Spring naar bijdragen

donderdag 18 augustus


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 268
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Denker hoi, je gaat lekker he!!!

Bol, ik heb vandaag een klein wondertje in het vooruitzicht
mijn dochter komt naar de sportschool, als ik klaar ben met Pilates
gaan we samen cardio-toestellen doen. Haar sportvriendin is in luf:heart:
en mijn meis heeft pas 2 x gesport vd 3 maanden, dus duur kadootje van mij
geworden; ik sprak haar erop aan gister en zei dat ze misschien de helft zelf
moet gaan betalen anders en ipv de nukkige reaktie die ik verwachtte zei ze
ik wil best een keertje met jou mee. Nou de koe bij de horens dus en gelijk vandaag
maar. Nu maar hopen dat ze zich niet verslaapt, het is een nachtbrakertje geworden in
de vakantie en ik begin om 10 uur al. Maar hoop doet leven he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Nieuwe dag, nieuwe kansen. Nou, hier buiten schijnt de zon nog niet hoor, maar die verwacht ik later op de dag en ook bij mezelf. Gisterochtend voelde ik me beter en niet dat ik gister veel gedronken heb, maar het zal toch invloed op me hebben en ook dat hele gedoe eromheen.
Ik heb slechte eigenschappen, waaronder jaloezie en slecht los kunnen laten. Niet altijd geheel onterecht, maar soms is het tijd om me ergens overheen te zetten. Drank helpt heel even, maar uiteindelijk word ik er niet mooier van. Niet van binnen en niet van buiten.

Maar goed, streep erdoor en schouders er weer onder. Het leven is te mooi om te zitten kniezen :)

Nu even hard aan de slag en vanavond weer een etentje. Dit gezellig met een goede vriendin.

Vandaag drink ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan overigens wel een slechte dronk hebben hoor, maar dat bedoelde ik hier niet en gister had ik die zeker niet, daar moet ik dan wel meer voor drinken.

Ik bedoel eerder, dat als ik altijd maar drink, ik tussendoor niet mooier word en star word en ga oordelen en jaloers ben en klein en slachtoffer, etc.
Wanneer ik lange tijd niet drink, kan ik veel beter relativeren en situaties beter aan. Nu voel ik dat niet, omdat ik al weer lange tijd drink, maar ik weet dat het zo werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bolletje, stoppen is uiteindelijk prettiger. Zou ik me maar kunnen beperken tot speciale gelegenheden, maar dat is me tot nog toe niet gelukt. Wel jammer, want als ik niet drink vind ik feestjes een stuk saaier en vermoeiender (op dat moment). Alsof ik langs de kantlijn sta en de observator ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen meis.
Ja zou je dan eens kunnen proberen om voor helemaal droog te gaan? Het zou voor jou een veel prettiger leven zijn. Misschien zou je dat samen met de andere stoppers kunnen doen? Samen zijn we veeeeel sterker.

Moghu lieve Borrie:heart::sun:

Zo, Bol gaat ff boodschappen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...