Rudy Geplaatst 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2011 Wetend wat drank doet met een mensen leven en nu de voordelen van de andere kant van de medaille leren kennen zou ik me moeten schamen weer te gaan drinken.Neemt niet weg dat drank mij verschillende keren voor een menselijk drama heeft behoed.Maar ook dat is achteraf geen reden om te drinken geweest.Het is wel belangrijk te weten welke stappen je onderneemtAls je stopt met drinken.Niets is het waard om te gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2011 toedeloe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2011 quote: Originally posted by: rvanthNiets, bijna tien jaar nuchter. Maar voor mij is iedere dag niet gedronken een feestdag. Goed dat jullie naar de AA gaan. t Is belangrijk om mensen te ontmoeten. En ervaringen te delen. Meer hoeft dat niet te zijn. Het voordeel van AA is het persoonlijke contact. Doe er je voordeel mee. Wat super zeg bijna 10 jaar!!! Petje af hoor!Top dat je hier nog steeds blijft schrijven.Moet je nu nog steeds heel waakzaam zijn, of dat niet?Mag je de eerste keer bij de AA ook gewoon aanschuiven en meeluisteren? Of verwachten ze ook meteen inbreng? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2011 ik meld me even af voor het pact. ik heb het droog gehouden hoorweltrusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2011 Niets Hier staat alles over de AA.Een antwoord op al je vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2011 En hier.http://www.aa-nederland.nl/hoe...19.php?name=nieuwkomer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2011 Thanx Soothe,heb al even gekeken naar tijden en lokatie.Ga volgende week met Tatum heen.Ik ga slapen, na een pot goede nachtrustthee.Truste iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2011 Dag frummers,Ik heb het vandaag droog gehouden, terwijl ik alweer een slechte dag had. Ga nu "in therapie" kijken. Daarna naar bed.Welterusten.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2011 Goedeavond luitjes,Ik heb het droog gehouden vandaag.Vanavond TV gekeken (herhaling van Zomergasten Dick SwaabSlaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2011 Mooi Primula. Buiten is het zeer nat, kom net met woef binnen.Oké Niets.Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2011 AvondQuote wijfie:ik durfde nog geen slokje bier of wijn meer te nemen en raakte al in paniek als er ergens advocaat in een toetje zat. Dat soort dingen wil ik niet meer, ik wil gewoon wel een slokje durven drinken, een wijntje meedrinken, een biertje drinken en een toetje te eten met advocaat. Dat kan ik echt volkomen inkomen. Gisteren ging ik met een vriendin op café. Ik aan de fris en zij aan de wijn. Ik ben ooit echt een wijndrinker geweest, niet omdat ik het lekker vond maar omdat het goedkoop te verkrijgen was en de roes sneller insloeg. Later absoluut niet meer. In een fractie van een seconde wou ik haar vragen of ik eens proeven mocht. Gewoon om eens te proeven. Er was geen trek, het keek wel naar me maar het was niet zo dat ik iets had van ooooooh wat wil ik dat zo graag..Nee het was gewoon een impuls. Ik proef wel meer hier en daar. Een fractie van een seconde later had ik iets van 'hey, dat mag jij niet!'. Ik vond het absurd van mezelf. Rudy, ik vond je kijk op minderen heel fijn om te lezen. Persoonlijk vind ik dat er redelijk vlug vanuit eigen ervaring wordt gesproken. Als iemand over minderen begint lees je meestal in replay hoe anderen het net niet kunnen. Maar daar stopt het meestal.Of het minderen wordt in vraag gesteld, meestal ook uit bezorgdheid weliswaar. Bij mij persoonlijk zorgt dit altijd voor een beetje weerstand. FijnVerder...vandaag dochter gezien. Heel leuk..niet zo lang gebleven. Cola gedronken, dacht zelfs niet aan een biertje. Tot, het iets donkerder werd. Iemand van de leiding ging aan het kampvuur zitten met een biertje héél nonchalant. Toen dacht ik..tjee dat moet fijn zijn..Gewoon gezellig. Once upon a time.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2011 in the westhet westen is de richting die staat voor wijsheid Fleur:heart:en ik kom alleen welterusten zeggendrukke dagen voor de boeg,de jongste broer van mijn vader is als laatste vd fam. overleden;geen partner, kinderen, niemand, dus de neven en nichten mogenzorgen dat dit weekend zijn flat leeg en schoon wordt opgeleverd,morgen na de crematie meteen de handen uit de mouwen dus ende rest van het weekend ook. Hoop dat er nog een Alb.Cuijpie inzit:Pslaap lekker allen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2011 ja ik ben een loser......... ben weer aan het drinken, N zei vanavond zulke ''rake'' dingen, terwijl ik van plan was naar een meeting van de AA te gaan vanavond, maar door de ''pijn'' heb ik toch gekozen voor drinken, en ik wist het.... Ik weet het ,het is heel slap, ik ben niet totaal van de wereld, morgen wordt het kanker onderzoek van mijn vader bekend, ik HAD gewoon naar de meeting moeten gaan,maar ik heb vakantie, excuses genoeg, het spijt me, ik ben niet zo sterk..... voel me belabberd, eenzaam etc... en ja NIwi het lost niets op ......... drinken............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2011 GabyIk logte even in om mijn naar pb te kijken en zag jouw laatste bericht. Ik herken zoveel al de hele tijd dat je maar aan het worstelen bent met alles. Heel graag zou ik je willen helpen, door eens met je te praten. Je kunt me nu of later een p.b. sturen.Probeer te slapen, mss kijk je er mo anders tegenaan, maar het blijft terugkomen als je niet overtuigd knopen doorhakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2011 Ik ga ook weer beginnen met droog afmelden. Scherp houden, nix mis mee.Gewoon even doen, kleine moeite en het werkt. Dus hierbij. xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2011 Hi Woman,Nog steeds droog Woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Jazeker, en dat wil ik graag zo houden. Thanx quote: Originally posted by: SootheHi Woman, Nog steeds droog Woman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden