Marc Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Bolletje,Hardstikke goed plan.Ik woon bij (gelukkig niet in) Tilburg en ik wil ook graag komen.Als ik dan geen lease-auto van mijn werkgever heb kan ik zeerwaarschijnlijk wel een auto van iemand lenen.Ik zal proberen om nog een tafel en wat stoeltjes te organiseren.Mijn bedoeling is om dan wat eerder te komen om spullen meeklaar te zetten. Vroege vogels en vogelinnen kan ik in Tilburgof Eindhoven op het station oppikken. Daarna wil ik ook welmensen oppikken op bijvoorbeeld de stations van Best of Helmondof de bushalte van downtown metropool Gemert-centrum.'s-avonds kan ik dan indien daar behoeft aan is mensen afzettenop een station. Misschien neem ik ook wel een tentje mee.Dit is nog wel allemaal onder voorbehoud; misschien ben ik danwel op reis om machines te installeren.Voorstel indeling:¤ Ontvangst met taart en thee/koffie¤ Boswandeling (met eventueel dorpswandeling)¤ Taart en thee/koffie, vruchtensorbet of stevige soep (afhankelijk van het weer)¤ Bezoek Boerenbondsmuseum¤ Pannekoeken eten (indien mogelijk, anders een leuk alternatief verzinnen), taart en thee/koffie toe¤ Nagenieten onder het genot van kaasjes met stokbrood en roggebrood, quiche, etc. gecompleteerd met allerlei luxe vruchtensapjesDit zijn maar wat suggesties die me zo te binnen schieten.N.B. Moet ik nog een beest vangen om mee te nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 varken voor aan t spit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Boll@Jij had toch vis in de vijver? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Hahaha stinkDesitje.Ik zal zo eens een lijstje maken wie zich allemaal opgegeven hebben.mocht je naam er per ongeluk niet bij staat zet hem er dan ff bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Nou hier is de lijst.Bammie.Fran.Jane.Jop.Igor.Jaap.Houtje.Shahire.Snoepie.Tien.Lenie.Nientje met kids.Tatum.Susanna.Borrie.Niwi.Woman als ze met de 2 woefies gehaald kan worden.Marc.Dees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 en het beste peerd van stal dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Die gaat naderhand de stal opruimen als jullie weg zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 @Bolletje,'k weet 't nog niet, Boll. 'k ben zó verschrik'lijk mensenschuw. Wanneer wil je uitsluitsel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Bammie. Fran. Jane. Jop. Igor. Jaap. Houtje. Shahire. Snoepie. Tien. Lenie. Nientje met kids. Tatum. Susanna. Borrie. Niwi. Woman als ze met de 2 woefies gehaald kan worden. (of ergens opgepikt, kan ook hoor !!!)Marc. Dees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Kom op mannen, geef je ook eens op. Ik moet trouwens ook een slag om de arm houden ivm nog een korte vakantie, das nog niet helemaal duidelijk. Maar ik zeker proberen er te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2011 Bolletje, ik leg het nog niet definitief hierbij vastdaags later ga ik naar turkijemaar als ik kom neem ik mijn spaanse gehaktballetjes in tomatensaus mee wie weet komt er iemand uit Alkmaar e.o met wie ik mee kan rijden?hou me dan graag aanbevolen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ik kom ook, als de financieen het toelaten;)Bammie. Fran. Jane. Jop. Igor. Jaap. Houtje. Shahire. Snoepie. Tien. Lenie. Nientje met kids. Tatum. Susanna. Borrie. Niwi. Woman als ze met de 2 woefies gehaald kan worden. (of ergens opgepikt, kan ook hoor !!!) Marc. Dees. Blondie6173 (+ hond) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Borrie ik denk dat we nog beter ff kunnen wachten met die plannen, het is pas in augustus. Ik laat het dan nog wel weten hoe of wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 14 augustus heb je geschreven Bol:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2011 Ja Jane klopt zal het ff veranderen. sorrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Even omhoog voor mogelijk andere geïnteresseerden.Bolletje, wordt het 14 augustus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Ja Marc zo het er nu naar uitziet, 14 augustus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Oké Dar, ik hoor het wel dan. Leuk dat je komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 quote: Originally posted by: blondie6173Ik kom ook, als de financieen het toelaten;)Bammie. Fran. Jane. Jop. Igor. Jaap. Houtje. Shahire. Snoepie. Tien. Lenie. Nientje met kids. Tatum. Susanna. Borrie. Niwi. Woman als ze met de 2 woefies gehaald kan worden. (of ergens opgepikt, kan ook hoor !!!) Marc. Dees. Blondie6173 (+ hond)Dar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 En weer even omhoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Ola. Leuk allemaal.Bol, ken je die namenlijst ook ff inkorten? Het duurt nog best lang en er gaat vast nog één en ander veranderen. Anders wordt die draad zo eindelooooooooos lang.Bij de vorige meetings hoefde men zich niet echt op te geven. Ik bedoel, twee meer of minder maakt niet uit. De ervaring leert dat er op het eind toch nog wel wat mensen afzeggen en dat is oke! Mensen die wel graag willen nmaar toch nog niet genoeg moed hebben of er komt iets anders tussen. Dat geeft niet, alles is goed.Ach, wat ben ik toch een controlfreak... zucht, steun, kreun. Bol, als jij lekker een lange namenlijst wilt maken; go your geng.toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Bolletje.Bammie.Fran.Jane.Jop.Igor.Jaap.Houtje.Shahire.Snoepie.Tien.Lenie.Nientje met kids.Tatum.Susana.Borrie.Niwi.Woman als ze met de 2 woefies gehaald kan worden. (of ergens opgepikt, kan ook hoor !!!)Marc.Dees.Blondie6173 (+ hond)Dar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Kijk nou zeg.Zo kan het ook. Bedankt Marc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 En weer omhoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Ik wil ook bij Snoepje...maar ook bij Jaap, en Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden