Shahire Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 We zijn allemaal enorm goed bezig, komen allemaal hier voor hetzelfde, iets waar we zeker zeer trots op mogen zijn en waar menige zuiplap nog een voorbeeld aan kan nemen!!Betreft de privacy: ik zou men bij de forum naam aanspreken alleen omdat je inderdaad de naam bij het poppetje kan plaatsen maar verder....kan het mij eigenlijk weinig schelen of men mijn naam weet want ik ben trots op mezelf want ik doe er tenminste iets aan!!En zit er iemand tussen die ik zou kennen...so be it, dan heeft diegene hetzelfde probleem en kan ook trots zijn dat hij/zij er iets aan doet.Zo, was gewoon even mijn mening hierover verder niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 quote: Originally posted by: bolletjeBolletje (management & organisatie).Bammie. Fran. Jane. Jop. Jaap. Shahire. Snoepie. Tien Dar. Nientje met kids. Susana. Borrie. Niwi. Woman als ze met de 2 woefies gehaald kan worden. (of ergens opgepikt, kan ook hoor !!!). Marc. Dees. Blondie6173 (+ hond). Even de lijst voor duidelijkheid, naar boven gehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Hoi Bol, ik wil ook graag komen ook al ben ik nietzo actief geweest op het Forum. Ik reis met de treinvanaf A'dam naar Eindhoven(?). Is er iemand dienog een plekje in de auto heeft vanaf Eindhoven station?ps: Hoe herkennen we elkaar? Met een in de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 ik zeg definitief af...vind het heel leuk..maar voor mijn teveel mensen denk iken ken niemand.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 quote: Originally posted by: snoepjeik zeg definitief af...vind het heel leuk..maar voor mijn teveel mensen denk ik en ken niemand.. nou nou, Snoep...teveel lotgenoten kunnen er nooit zijn...en het is ook de bedoeling elkaar te leren kennen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 kan me op iets heel erg verheugen en dan ineens er heel erg tegen op zienafwijking van mijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Bolletje (management & organisatie).Bammie.Fran.Jane.Jop.Jaap.Shahire.Snoepie.TienDar.Nientje met kids.Susana.Borrie.Niwi.Woman als ze met de 2 woefies gehaald kan worden. (of ergens opgepikt, kan ook hoor !!!).Marc.Dees.Blondie6173 (+ hond).JorisJammer Dinah maar je gezondheid gaat voor meid.Snoep dat hebben we allemaal, denk ik. Ik in ieder geval wel. wie ga ik ontmoeten, doe ik het allemaal wel goed, maar vooral, kan ik me aanpassen aan anderen, hoe kom ik over, enz. Daar hecht ik niet teveel waarde aan en zeg achter die gedachten de zin, Het zijn allemaal mensen die hoogstwaarschijnlijk ook zitten met dezelfde vragen, engevoelens. Het is voor iedereen spannend. Komen ze je halen, want dat zou al een stuk makkelijker zijn voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 laat ik het maar gewoon open houden op dit momentik zie het wel als het zover is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2011 Ik bekijk het ook even op het moment zelf.Nu retedruk met veel dingen in mn leventje.Nieuwe baan, start van therapie traumaverwerking, schuldhulpverlening net op gang, teveel om op te noemen...VM, Ik pb je als ik meer weet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 quote: Originally posted by: bolletjeBolletje (management & organisatie).Bammie.Fran.Jane.Jop.Jaap.Shahire.Snoepie.TienDar.Nientje met kids.Susana.Niwi.Woman als ze met de 2 woefies gehaald kan worden. (of ergens opgepikt, kan ook hoor !!!).Marc.Dees.Blondie6173 (+ hond).Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 quote: Originally posted by: bolletjequote: Originally posted by: bolletjeBolletje (management & organisatie).Bammie.FranJane.Jop.JaapTienDar.Nientje met kids.Susana.Niwi.Woman als ze met de 2 woefies gehaald kan worden. (of ergens opgepikt, kan ook hoor !!!)Marc.Dees.Blondie6173 (+ hond).Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Hoi Bolletje,Helaas moet ik annuleren vanwege budget. Kan even geenextra (reis)kosten maken deze maand. Ben er een volgendekeer graag bij. Wens een ieder een zinvolle en mooie ontmoetingtoe. Lieve groet, Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 quote: Originally posted by: bolletjequote: Originally posted by: bolletjequote: Originally posted by: bolletjeBolletje (management & organisatie).Bammie.FranJane.Jop.JaapTienDar.Nientje met kids.Susana.Niwi.Woman als ze met de 2 woefies gehaald kan worden. (of ergens opgepikt, kan ook hoor !!!)Marc.Dees.Blondie6173 (+ hond). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 De lijst wordt steeds korter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2011 Ben blij dat ik niet al vooruit gekookt heb. Ach ja, iemand warschuwde me al dat het kan zijn dat mensen afmelden door omstandigheden. Niet erg hoor, als je niet kan, kan je niet, heel simpel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2011 Ik moet ook helaas annuleren, eerste reden is dat het echt te ver is voor mij en ik zo'n hele dag nog niet red...ondanks alle lieve aanbiedingen om me onderweg te helpen met de honden en me op te halen. Tweede reden is dat ik nu al een tijdje forum-af ben, en dat bevalt me eigenlijk wel, voor nu. Het gaat goed, ik neem op tijd mn pilletje en ik peins er niet over om te drinken. Voel me stevig en sterk en standvastig. Tijd om het een poosje zonder jullie te blijven doen. Kan altijd weer hier terecht, mocht het nog eens nodig zijn, dat is een goeie buffer. Ik wens jullie een fijne dag en veel kracht om die rotzooi de baas te blijven. Het is het waard. Veel liefs xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Beste Bolletje, ik kan helaas ook nietik moet werken (14:30/00:00)iedereen een hele fijne dag in ieder gevel:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 quote: Originally posted by: bolletjeBammie.FranJane.JaapTienDar.Nientje met kids.Susana.Niwi.Dees.Blondie6173 (+ hond).marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Helaas, ik zeg ook af voor de meeting.Te druk met werk en andere zaken.Fijne dag allen die wel gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 quote: Originally posted by: bolletjeBammie. Fran Jane. Jaap Tien Dar. Nientje met kids. Susana. Niwi. Dees. marc Zo als er nu nog meer mensen zich afmelden, blijf ik in ieder geval met een hoop drinken zitten:) Heb dit toevallig vandaag ingeslagen. Maar das niet erg hoor het komt wel op.Tja ik moet echt wachten tot het laatst voor de andere dingen omdat ik dan daar ook mee blijf zitten en dat is minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 Voor de meetinggangers per treinbij Appie kun je een voucher kopen om voor €14,=een dagkaart te kopen voor NS!!!en als je zoals ik een voordeelurenkaart heb,heb je ook nog bonnen ontvangen voor een gratismedereiziger en 2 om van 2e naar 1e klas te gaan,dus ik zie jullie wel in de 1e klas van Utrecht naar Eindhoven???awel, mijn vader was een Zeeuw en ons Zeeuwen benne zuunig eejh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 In n A5 envelop samen met een boekje bonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2011 Durf het bijna niet meer te zeggen, maar ga ook afzeggen. Maar bedenk, dat je ook met weinig mensen plezier kan hebben. Veel plezier en mooi weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2011 quote: Originally posted by: bolletjeBammie.FranJane.TienDar.Nientje met kids.Susana.Niwi.Dees.marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2011 MEETINGGANGERSBol, Fran, Bam, Jane, Niwi, Tien, Dar,Nien, Susana, Dees en Marc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden