lucky one?Kweet het..ben zelfs niet grappig meer.Ik denk in flarden. Maar dat is niet erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Net terug van een avondje uit dansen (live reggae!). En ik ben tevreden. Enorm veel moeilijke prikkels, maar heb me er, zoals vorige zaterdag doorheen geslaan. Ik had me voorgenomen dat ik vanavond 1 glas mocht drinken, in uitzonderlijke omstandigheden 2. Mijn gezelschap heeft me een stuk of 4 keer een biertje aangeboden. Heb telkens bewust onderzocht of ik er zin in had of niet. 't Resultaat was dat ik uiteindelijk niks gedronken heb vanavond, behalve een koffietje. Stemt me tevreden. Niet omdat ik niets gedronken heb, maar omdat het niet 't moment was om te drinken en ik me daar aan gehouden heb. Goeienacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Rae:heart:klinkt krachtig!Mooie draad vandaag,Gunn ik hoop dat je m terugleesthelemaal liefst ook van de anderen.die put heb je nu wel lang genoeg van onderaf bekeken!slaap lekker mensenook Niets! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden