blondie6173 Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 Ga op de meeting komen hoor...Werken tot een uur of 13 uur, en dan de mobile naar jullieWie nog mee wil rijden vanaf Rotterdam en omgeving rond een uur of 14 uur, laat het mij dan even weten via PB...Bor Denk aan je !!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 quote: Originally posted by: borretjeDames en heren.. Wat trekken wij aan? Casual..of niet?..Luxe?..HELP,,,,, Hakschoentjes, laarsjes, teenslippers, open schoentjes met hak? Mantelpakje.. Jurkje..kniehoogte.ja, ja.. Jurk, beetje langer dan een jurkje, of course.. Rokje..? Standaart jeans? of skinny..blauw, wit of rood? Leren rood/ zwarte broek? Riem? Beeldig bloemetjes blouse? Lange rok tot over de knietjes? enkels mag ook. Nietsverhullende witte blouse; of oud t shirt van mijn man, die zoo lekker zit.. Ben benieuwd... Nix natuurlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 ik had van de week al aangegeven op de draad dat ik niet kan de 14e ( mocht ik een mogelijkheid zien om toch even binnen te wippen dan doe ik dat hoor. maar reken niet op me met eten enz.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 hoi goed idee die meeting, mischien dat ik het aandurf om te komen?? nogal verlegen he groeten toineneman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Je bent van harte welkom Toine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 quote: Originally posted by: DarjeelingGezellig dames, dan reizen we met zijn drieen. Prins Hendrikkade kan goed, Woman, dan pikken wij jullie daar wel op! Bemoei me even met het logistieke:Je kunt meerijders beter aan de Noordzijde van het CS oppikken,De Ruijterkade. Dit vanwege het feit dat de Pr.Hendrikkade altijdsuperdruk is en alleen doorgaand verkeer betreft. Aan de 'achterzijde'aan het IJ, is er gelegenheid/parkeerplekken om te stoppen.Tegenover einde Singel (links eettentje Kobalt), rechtsaf onderdoor treinviaduct Droogbak,weer rechtsaf... De Ruyterkade.ps: Denk er nog over na of ik wel/niet kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 ik zie mezelf nog niet direct in een mantelpakje komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Joris,wij gaan met de trein,bedankt voor het meedenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Mag ik ook gewoon in een broek komen,in plaats van een rokje of jurk??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 quote: Originally posted by: borretjeAlle mannen, ook the "goodlooking" Toine en Joris toch? In een natte witte boxershirt..! Mmmm, als extreem verlegen man... heb ik geenboxershirts.... wel strakke Jack&Jones underwear... onder een casual net jasje en jeans! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Bolletje (management & organisatie).Bammie.Fran.Jane.Jop.Jaap.Shahire.Snoepie.TienDar.Nientje met kids.Susana.Borrie.Niwi.Woman als ze met de 2 woefies gehaald kan worden. (of ergens opgepikt, kan ook hoor !!!).Marc.Dees.Blondie6173 (+ hond).Even de lijst voor duidelijkheid, naar boven gehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 als ik kom hou ik wel de helm op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 het michelin figuur heb ik al ik zal er een pakoverheen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 En een zweepje (gniffel de gniffel.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Meisjes, meisjes, meisjes toch:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Dat staat je ook het best Jop. Ik zie jou nu niet in een prachtig mantelpakje hier komen. Lijk je net zo'n travestiet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Nou ja zeg,ik ben geen spijkerbroeken tiepje hoor!Ik kom gewoon als mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Tien als je Jop. ziet dan zal je het met me eens zijn hoor. Maar mensen moeten gewoon aantrekken wat ze graag willen.Ik denk dat ik ook gewoon een spijkerbroek en een t.shirt aantrek. Daar voel ik me het lekkerst bij.Ben al bezig om Whoopsie een welkomsliedje te leren, dan kan Puck met de pet rond gaan.De katten houden de honden dan wel bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Ik kom als Blondie, als mijzelf, casual maar helaas inmiddels wel 12 kilo te zwaar...Loop ik er in een maand tijd wel enigszins vanaf.Maar wel met een heerlijk helder en fris koppie !!! Nog wel even mn kids die ik dat weekend net heb, maar daar willen mn ouders vast een oogje op houden:D en anders gaan ze maar een blokje om met alle doggies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Blondie,ik weet niet of het een idee is maar misschien kunnen jouw kids samen met die kameraad van mij en mijn kids daar in de buurt iets gaan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Dat ligt eraan VM,Ik ben pas rond 13 uur vrij van werk dus rond 15 uur op de meeting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Ik ga een aantal mensen op pikken in Eindhoven maar we hebben nog niet echt een uur af gesproken.Dus het zou best kunnen.Laat maar iets weten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Hoi Bol,Twijfel nog of ik kom... ben niet zo van de beestenboel.. Maar een vraagjeover de anonimiteit/privacy: Gaan jullie/wij ons bekend maken (onze echte namen)?of blijven we ons voorstellen en elkaar aanspreken onder onze AdBaliassen / schuilnamen / profielnamen? Het laatste voor de privacyheeft mijn stem. Hoe zit het dan met jouw privacy? Als je mensen bij je thuis uitnodigt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 Joris ikzelf spreek de mensen het liefst aan met hun forumnaam omdat ik dan naderhand een gezicht bij die naam kan plaatsen.Ikzelf heb ook zoiets van, we zijn volwassenen dus gaan we ook volwassen om met andermans privacy. Tja en mijn huisje wordt bekend onder de forummers maar dat moet kunnen. Ikzelf heb het gevoel dat ik niets te verbergen heb, en vertrouwen kan hebben in jullie. Misschien een erg naieve instelling maar willen we een fijne middag hebben, moet ik daar in geloven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2011 voor Bolletje,Dat zeg je mooi en geeft mij ook vertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden