Spring naar bijdragen

Vrijdag 19 - 08 - 2011

Susana

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 149
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
spike

weer zo'n smoesje dus,

een bokstraining zou zinvoller zijn

voor mij dan

Of lekker veel gaan wandelen met Joris. Moet jij eens kijken hoe fijn dat is. Ben je al je spanningen kwijt, kun je fijn praten en krijg je een hoop energie.
Ik wens jullie een hele fijne wandelmiddag.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur, lees nu pas je berichtje.

Moeilijk om op te reageren. Ja, mijn solitaire drinkstijl is gevaarlijk. Maar de dagen dat ik mij dood zou drinken zijn gelukkig voorbij. Begrijp wel waar je reactie van komt.

Ik was twee weken geleden een beetje verbitterd omdat ik, dacht ik, als een brave ziel mijn pact kwam afzeggen, want ik had gekocht. Maar dat werd onthaald als ongepast en respectloos. Sindsdien is dit forum als pact-mechanisme geen fluit meer waard voor mij. Wel jammer. Want je mag je droog afmelden. Maar falen doe je dan maar liefst op een ander forum. Bij de mannen van de voetbalclub of zo. Dat maakt een pact dus waardeloos.

Fleurlief, maak je geen dergelijke zorgen om me. Als ik verder doe zoals ik de voorbije jaren deed, is mij inderdaad geen lang leven beschoren. Maar dat is momenteel het plan niet. Ik ga voor stoppen (minderen op mijn manier) en niets minder. Hm. Het is me nu 16 dagen gelukt. Voor mij een record sinds oktober 2009. En ik blijf gaan voor meer van die kleine, grote stapjes.

:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Rae

Ik was twee weken geleden een beetje verbitterd omdat ik, dacht ik, als een brave ziel mijn pact kwam afzeggen, want ik had gekocht. Maar dat werd onthaald als ongepast en respectloos. Sindsdien is dit forum als pact-mechanisme geen fluit meer waard voor mij. Wel jammer. Want je mag je droog afmelden. Maar falen doe je dan maar liefst op een ander forum. Bij de mannen van de voetbalclub of zo. Dat maakt een pact dus waardeloos.

Ik weet weer waarom ik niet meedoe met dagpacten. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Rae ik heb die angst ook. Als je eerlijk verteld dat je van plan bent te gaan drinken en het wordt min of meer toch wat afgestraft door sommige reacties, je op een gegeven moment niet eerlijk meer durft te zijn.
Als je het gevoel krijgt door je eerlijkheid toch verwijten te krijgen, zou ik ook 10x na denken voor ik het weer zou schrijven, als ik zou drinken.
Maar hoe zou je het zelf dan graag willen zien? Wat zouden we dan moeten doen om het de volgende keer gemakkelijker te maken voor je? Ik hoop toch, dat je eerlijk kunt blijven.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel? Het colapact trekt me vreemdgenoeg wel. Maar ik ben er eigenlijk maandag of dinsdag al mee begonnen in mn eentje/ toen schreef ik hier al dat ik er zo opgeploft van raak. Dus sindsdien zit ik 's avonds aan het water. Blijft weinig leuks over zo. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mups, troost je. Eenmaal je lichaam een tijdje cola-loos is begint het stilletjes door te dringen dat cola een immens vies drankje is waar je lichaam ook al niet zo blij mee is. Vroeger dronk ik ook veel cola en ice-tea, als vervanger. Ben ik God zij dank mee gestopt. Nu drink ik zowat 1 keer om de 3 maanden een glas cola en dat smaakt me dan heerlijk. Maar meer hoeft niet.

"Blijft weinig leuks over zo."

Malle meid! Besef je hoeveel een mens kan geniet van gewoon water? :) Lekker gekoeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De zon is er wel, maar een hele koude wind. Jammer. Dus besloot ik dat het poetsdag is. Maar zsoms ligt er zoveel dat je niet weet waar te beginnen want alles wat op het lijstje staat krijg ik toch vandaag niet af.
Ramen lappen buiten: check!
Vloeren dweilen: check.
Pauze. :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerlijk?
Op voorhand komen zeggen dat je je lam gaat zuipen (een verschil met 1 of 2 of 3 biertjes, niet onbelangrijk) zonder ruimte te laten voor vind ik moeilijk aanvaardbaar en zal ik sowieso met de nodige weerstand (wat goed is) ontvangen. Het heeft niets met adb te maken. Ik vind zulke acties egocentrisch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...