Spring naar bijdragen

Woensdag 10 augustus 2011


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 117
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

100 BEF, daar kom ik mijn bed nog niet voor uit Rae. Even de hogedrukspuit erop en klaar.

Ik ben weer terug uit het barre Groningen. Een lange week met een hond, kippen en drie schapen.
Het was gelukkig een lieve hond. Ik ben niet zo'n hondenmens, maar deze was net een kat. Af en toe aaien en wat spelen en verder ging ze er zelf wel op uit op het erf. Groot zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jazeker, hoewel de flessen berenburg en hooghout ruim voorhanden waren heb ik me daar maar niet aan gewaagd. Ik had daar van te voren helemaal niet bij stil gestaan, maar een gemiddeld huishouden heeft een gigantische voorraad drank staan. (Bij mij was het altijd op.) Ben nooit zo'n sterke drank drinker geweest, maar er was ook nog een wijnkeldertje.

Maar had het goed naar mijn zin en dan is het zolang je nuchter bent te weerstaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar jij al weer een maand niet aan het roken. Dat is ook niet mis. En fris.

Ik denk dat ik maar ga stoppen met koffie drinken. Toen ik ziek was heb ik dat een week niet gedaan. En ben er uiteindelijk beter van geworden. Dus dat kan nooit verkeerd zijn. Weg met de koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit aan de cafeinevrije koffie.
Zoveel koffie als ik drink kan nooit goed zijn voor een mens.
Wel knap hoor als er zoveel drank in de buurt is niet drinken, maar ja hier ligt ook al weken nog bier in de koelkast. En de shag ligt nog op tafel.:D
Ik ben geloof ik wel met vuur aan het spelen:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cafeïnevrije koffie, alcoholvrij bier en wijn. Nicotinevrije sigaretten heb je die eigenlijk?

Is dat een beetje te drinken, die vrije koffie? Zou je het merken als je het niet wist? Eigenlijk vind ik koffie helemaal niet zo lekker. Maar het slobbert zo lekker weg.

Maar wat let je die shag weg te gooien. Die is al een maand oud, helemaal uitgedroogd waarschijnlijk en niet meer te pruimen. Als je dan toch weer moet beginnen zou ik een heerlijk vers pakje willen. Maar beter van niet natuurlijk.

En die nicotinevrije zooi lijkt me ook niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, mijn broer houdt niet van cafeinevrije koffie zegtie.
Zondag heeft hij 3 bakken koffie bij mij gedronken en heeft het niet geproefd.
Nu dan zal het wel meevallen met de smaak. Ik proef het verschil in ieder geval niet.
Shag ga ik weggooien is idd hartstikke droog geworden.
Ik geloof dat ik nog eens gezond ga worden


:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan wel een nicotinevrij sigaret maken. Beetje hooi fijnsnijden of stro. In een vloeipapiertje rollen en hoesten maar. Denk ik. Nee dat slaat nergens op nicotinevrij roken.

Na een paar maanden ga je het toch vies vinden. Iemand zei eens tegen mij dat je alcohol ook weer vies gaat vinden. Ik geloof dat wel. Alcoholvrij bier is erg zoet. Dat vind ik nu wel lekker eraan. Smaak verandert door wat je eet en drinkt.

Ik moet weer even wat gaan doen. Tot laters. En als je jezelf niet vertrouwt zou ik die bieren maar weg doen. Echt duur zijn ze niet, dus daar hoef je het niet voor te laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

Je hebt nicotinevrije sigaretten hoor. Alleen lijkt het dan alsof je een kruidenbuiltje bent aan het oproken. Bij ons verkopen ze zoiets in den apotheek.
Beter maar niet roken denk ik zo.
Mijn broer heeft zo een electrische sigaret. Moet je opladen..ziet er uit als het echte spul. Als je er aan trekt licht het zelfs een beetje op en komt er ook rook uit. Aangezien dat is om af te bouwen of naar stoppen toe te gaan zit er wel een kleine hoeveelheid nicotine in.
Maar geen teer. Wat al een pak gezonder is, toch.

Ik kruip maar eens onder de douche

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur nooit van gehoord van die sigaretten die naar een kruidenbuiltje smaken.

Heb ik toch wel interesse in. Die supersmoker heb ik ook, maar wat een gedoe.
Je moet dat ding opladen, misschien toch nog eens proberen.

Ik heb in ieder geval i.p.v. een voorraad ijs dit keer gezond ingekocht:
wortelen, aardbeien, appelen en musli.
Eigenlijk heel lekker allemaal.
Dus dat ijs laat ik voorlopig maar weer zitten.

De lucht trekt weer dicht, balen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een goedemiddag,

Net Snoepje even gesproken, heeft het lekker in Arnhem alleen mist ze haar laptop :D
Speciaal voor haar vandaag :heart::present::musicnote::sun::heart::present::musicnote::sun::heart::present::musicnote::sun: kanjer dat ze is, 7 maanden droog vandaag!!

Helaas...kan ik niet meer zeggen maar ik ben ook weer 'back on earth' en heb de draad weer opgepakt
zoals ik wilde....geen drank dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...