VM1 Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Dar, Woman, Tinawe kunnen als jullie dat willen dus in Eindhoven afspreken zodat er een deel al met mij met de auto mee kan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Lijkt me leuk nog eens een meeting, zekers als er ook bekende komen. Maar..........Nu vind ik dat leuk, ik weet niet of dat in augustus ook nog zo is.En wat dacht je van een mexicaanse fuif Bol? Neemt iedereen wat mee (ter info dit berichtje is gebasseerd op het lezen van pag 1 en deze dus kan wat achterhaalt zijn ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Voorlopige deelnemerslijst AdB-meeting zondag 14 augustus 2011 omgeving Helmond:(Uiteraard blijft de lijst open voor nieuwe inschrijvingen.)Bolletje (management & organisatie).Bammie.Fran.Jane.Jop.Igor.Jaap.Houtje.Shahire.Snoepie.Tien.Lenie.Nientje met kids.Tatum.Susana.Borrie.Niwi.Woman als ze met de 2 woefies gehaald kan worden. (of ergens opgepikt, kan ook hoor !!!).Marc.Dees.Blondie6173 (+ hond).Dar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Ja VM dat is een goed idee....Gezellige boel met zn allen in de auto en twee doggies hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Woman, ik heb nog een heel leuk poezenmandje voor Poes, als je wilt. Het is wit en in de vorm van een poezenkop. Daar waar het snuitje en de ogen zitten, daar zit een gat waar Poes in kan. Zal ik het voor jou bewaren als je komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Ik heb al een heleboel bagage, lief Bolleke, wat ik heen en terug moet nemen. 2 dogs die getild moeten worden en een zware buikdanstas..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Bolletje, Woman,Indien behoefte wil ik best wat luidsprekerboxen en een versterkermeenemen. Eventueel ook een cassettedeck. Dit dus wel op voorwaardedat ik niet mee hoef te (buik)dansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Nou heel graag Marc, dat zou geweldig zijn zeg. Er komt vast en zeker een mooiere weergave van muziek uit dan die kloterige boxjes van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Zullen we ook de televisieploeg van 'Extreme Home Makeover' uitnodigen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Wauw !!Super zeg !Dan wordt het een heuze spetterende show !Leuk zeg ! ga ik nadenken over een te gek optreden Casettedeck hoeft niet, wel cedeespeler (die ook cd rom afspeelt) of usb ingang voor mp3 speler. Hahaha ik heb er echt zin in al, echt heel leuk ! quote: Originally posted by: MarcBolletje, Woman, Indien behoefte wil ik best wat luidsprekerboxen en een versterker meenemen. Eventueel ook een cassettedeck. Dit dus wel op voorwaarde dat ik niet mee hoef te (buik)dansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Och lieve Dar,De soep wordt al gemaakt meis. Ik kan hem hier dan lekker een hele dag laten trekken. Maar je kunt best helpen hoor.Ik moet voor zo'n 20 man broodjes maken koffie inschenken, met de honden spelen, enz. dus werk genoeg. En lekker zitten babbelen kan ook erg leuk zijn.Genieten van Woman haar optreden en wie weet wat voor leuks er komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Voorlopige deelnemerslijst AdB-meeting zondag 14 augustus 2011 omgeving Helmond:(Uiteraard blijft de lijst open voor nieuwe inschrijvingen.)Bolletje (management & organisatie).Bammie.Fran.Jane.Jop.Igor.Jaap.Houtje.Shahire.Snoepie.Tien.Lenie.Nientje met kids.Tatum.Susana.Borrie.Niwi.Woman als ze met de 2 woefies gehaald kan worden. (of ergens opgepikt, kan ook hoor !!!).Marc.Dees.Blondie6173 (+ hond).Dar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Dees is nog niet helemaal zeker want ik hoop dan een baan te hebben, alleen werken ze daar ook in de week-ends en ik kan moeilijk om vrij vragen als ik ergens begin. Maar ik ga er vanuit dat ik kom!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Voorlopige deelnemerslijst AdB-meeting zondag 14 augustus 2011 omgeving Helmond:(Uiteraard blijft de lijst open voor nieuwe inschrijvingen.)Thnx Jopie!Bolletje (management & organisatie).Bammie.Fran.Jane.Jop.Igor.Jaap.Shahire.Snoepie.Tien.Lenie.Nientje met kids.Susana.Borrie.Niwi.Woman als ze met de 2 woefies gehaald kan worden. (of ergens opgepikt, kan ook hoor !!!).Marc.Dees.Blondie6173 (+ hond).Dar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2011 Kijk maar Bor. wat je tegen die tijd wilt, het duurt nog een tijdje. Je hoeft zelfs niet tegen die tijd te beslissen. Kijk gewoon hoe je je die dag voelt en wat je dan wilt, en besluit dan maar. Dat is misschien wat makkelijker voor je. Er is altijd wel een plek vrij voor je, en broodjes en soep ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2011 Borrie heb jij anorexia dan? Ja ik vraag dat zo direct omdat ik niet weet hoe ik het anders moet doen. Sorrie als ik je met deze vraag pijn doe. En je hoeft hier niet op te antwoorden hoor.Maar daar valt toch een mouw aan te passen? Ik kan toch alles op tafel zetten en iedereen zelf laten pakken? Dan ben je vrij om wel of niet te eten?Ik wil, als je toch besluit te komen, het zo gemakkelijk mogelijk voor je maken. Maar nogmaals voel je niet verplicht om te komen. Je kan dat helemaal zelf beslissen.Maar het zou wel een hele grote overwinnning zijn als je besluit toch te komen. Kijk maar meis, altijd goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 26 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2011 Borr,Ik laat jou lekker toch gewoon op de lijst staan. De meetingis per definitie laagdrempelig genoeg voor alle forumdeelnemers.Een optie is natuurlijk ook dat jij samen met je zoon komt. Als julliehier iets voor voelen kun je dit het best nog even overleggen metBolletje en de andere deelnemers.Voorlopige deelnemerslijst AdB-meeting zondag 14 augustus 2011 omgeving Helmond:(Uiteraard blijft de lijst open voor nieuwe inschrijvingen.)Bolletje (management & organisatie).Bammie.Fran.Jane.Jop.Igor.Jaap.Shahire.Snoepie.Tien.Lenie.Nientje met kids.Susana.Borrie.Niwi.Woman als ze met de 2 woefies gehaald kan worden. (of ergens opgepikt, kan ook hoor !!!).Marc.Dees.Blondie6173 (+ hond).Dar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 1 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2011 En weer omhoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Bolletje,Beschik jij ook over een overdekte parkeergelegenheid voor vervoersmiddelenals fietsen (al dan niet met knupke), scootmobielen, rollators, Segways. etc.?Voorlopige deelnemerslijst AdB-meeting zondag 14 augustus 2011 omgeving Helmond:(Uiteraard blijft de lijst open voor nieuwe inschrijvingen.)Bolletje (management & organisatie).Bammie.Fran.Jane.Jop.Igor.Jaap.Shahire.Snoepie.Tien.Lenie.Nientje met kids.Susana.Borrie.Niwi.Woman als ze met de 2 woefies gehaald kan worden. (of ergens opgepikt, kan ook hoor !!!).Marc.Dees.Blondie6173 (+ hond).Dar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 En weer omhoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 haal mij er maar vanaf....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 quote: Originally posted by: MarcBolletje,Beschik jij ook over een overdekte parkeergelegenheid voor vervoersmiddelenals fietsen (al dan niet met knupke), scootmobielen, rollators, Segways. etc.?Voorlopige deelnemerslijst AdB-meeting zondag 14 augustus 2011 omgeving Helmond:(Uiteraard blijft de lijst open voor nieuwe inschrijvingen.)Bolletje (management & organisatie).Bammie.Fran.Jane.Jop.Igor.Jaap.Shahire.Snoepie.Tien.Dar.Nientje met kids.Susana.Borrie.Niwi.Woman als ze met de 2 woefies gehaald kan worden. (of ergens opgepikt, kan ook hoor !!!).Marc.Dees.Blondie6173 (+ hond). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 Onder voorbehoud van mijn dienstrooster kom ik...Zodra ik meer weet laat ik het jullie horen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 massagepactJane:D (heeft de meeste stress en is dus de grootste uitdaging voor Susana) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 Ik heb een 2 pers. bed dus dan kan ze er twee tegelijk behandelen.Marq er is bij mij een parkeergelegenheid. Ongeveer 25 mtr. van mijn huisje vandaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden