bolletje Geplaatst 11 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2011 Als jullie mij een p.b. tje sturen, zal ik mijn adres geven. Voor wie geen navigatie heeft, schrijf dat er ff bij dan zal ik uitleggen hoe je moet rijden goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Mensen stuur ff een p.b.tje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Voordat ik het vergeet: Ik wens jullie morgen een gezellige dag!En Bol, maak je niet te druk he? (en laat ze de afwas doen voor ze de deur uit mogen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Daar hebben we Niwi voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 Ik wens jullie allemaal heel veel plezier komende zondagwie weet dat ik er de volgende keer wel bij kan zijndeze zondag mag ik na 6 weken een dagje genieten van mijn kind en daar ga ik zeer zeker gebruik van maken!net voor ik met vakantie ga, helaas zonder hem maar dat is niet anders dit jaarvoor jullie veel zon en gezelligheid gewenst maar dat gaat vast wel lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2011 quote: Originally posted by: albertinaDaar hebben we Niwi voor.Nee joh die krijgt een ereplaats hier, ons groot voorbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 oh jee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 oooowwww spannend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Ik dacht dat de meeting vandaag was.Dus wens ik jullie opnieuw een gezellige dag morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Dar,Tina zei iets van om 13 h. bij het station van Einhoven.Voor mij is dat prima.Laat maar iets weten.Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2011 Have fun allemaal...En geniet ervan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 ALLEN, Een hele fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 heel veel plezier vandaag. hopelijk wordt het een beetje mooi weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 ja, tot straks, Bammetje....en nu maar hopen dat Bolletje thuis is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Hee Ari, wat leuk!!Ja mensen het zit er weer op, heel geslaagd was het.Klein maar select clubje maar erg leuk weer nieuwegezichten aan de frummers te kunnen plakken.Bol bedankt voor je gastvrijheid en zorg, ik heb het heerlijkgehad en vond het extra uurtje samen met jullie ook heel waardevol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Hey,wij dus op zoeknaar dat aardbeien ding.Niet gevonden.Toen waren we al te ver weg en de jongens werden echt wel heel erg zeurderig.Maar ik vond het wel heel fijn om ff iedereen es te hebben gezien.Had ook van te voren gezegd dat het maar kort ging zijn;BB de jongens wilden zeker en vast jou ouwe jongen mee naar huis nemen.Ook de piep poesjes vonden ze fanstastisch!En tja, sorry dat het voor mij ditmaal eerder een uitstapje was met de kids dan een echte meeting maar dat komt nog wel.En zeg... wat is dat met KPN pffffffffff ik kon zelfs geen berichtjes meer sturen..;Zelfs op het station heb ik iemand zijn "hollandse" tel. moeten lenen.Nu de mannen in bed steken.En ikke ook.Bedankt Bol!En oh ja, ik vond het vooral ook heel grappig en super leuk om jane te zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 he ja dichtbij de Cuijp?ennnnneee VM, grappig? wat is er zo grappig aan mij humm??? pas op hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Ding Dong. Thuis. Albertje zal nog ff onderweg zijn denk ik. Maar die komt vast en zeker ook aan.Bol, heel erg bedankt voor het open stellen van je huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Alleen waar blijft de Bol zelf hestaat die nog af te wassenof alle restjes op te etenof lig je uitgeteld op je bed Bol??t was ook best spannend voor je denk ik he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2011 Ik meld mij als laatste thuis.Het was weer een aparte gewaarwording,de meeting.Bol, reuze bedankt voor je gastvrijheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Hoi Bolletje!Nog eens bedankt voor de goede ontvangst! Altijd fijn om wat mensen terug te zien en weer nieuwe gezichten te zien. Misschien tot een volgende!Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Graag gedaan Fran. Ik vond het erg fijn jullie weer terug te zien en jullie ook nog bedankt voor de heerlijke bonbons hé. Die belgen kunnen er wat van. Niet te zoet, en heerlijk van smaak. Heb gisterenavond al wat gesmikkeld. En tot de volgende meeting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden