Mai Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Mijn vader zei altijd:"Marjo, het leven is niet één groot feest.."Nah..//Ik vind nog steeds van wel! Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Don Chaôt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Goedenavond, nacht reeds.Even dagpacters informeren, heb het droog gehouden. Wat natuurlijk de bedoeling was. Mijn vriendin, drink nu ook al een paar maanden niet meer, omdat ze het fijner vind. Eerst dacht ik, waarom doe je dat nou? Jij hebt geen probleem. Maar nu vind ik het wel fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Maar goed..Hij is nu al dik15 jaar getoptEn vanaf de eerste dagzegt hij:"Elke dag is een feestje"Keep on doing! Hoe dan ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Da's mooi Jaap!Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Ik ga ook maar eens pitten denk ikFijn dat het goed met je gaat Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Ik vertrek ook naar mijn slaapkamer,welterusten, morgen maar weer een feestje dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Goedenavond overgebleven frummers,Mis ik Fleur alweer. Fleur slaap lekker en tot de volgende keer.Ik heb het vandaag drooggehouden en nu vlug mijn bed in.Tot morgen,Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Ik kom me nog even droogmelden xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Ik kom me nog even droogmelden xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 drie keer is scheepsrecht Woman;)ik zit nog een nachtwake uitmet 12 pubers in the housede vloer dreunt er af en toe bijna uitdit wordt martelen met en zonder matjeslapen zal het voorlopig niet wordengoed boek en warme melk dan maar weer eensen morgen lekker van me af meppen op de 1e trainingin de zaal maar weer, dat helpt ook meestal welvoor jullie dus slaap lekker:lips:ik waak wel meteen over jullie mee:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Dag nachtvogels, Vanavond heb ik de strijd verloren. Morgen een nieuwe start dus. Wel stom. Zat nu aan 17 dagen. Moet nu weer herbeginnen.Wou dat ik het op voorhand kon melden, maar de herinnering van 2 weken geleden toen ik schreef dat ik mijn dagpact ging doorbreken lag nog te dicht. Echt mottige reacties toen Nacht, Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Dag Jane.Zo laat nog op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Slaap lekker,Jane jammer da 'k nie meer tijd had toen want wile zeker meer weten over matje!!!!!!!!!Komt nog!!Marjo jou know!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Hallo Jane,zag dat je nog hier was, wilde je even groeten en welterusten wensen.Ben je nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Lidia,voor ik ga slapen (heb mijn lenzen al uit), wil ik toch nog ff zeggen dat ik altijd je bijdrages graag lees!Slaap lekker!VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Leuk, VM doet me deugd dat je dat schrijft, want soms krijg ik helemaal geenreactie en vraag me af of er IEMAND is die het leest. Weet in mijn hart natuurlijk wel dat dat zo is.Zoveel heb ik nog niet geschreven, moet me nog meer als schrijver thuis gaan voelen.Ben nu zo laat omdat ik 2 uur heb bijgelezen. Mo. alleen vandaag(donderdag) nog.Het schiet op.Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 latertje, leuke avond gehad, niet bijgelezen, kom me even droog melden voor het dagpact, nu snel slapen, morgenochtend weer werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden