Spring naar bijdragen

Meeting 2011


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 247
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Rookvrij zou ik ook wel op prijs stellen. (Ben ooit een roker geweest en ieder contact met het spul doet me zo weer terugvallen)
Dat laatste valt wel mee, tis bijna andersom. Maar binnen niet roken lijkt me goed plan. En als het regent neem ik mijn zeiltje wel mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaap ikzelf ben geen voorstander om de minderaars toch van bier hier te voorzien. Als er minderaars komen, ben ik er van overtuigd dat ze best wel tot ze thuis zijn, kunnen wachten met iets te drinken:) Wat mij betreft dus geen bier in huis hier. Niet voor mezelf want ik kan er heel makkelijk tegen als ik anderen zie drinken maar ik zou me voor kunnen stellen dat er mensen zijn die er wel moeite mee hebben, we zijn tenslotte toch een hechte groep. Maar als we er allemaal geen moeite mee hebben dan moeten minderaars het bier zelf mee nemen.
Roken doen we als het goed is gewoon buiten. Het zal best mooi weer zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een heel lief en goed idee :)
Zowie wordt helemaal hyper van treinstations, die moet eigenlijk worden opgetild. Raksha wordt ook hyper als Zowie hyper wordt, dus dan wordt het 1 grote beestenbende.
:)
Raksha is mank, dus kan niet ver lopen. Anders tillen we haar ook gewoon op. Ze is niet zo zwaar.

quote:


Originally posted by:
Darjeeling

Jammer Yaya dat je niet kunt komen maar vakantie is wel heel leuk en een goede reden ook
;)

Veel plezier!!




Om even op vervoer terug te komen: ik heb geen auto noch rijbewijs dus ga zelf met de trein. Ik wil evt. wel een hondje aan de lijn meenemen?




Groet




Dar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja !!!
En voila dan is het opgelost !!
Joepie !!
Kan mn buikdanstas ook mee, ik neem aan dat er muziek kan worden afgespeeld bij jou, Bolletje ??

quote:


Originally posted by:
Darjeeling

quote:


Originally posted by:
woman


Dat is een heel lief en goed idee
:)



Zowie wordt helemaal hyper van treinstations, die moet eigenlijk worden opgetild. Raksha wordt ook hyper als Zowie hyper wordt, dus dan wordt het 1 grote beestenbende.




:)



Raksha is mank, dus kan niet ver lopen. Anders tillen we haar ook gewoon op. Ze is niet zo zwaar.





Nou dat wordt nog wat dus
:D



Maar ik vind het geen probleem, dan moeten we nog even kijken waar we tzt zullen afspreken, welk station.




En dan zien we misschien VM bij station Eindhoven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er zelf eentje, gekregen van een lieverd hier....maar die krijg ik nu niet mee met twee honden aan de lijn en een buikdanstas...
Dus als iemand eentje mee kan nemen ?? Waar een cedeetje in afgespeeld kan worden....
Ik neem aan de je pecee geen goede boxen heeft, Bolletje ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Lenie

quote:


Originally posted by:
borretje


Lenie; Ik kom uit het Friese land...








Misschien wil Denker ook meerijden?




Aangezien ik m"n stofzuiger ook meeneem, om te stoffen:P





het zou fijn zijn..



Het Friese Land ligt toch net boven mij?
Kunnen we niet een busje huren? Kan ik ook mooi meerijden en er zijn vast nog wel meer mensen uit Alkmaar e.o
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...