bolletje Geplaatst 16 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Geweldig Jop en Tien. Ja en het is een leuke meid. Een gezellige babbelaar die van mensen om haar heen houdt. Dus dat komt wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Rookvrij zou ik ook wel op prijs stellen. (Ben ooit een roker geweest en ieder contact met het spul doet me zo weer terugvallen)Dat laatste valt wel mee, tis bijna andersom. Maar binnen niet roken lijkt me goed plan. En als het regent neem ik mijn zeiltje wel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 En voor de minderaars kunnen we dan ook een drinkkamertje inrichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Jaap ikzelf ben geen voorstander om de minderaars toch van bier hier te voorzien. Als er minderaars komen, ben ik er van overtuigd dat ze best wel tot ze thuis zijn, kunnen wachten met iets te drinken:) Wat mij betreft dus geen bier in huis hier. Niet voor mezelf want ik kan er heel makkelijk tegen als ik anderen zie drinken maar ik zou me voor kunnen stellen dat er mensen zijn die er wel moeite mee hebben, we zijn tenslotte toch een hechte groep. Maar als we er allemaal geen moeite mee hebben dan moeten minderaars het bier zelf mee nemen.Roken doen we als het goed is gewoon buiten. Het zal best mooi weer zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 quote: Originally posted by: JaapEn voor de minderaars kunnen we dan ook een drinkkamertje inrichten. Jaap toch!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Snap je vraag niet helemaal, wat bedoel je geld wat voor iedereen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 alle ADbers zijn welkom Verranderingwe leren elkaar juist op de meeting in het echie kennen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Dat is een heel lief en goed idee Zowie wordt helemaal hyper van treinstations, die moet eigenlijk worden opgetild. Raksha wordt ook hyper als Zowie hyper wordt, dus dan wordt het 1 grote beestenbende. Raksha is mank, dus kan niet ver lopen. Anders tillen we haar ook gewoon op. Ze is niet zo zwaar. quote: Originally posted by: DarjeelingJammer Yaya dat je niet kunt komen maar vakantie is wel heel leuk en een goede reden ook Veel plezier!! Om even op vervoer terug te komen: ik heb geen auto noch rijbewijs dus ga zelf met de trein. Ik wil evt. wel een hondje aan de lijn meenemen? Groet Dar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Ik vind het nogal wat zeg, om op een ADB meeting alcohol te serveren....Ik ga er vanuit dat minderaars wel een middagje zonder kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 is er iemand uit west friesland die die kant op gaat ( of uit de buurt)aangezien ik in de schuldsanering zit en leefgeld heb kan ik het openbaar vervoer niet veroorlovenzo niet houd het voor mij op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 lenieals je nou een week van tevoren gaat lopen met tentje of fietsendan heb je gelijk een wandel of fiets vakantieonderweg zet je gewoon je tentje bij een boer of zo:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 grapjurk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 dan vind het ik het niet leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Op bedevaart naar Bolletje. Barrevoets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Ik ga niet meer mee. Ik hoop eigenlijk binnenkort op een meeting veel dichter bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Verrandering,De meeting is op zondag 14 augustus bij Bolletje in de buurtvan Helmond. Over tijden is volgens mij nog niets afgesproken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Ja !!!En voila dan is het opgelost !!Joepie !!Kan mn buikdanstas ook mee, ik neem aan dat er muziek kan worden afgespeeld bij jou, Bolletje ?? quote: Originally posted by: Darjeelingquote: Originally posted by: womanDat is een heel lief en goed idee Zowie wordt helemaal hyper van treinstations, die moet eigenlijk worden opgetild. Raksha wordt ook hyper als Zowie hyper wordt, dus dan wordt het 1 grote beestenbende. Raksha is mank, dus kan niet ver lopen. Anders tillen we haar ook gewoon op. Ze is niet zo zwaar. Nou dat wordt nog wat dus Maar ik vind het geen probleem, dan moeten we nog even kijken waar we tzt zullen afspreken, welk station.En dan zien we misschien VM bij station Eindhoven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Ja op mijn p.c. wel maar ik heb geen radio of een gewone cd. spelen. Misschien heeft iemand een draagbare radio? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Ik heb er zelf eentje, gekregen van een lieverd hier....maar die krijg ik nu niet mee met twee honden aan de lijn en een buikdanstas...Dus als iemand eentje mee kan nemen ?? Waar een cedeetje in afgespeeld kan worden....Ik neem aan de je pecee geen goede boxen heeft, Bolletje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Geen goeie boxen?? Hé zeg wil jij hier nog buikdansen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 hahahaha nou dan is het ok toch, ik neem een usb mee, en voor de zekerheid stuur ik je het liedje op mp3 via de mail. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Woman,ik reis ook met Dar (jullie dus) mee.Komt helemaal goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Fijn Albertina, dan komt het helemaal goed met de dogs Ik kom met de bus naar Amsterdam CS. De bus stopt op de brug waar ook een metro ingang is. Hendrikkade ofzo ??? Ik zoek het nog even op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjeLenie; Ik kom uit het Friese land... Misschien wil Denker ook meerijden? Aangezien ik m"n stofzuiger ook meeneem, om te stoffen:P het zou fijn zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: Leniequote: Originally posted by: borretjeLenie; Ik kom uit het Friese land... Misschien wil Denker ook meerijden? Aangezien ik m"n stofzuiger ook meeneem, om te stoffen:P het zou fijn zijn.. Het Friese Land ligt toch net boven mij?Kunnen we niet een busje huren? Kan ik ook mooi meerijden en er zijn vast nog wel meer mensen uit Alkmaar e.o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden