albertina Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Goedemorgen,mijn wekker ging vanmorgen en ik dacht,mmm?? is het nog zo donker?De dagen worden echt snel korter nu.Vandaag geen buffet, iedereen mag zelfkoffie zetten en zijn ontbijt maken.Een goed begin van de dag, meteen actie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 goeienmorgen albertinazag je online staan en dacht wacht maar tot ze openwant zou je net zien dat je weer allebei tegelijk een dagdraad aanmaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Hoi Snoepje,en ik zat op jou te wachten.Hihihi.Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 jij was eerstnee niet alles is goed ...maar geen zin om te klagenik ga douche voordat die weer bezet is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Goedemorgen snoep en de de rest die nog moet wakker worden...Ik ga lekker sporten ik zie jullie zo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Goeie morgen luitjes. Isa nog twee dagen.. dat is inderdaad snel gegaan, en zo fijn dat je je er goed bij bent gaan voelen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 moggel,christ was in mijn dromen in totaal andere wereld, droomde dat ik aan het fitnessen was met jennifer aniston, je begrijpt ik wilde niet ontwakenga zo dus naar fitness en hoop op een wonder,......................vandaag verder ramen zemen, waar ik dus totaal geen zin in heb, maar tegenprestatie is dat ik vandaag dan wel wederom mosselen eet, heerlijk en vol proteinen, eiwitten, ook goed als je wilt afvallen.vanavond dubbele aflevering van House op volgens mij SBS, super!Hoi Isa fijn dat het zo goed gaat met je, doet me goed.Gisteren had ik een beetje discussie, dat ik vaak wat lomp overkom, dat is dus niet mijn probleem.probeer af en toe mensen te helpen en zeg dan dingen die in de ogen van anderen anders gezegt hadden moeten worden, ik zou zeggen leg je focus op de mensen met het probleem en ga niet mij aanvallenwant dan wordt toineneman vel en gaat van zich afbijten he, ha, zal wel niet goed tegen kritiek kunnen,maar so be it......., zal mijzelf opzeker hierin niet veranderen.verder is het wat frisjes buiten, maar weekend wordt prachtig, dus dak eraf en BBQ.voor iedereen die ik probeerde te helpen en wat lomp overkwam, kwam uit hart en was oprecht bedoeld!groetjes toine ga douchen en heb zo een afspraak bij fitness.............,hoop ik??:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Goeiemorgen Toine, ik heb de discussie van gisteren niet gevolgd... kan zijn hoor dat je lomp overkomt soms, maar das eigenlijk niet de indruk die ik normaal gesproken van je heb. En als jij weet dat je het goed bedoelt.. Affijn, inmiddels sta je waarschijnlijk al onder de douche.... en daarna lekker sporten, zo te zien ga je er een mooie dag van maken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Goeiemorgen iedereen al aanwezig.Vonneke, k'vind de koffie even niet, en na een nachtje zware arbeid smaakt dat altijd hoor Isa, blij je zo bezig te horen, je gaat goed hé Snoepje, ik hoop dat de ochtend beter voor je wordt, zoniet later op de dag dan, hier sé , alvast een goed begin.Tina, okay, dan begin ik er zelf wel even aan. Goed dat je toch alles hebt klaargezet Ik blijf nog heel even hangen en dan kruip ik er in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 goede morgen allemaal. eerst maar eens koffie....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 niemand wat gezet? nou dan doe ik het zelf wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Wil, je hebt gelijk, zonder koffie is het maar niks. Hij staat inmiddels door te lopen hoor.. nog heeeeel even geduld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Hohoho juffie ongeduld... staat door te lopen hoor , nog 1 minuutje... Goeiemorgen terug overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Goedemorgen,Even tegen mezelf zeggen dat ik niet ga drinken vandaag. Moet even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Iersé, ons Igor sé, cava meid ??De eerste kop komt er al uit, dus tast toe zou ik zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Goeiemorgen Jaap, awel, ik doe mee. Zijn er nog vandaag ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Ok dagpact:JaapWill Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Wauuww, als tweede in de rij. Dat is nog nooit gebeurd. Ik voel me goed mensen, heeft het niet drinken daar iets mee te maken ? (retorische vraag natuurlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 jaap ik doe mee.hier is alles goed williebillie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 zo allen al een beetje wakker? neem nog een kop koffie en dan ga ik zo.gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?tis hier behoorlijk frisjes nog........, maar het mooie weer komt eraan!mooie dag gewenst en maak er wat van groetjes vandaag toine;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Dagpact:JaapWillIgorIk ga een de slag. Een lange dag alleen aan het werk. En ik heb er eigenlijk geen zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Vandaag een lekker rustig dagje Wil. Hier schijnt het zonnetje al voorzichtig, ziet er inderdaad naar uit dat we een heerlijke dag gaan krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 gisteren een heftige strijd tussen wel/niet drinken. maar ik heb hem gewonnen en daar ben ik nu blij om . het begon al in de late middag en duurde tot de winkels dicht waren . kunnen ze de sluitingstijden niet gewoon weer naar 18.00 zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Ik doe zeker mee aan de dagpact...Igor: knap van je!! nou over de winkels laat ze open tot 20 uur anders kan ik niet boodschappen doen..overdag geen tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Misschien Geplaatst 18 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2011 Goedemorgen. De herfst staat weer aan. Wie zet hem uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden