Francesca Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Sorry Jane, maar ik denk dat mijn geval dringender is...Ik ben namelijk getrouwd met BB én gestopt met roken!PS: Volgorde had ook andersom gekund, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 quote: Originally posted by: jane4massagepact Jane:D (heeft de meeste stress en is dus de grootste uitdaging voor Susana) Ja HALLO...................en ikke dan???????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Voor de 1e opmerking had ik mijn plaats wel afgestaan Franmaar je doet m teniet bij de 2e helaas, dus op je beurt wachten.Voordeel is wel dat ik mee kan helpen na mijn eigen massageen dan kunnen er 2 tegelijk dus:PSha en Fran dan maar?, na Jopie natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 nu ik dit lees, krijg ik me daar toch een stress... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 O Rekel dan maak ik jou wel rustig hoor. Breng je gewoon onder hypnose. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Ik vin Jane stom:devil: oh zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Ik heb een programmaatje van 16 minuten samengesteld. Vraagje nog, of de gordijnen dan dicht kunnen en wat kleine lampjes aan, voor de sfeer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Ik vraag me af of ik nog wel naar de meeting wil komen... :$Woman, voor jou !!!Ga je ook les geven in buikdansen? Dan kom ik op zeker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Hahahaha kan wel wat sjaaltjes meenemen voor de liefhebbers, maar je leert het niet in 1 lesje hoor !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2011 quote: Originally posted by: jopiegaaf woman! bol, kan ik daarna onder de koude douche bij jou? Als je je handen boven de tafel houdt hoef je niet onder de kouwe douche hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2011 ??????????????????????:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2011 Tsja, kweet het ook niet hoor, vlgs mij loopt Jopie heet. t Zal de overgang zijn...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2011 Woman,Dar, Tina...ik kom de 14 de iedereen ophalen in Eindhoven met een camionette.Er zijn 9 zitplaatsen (wel ik en de twee knapen zijn er ook natuurlijk).Honden kunnen dus perfect, rustig mee Woman.Chauffeur (kameraad van me) zet ons af bij Bol en gaat dan met de jongens iets doen. Komt mij paar uur later weer ophalen.Dus terug weg??? (kan natuurlijk maar ik kan niet zo heel erg lang blijven). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Wat lief Nina!Ik heb eigenlijk geen idee hoe laat de meetingzo ongeveer begint.Maar goed dat lezen we nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2011 Ik denk dat de meeting zo rond 11 uur begint. Maar als mensen eerder of later willen komen is dat ook goed hoor. De deur is de hele dag open, en de koffie staat de hele dag warm, dus je bent vrij om te komen wanneer je wilt, dat is denk ik het makkelijkst. Ook omdat ik niets van een verplichting wil opleggen. Iedereen is de hele dag door welkom. En wanneer de meeting is afgelopen? Tja, dat zien we ook wel. Wil saté klaar gaan maken maar ben helemaal vergeten dat er misschien ook mensen zijn die vegetariër zijn.Daar wil ik best ook iets anders voor maken maar als men dan even aan geeft wat er zo al is op dat gebied want daar ben ik eerlijk gezegd helemaal een leek in.En wat is er zoal op gebied van broodbeleg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Jop. Wel een goed antwoord geven want dit wordt een serieuze bijeenkomst hoor. :P:P:P:P:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Voorlopige deelnemerslijst AdB-meeting zondag 14 augustus 2011 omgeving Helmond:(Uiteraard blijft de lijst open voor nieuwe inschrijvingen.)Bolletje (management & organisatie).Bammie.Fran.Jane.Jop.Igor.Jaap.Shahire.Snoepie.Tien.Dar.Nientje met kids.Susana.Borrie.Niwi.Woman als ze met de 2 woefies gehaald kan worden. (of ergens opgepikt, kan ook hoor !!!).Marc.Dees.Blondie6173 (+ hond). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 14 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2011 Ik eet liever geen vlees. maar speciaal vegetarisch spul halen vind ik ook onzin. Kaas is ook lekker, en ik heb meestal niet zo'n hele erge honger. Dus ik eet gewoon wat de pot schaft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Spare-ribs,ook een optie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Kaas idd., nutella kan ook.ook nog te voorzien: ballenbak voor den dikke BB! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Vegetarische saté Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 Ik meld me hierbij weer aflaatste zondag voor mijn vakantie dat ik mijn zoon kan bezoekenen die kans wil ik wel grijpenwie weet volgende keer beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2011 ik weet het ook nog niet zekeris hier ook de laatste dag voor school weer beginen zonder sha durf ik niet zo goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2011 Gewoon komen Snoep!Is voor iedereen spannend hoor.En den Bollie is nen hele lieve echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden