niwi Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 quote: Originally posted by: bolletjeEn ik ga eens ff afwassen, daar had ik gisteren geen zin meer in. en ik mocht dat gisteren niet meer ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Goedemorgen,jarigen,Van harte gefeliciteerd.Ari,leuk je weer te lezen.Het is hier schitterend weer,volop zon en dus mooiom naar buiten te gan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Zie dat het gisteren een heel geslaagde meeting is geweest, iedereen ook weer veilig thuis. Leuk. En bol nu een rustig dagje, lekker wat rommelen en eten ... en nagenieten dus.Hier vandaag ook lekker rustig. Gisteren visite, hebben heerlijk de hele middag buiten kunnen zitten.. Ook nu schijnt de zon weer zalig. Eerst het hondje maar eens uitlaten, dan bakske koffie in de tuin en dan moet het er toch echt van komen: de belastingaangifte.. Die wil ik wel de deur uit hebben voor ik vakantie krijg. Luitjes, maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Wel ruim op tijd de belastingaangifte 2011... Yvon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 GoedemorgenToine en Justme, van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!!! .Vandaar dat je vandaag stoppen wou Toine .Hier is het moederdag. Feestdag dus..pas morgen weer werken. Dat gaat mij een gat varen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Waar blijft borretje eigenlijk?? Lenie ook wer ff niet gelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 'mogge' iedereen,de site staat nog steeds in mn bladwijzerbalk, vandaar dat ik weer eens kom kijken.Misschien een opsteker voor mensen die het nu moeilijk hebben:Drinken doe ik niet meer. Zuipen ook niet Zelfs tijdens een diepe depressie niets aangeraakt.Het kan dus soms ook zonder een enorm gevecht te hoeven voeren.Wat het precies is waardoor ik niet meer drink weet ik niet echt. Bij mij is de gewenning weg en vind ik alcohol niet meer lekker. De 'buzz' niet en de kater ver-schrik-ke-lijk.AA had op mij juist averechts effect, de wil moest helemaal uit mezelf en van mezelf komen.Sterkte allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 quote: Originally posted by: jopiegoedemorgen allen.meeting goed geweest, dat is fijn te horen. ik hoorde al plannen voor een nieuwe meeting in de buurt van amsterdam...activiteit voor op een meeting...lekker bezig zijn..lijkt me nou écht iets voor euhmmmmmmm Ãgor....en bambam......en euhhhhhhhhm.....hannah!BB says: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Ha, ha, had net een oplichter aan de deur..Zogenaamd mijn overbuurman... geld voor eentreinkaartje... Politie maakt nu jacht op hem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Goedemoregn.Jarigen, van harte, heb een fijne dag. En de rest natuurlijk ook. Ik ga naarde tuin, beetje werken. Doeiiiii. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Ach Joris; nu je minder/niet meer drinkt hou je geld over toch?Hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 @Moby, innerlijk kracht en richtingis toch de ware spirit! Mooie ervaring,dank voor het delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Hallo Ari en dag Ari.Fijn te horen dat het je goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 @BamBam, niets gegeven hoor.. had 'em door...hij er van door... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Goedemorgen allemaal, nog beetje slaperig, grote mok koffie gezet, nu even rustig bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Goeie morgealles onder controle hierben vandaag precies 2 maanden gestopt !dat wou ik even delen op het forumfijne dag verder iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Rae gefeliciteerd met je 2 weken! En Toine fijne verjaardag hier niet echt zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Rae ook gefeliciteerd en ook MarQ met je 2 maanden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 MarQ 2 maanden, wat een prestatie! Dat verdient een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Goedemorgen Dinah, bedankt voor je vraag, ik heb niet meer gedronken na woensdag, maar voel me nog niet fit, nu vraag ik me af of dat nu nog steeds kan komen door de idiote hoeveelheid alcohol die ik naar binnen heb gegoten plus 2 pakjes sigaretten... dus dat mijn lichaam nog aan een soort afkick bezig is? Ik doe het hoognodige, moest donderdag maaar 1 uurtje werken en dat heb ik op de automatische piloot gedaan, vrijdag naar therapeut geweest, sávonds verjaardag, zaterdag gesport, gister wel hele dag gewerkt en daarna verjaardag, nu hele dag vrij, ga alleen vanavond even trainen,Maar wat ik me afvraag, ik doe de dingen die ik moet doen dus wel, oke ging me vooral donderdag behoorlijk slecht af, maar ik doe het wel, maar ik voel me nog niet echt helder, maar dat ziet de buitenwereld niet, dat is het rare, drank is echt een duivels iets voor mij, ik zie nu echt wel in dat ik mijn herstel op de eerste plaats moet zetten, ik moet gewoon NIET drinken, wat er ook gebeurt, dus ik moet leren omgaan met het leven en alles wat daarbij hoort, en laat ik dat nu net zo lastig vinden dus voel ik me nu belabberd door mijn gebruik van afgelopen woensdag, of zit het gewoon tussen m'n oren, of heb ik wel degelijk een aanslag op mijn lijf gepleegd en voel ik dat? hoe doen jullie dat? en Dinah ik heb je gelezen, ik vindt je zo sterk, komt dat ook denk je omdat je nu niet drinkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 oke dan spreek ik je later, plezierige fietstocht, hoop dat het bij jou mooi weer is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Hi Bol,al het eten van gister al op? hoeveel mensen waren er uiteindelijk?*tiepvoud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 4 op een rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Misschien Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Goedemorgen allemaal en een prettige dag. Zeker voor de jarigen. Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2011 Goedemorgen Misschien, hoe vergaat het jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden