Yvonne Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Goedemorgen luitjes, Koffie staat door te lopen, thee staat te trekken, cola en smoothie staan in de koelkast. Als je me zoekt, ik ga eerst even een sigaretje roken achter in de tuin..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 goede morgen yvonne en de rest die nog wakker moeten worden.het is heerlijk buiten, hopelijk wordt het vandaag wat beter weer. de regen begint me al aardig te vervelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Goeiemorgen Igor, hier is het wel droog, maar het waait verschrikkelijk. Lijkt echt wel herfst. Maar goed, kan altijd nog opknappen in de loop van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ik ga de douche opzoeken.... hoogste tijd.... Maak er wat van luitjes. laterrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 ben je eindelijk klaar yvonne, dan ga ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Goedemorgen,hier is het prutweer,kan nog opknappen natuurlijk.Het is te merken dat het vakantietijd is.Zóóóó stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Goedemorgen lieve mensen..hier een beetje blauwe hemel dus de hoop is er.Ik ga eerste sporten..heb beetje uitgeslapen vandaag moet pas om 13 uur beginnen en ja kids nog met vakantie dus rustig aan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Morgen. Ziezo, week 1 is een feit. Op naar de tweede dus. Fleurie, verzorg je. Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Goedemorgen allemaal:)Goed gedaan Rae!!En gewoon dag bij dag he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 @QuoteMaar vandaag dacht ik 'Fleur, jij hebt ballen'. Je zeurt, kreunt..je ligt drie dagen in bed, op het toilet, aan de telefoon en achter de pc te janken, te zeuren en weg te kwijnen maar je doet het nog steeds niet. Het is misschien niets in vergelijking met wat sommige anderen doen en misschien geef ik ooit wel even op of neem ik een afslag en neem ik wel iets te drinken maar dat zal enkel op mijn voorwaarden zijn ook al klinkt dat gek. @Unquote.Fleur,jij hebt zeker "ballen" alleen al het feit dat je hierzo je diepste gevoel neerschrijft getuigt van moed.Ook dat is een vorm van verwerken, al voelt dat nu misschienniet zo.Voor mij ben je een dappere meid die zichzelf niet uit de weg gaat.Daar is toch wel wat moed voor nodig.Dus, probeer mijn compliment in ontvangst te nemen en te behouden.Het is echt gemeend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 goedemorgen, weinig te melden, fijne dag gr toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ik ga ff met de hond uit,het is net even droog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Goedemorgen... alleen Rae?Goed van je eerste week! Heb je de risicomomenten deze week ook onder controle?Op naar een tweede koffie verkeerd.Het weer in de grote stad: bewolkt en nu even droog.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Dag Joris. Redelijk onder controle. Vrijdag is de eerste dag waar ik onzeker over ben. Moet ik nog over nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Kun je er iets over zeggen? Misschien kunnen we je helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Dank Joris, maar is iets dat enkel persoonlijk werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 quote: Originally posted by: albertinaGoedemorgen, Het is te merken dat het vakantietijd is. Zóóóó stil ZAL IK EVEN WAT HERRIE MAKEN ALBERTINE:DTERTETERTETRETETRTETTETTERETEEEEEEEET.DE DAG IS BEGONNUHHHHHHHHHHHHHHHHH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ook goedemorgen deze morgen.Heb een fijne dag vandaag. Take care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 hey BamBamAlles goed met jou en je lief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Goedemorgen allen,ff bijlezen, het liefst blijf ik in bed liggen (ben nu bij N, zijn kinderen zijn op vakantie, hij is werken) maar ik ga mezelf een trap onder de bips (netjes he Tactive ) geven, en sporten, afkicken is toch actie ondernemen, maar oh wat zou ik lekker passief in bed blijven wentelen in zelfmedelijden, maar dat heb ik vaak gedaan, en daar voelde ik me niet beter door, ben ook vaak gaan sporten, en daardoor voelde ik me wel beter, dus hups Gabs, koffie erin, en trainen!!!Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 even voor Fleur omdat ik je een kanjer vindt! wat heb je mooi geschreven gister, het raakt me tot diep in m'n hart, en het helpt mij om nu m'n bed uit te komen en actie te ondernemen,Thanx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 HEEEE Bako, alles wel hiero. Em met jou?Tanxs for asking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Goedemorgen,Gaby, ja die van mij zijn ook op vakantie en de verleiding is dan wel groter.Er aan toegeven geeft uiteindelijk een heel naar gevoel.Gister was voor mij een heel gevaarlijke dag.Kijken of ik dit door de lucht krijg, want de verbinding is waar-de-loos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Hoi,@ An een maand droog.An de kop is er af.Ik ken jou als een niet opgever.An ga zo door.Hoppa, de tweede maand in. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden