Spring naar bijdragen

donderdag 18 augustus


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 268
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

moggel,

christ was in mijn dromen in totaal andere wereld, droomde dat ik aan het fitnessen was met jennifer aniston, je begrijpt ik wilde niet ontwaken
ga zo dus naar fitness en hoop op een wonder,......................
vandaag verder ramen zemen, waar ik dus totaal geen zin in heb, maar tegenprestatie is dat ik vandaag dan wel wederom mosselen eet, heerlijk en vol proteinen, eiwitten, ook goed als je wilt afvallen.
vanavond dubbele aflevering van House op volgens mij SBS, super!
Hoi Isa fijn dat het zo goed gaat met je, doet me goed.
Gisteren had ik een beetje discussie, dat ik vaak wat lomp overkom, dat is dus niet mijn probleem.
probeer af en toe mensen te helpen en zeg dan dingen die in de ogen van anderen anders gezegt hadden moeten worden, ik zou zeggen leg je focus op de mensen met het probleem en ga niet mij aanvallen
want dan wordt toineneman vel en gaat van zich afbijten he, ha, zal wel niet goed tegen kritiek kunnen,
maar so be it......., zal mijzelf opzeker hierin niet veranderen.
verder is het wat frisjes buiten, maar weekend wordt prachtig, dus dak eraf en BBQ.
voor iedereen die ik probeerde te helpen en wat lomp overkwam, kwam uit hart en was oprecht bedoeld!
groetjes toine ga douchen en heb zo een afspraak bij fitness.............,hoop ik??:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Toine, ik heb de discussie van gisteren niet gevolgd... kan zijn hoor dat je lomp overkomt soms, maar das eigenlijk niet de indruk die ik normaal gesproken van je heb.
En als jij weet dat je het goed bedoelt..
Affijn, inmiddels sta je waarschijnlijk al onder de douche.... en daarna lekker sporten, zo te zien ga je er een mooie dag van maken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen iedereen al aanwezig.

Vonneke, k'vind de koffie even niet, en na een nachtje zware arbeid smaakt dat altijd hoor ;)

Isa, blij je zo bezig te horen, je gaat goed hé ;)

Snoepje, ik hoop dat de ochtend beter voor je wordt, zoniet later op de dag dan, hier sé :sun:, alvast een goed begin.

Tina, okay, dan begin ik er zelf wel even aan. Goed dat je toch alles hebt klaargezet :D

Ik blijf nog heel even hangen en dan kruip ik er in B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...