igor Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 goede morgen suus. open jij of ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 suus is nog niet wakker geloof ik. en yvonne een vrije dag? nou dan zal ik even de ontbijtboel klaar zetten. dan kan yvonne het straks nadat ze naar de sportschool is geweest de boel wel opruimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 goeienmorgen igorgaan we weer samen douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 ik ben klaar met douchen snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 goedemorgennog niet wakker, eerst koffie en krantje ezn......lekkel geslapen??groeten toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 quote: Originally posted by: igorik ben klaar met douchen snoep nou dan ga ik wel alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Goeiemorgen, vroege langslapers en onverbeterlijke vogels. Ik denk dat ik de crisis van vandaag overwonnen heb. 't Was wel een beetje een uitputtingsslag met een krappe deadline, dus nu even bekomen en de rust herstellen. Boodschapjes doen en de wonden likken. Met dank aan het klankbord van gisteren. Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Goedemorgen lieve mensen...Igor...ik zag je en dacht:zeker ze is eerste me de opening..fijne dag voor jij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 zo al wakker? eind van de week zomers, dus BBQ? ga douchen en trainen, moet mijzelf wel even oppeppen... gr toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Goedemorgen allemaal, net uit denachtdienst dus zo mijn bedje in.Nog 1 te gaan en dan begint hetweekend, tot maandag:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 goeiemorgen allemaal! geniet vandaag van het zonnetje. Vandaag weer een nieuwe dag, maar weet zeker dat ik nuchter blijf:)tot vanmiddag/avond. zal spullen pakken, de dames hier verder in de kleren doen en dan naar de sportschool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 weer een stomme zet,gisteren een feestje s;middags gehad en pakte toch een wijntje.Nu ben ik niet lekker.Wat tegen een katertje te doen?Voel me weer eens schuldig.goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Goeie morge allemaalalles gaat goed hier iedereen een fijne woensdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Veel water, slokje voor slokje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Welterusten, ga mijn mandje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Goedemorgen met een cafe con leche even bijlezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Hoe heb ik het weer kunnen doen stom van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Goeiemorgen,Tijdje niet actief geweest hier.Moest even afstand nemen van het forum.Alles gaat hier goed.Nog steeds droog mede dankzij de refusal en superdruk met mn nieuwe baan. Inmiddels ook aardig gevorderd met het werken aan mn vierde stap (12 stappenprogramma) en dat geeft lucht, al kost het ook veel energie om mijzelf in alle eerlijkheid te onderzoeken en te realiseren dat ikzelf net zo goed een aandeel heb in de situaties uit mn verleden en heden.Een aandeel waar ik aan kan werken en wil werken om niet te vervallen in oud gedrag.Niet makkelijk, maar het is te doen !!!Ik zal hier niet dagelijks zijn, maar wilde dit toch even delen.Zoals Jane gisteren al aanhaalde " inzicht zonder handeling brengt geen verandering" (Coco) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 O wat is dat goed nieuws Rae,Ik maakte me al zorgen en heb er gisteravondnog veel aan gedacht. Blij dat je hebtkunnen doorstaan. Hoe wil je nu verder?Want gisteren lijkt mij voor het innerlijkegeen pretje :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Dag Joris, nog ietske te vroeg om me daarover uit te spreken. Geen oorlog gewonnen, maar wel een veldslag, dus ik moet effie de troepen overzien, het moraal meten en hen een dagje rust gunnen. Ik ben positief gestemd. Groets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 hoi slokje,kan toch gebeuren.., maar als je niet lekker bent, hoeveel wijn heb je dan gedronken?hoi blondie, was ook een tijd niet op het forum geweest, maar volgens mij ken ik je nog van ruim een half jaar geleden? zolang sta ik ook droog nu, ruim half jaar.goedemorgen joris lekkel geslapen? ga je nog iets leuks doen vandaag?tot vanmiddag ga mijzelf naar de martelkamer sturen........ toine:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 ga vandaag weer snel aan de slag met mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Misschien Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Goedemorgen.Mooi om te horen dat Rae de slag gisteren heeft gewonnen! Knap.Zelf een spannende dag. Ik heb er zin in, maar ik kom in een moeilijke situatie.Moeilijk te inschrijven!Ik laat vanavond weten hoe het is gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2011 Oké Rae,Gisteren heeft het misschien voor mij in iedergeval wel opgeleverd dat ik je nu iets meer kan begrijpen. Je hebt een wat aparte uitdaging met alcohol?Als ik me voorzichtig genoeg hier uitdruk.. Is het Craving?Neem je rust.@Toineman: Ja, heerlijk geslapen. Gedroomd van mijn Cineville-meisje Heb geen bijzondere plannen vandaag. Vacatures bekijken, FB-en, wandelingetje,en ook veel andere (private) dingen doen. Jij gaat weer lekker sporten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden