toine Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 oh joris, ben je al een beetje zenuwachtig? gewoon jezelf zijn he, veel plezier met het wandelen, jij ook spike. zal wel goed komen, wandelen is goed voor lijf en leden.toedeledoki Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 he fleur is dacht dat er een cola pact was?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 quote: Originally posted by: spikeweer zo'n smoesje dus, een bokstraining zou zinvoller zijn voor mij dan Of lekker veel gaan wandelen met Joris. Moet jij eens kijken hoe fijn dat is. Ben je al je spanningen kwijt, kun je fijn praten en krijg je een hoop energie.Ik wens jullie een hele fijne wandelmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 @spike, met een nummer erop? ..op die strepen dan *dank je Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 quote: Originally posted by: toinehe fleur is dacht dat er een cola pact was?? Voor vandaag...cola/redbull/..pact.Fleurtje: gaat voor minderen, 2 blikjes en zeker de laatste uren voor het slapen gaan niets but water. Ik mag nog maar één blikje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 2 blikjes per dag als minderpoging? Als je voor nóg minder gaat, die ik mee, Fleure. Ik zeg zomaar, pakt 1 blikje per week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 Middag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 Middag Denker,Ben meteen weg. Veel te doen.ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 Fleur, lees nu pas je berichtje. Moeilijk om op te reageren. Ja, mijn solitaire drinkstijl is gevaarlijk. Maar de dagen dat ik mij dood zou drinken zijn gelukkig voorbij. Begrijp wel waar je reactie van komt. Ik was twee weken geleden een beetje verbitterd omdat ik, dacht ik, als een brave ziel mijn pact kwam afzeggen, want ik had gekocht. Maar dat werd onthaald als ongepast en respectloos. Sindsdien is dit forum als pact-mechanisme geen fluit meer waard voor mij. Wel jammer. Want je mag je droog afmelden. Maar falen doe je dan maar liefst op een ander forum. Bij de mannen van de voetbalclub of zo. Dat maakt een pact dus waardeloos. Fleurlief, maak je geen dergelijke zorgen om me. Als ik verder doe zoals ik de voorbije jaren deed, is mij inderdaad geen lang leven beschoren. Maar dat is momenteel het plan niet. Ik ga voor stoppen (minderen op mijn manier) en niets minder. Hm. Het is me nu 16 dagen gelukt. Voor mij een record sinds oktober 2009. En ik blijf gaan voor meer van die kleine, grote stapjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 quote: Originally posted by: RaeIk was twee weken geleden een beetje verbitterd omdat ik, dacht ik, als een brave ziel mijn pact kwam afzeggen, want ik had gekocht. Maar dat werd onthaald als ongepast en respectloos. Sindsdien is dit forum als pact-mechanisme geen fluit meer waard voor mij. Wel jammer. Want je mag je droog afmelden. Maar falen doe je dan maar liefst op een ander forum. Bij de mannen van de voetbalclub of zo. Dat maakt een pact dus waardeloos. Ik weet weer waarom ik niet meedoe met dagpacten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 Ja Rae ik heb die angst ook. Als je eerlijk verteld dat je van plan bent te gaan drinken en het wordt min of meer toch wat afgestraft door sommige reacties, je op een gegeven moment niet eerlijk meer durft te zijn.Als je het gevoel krijgt door je eerlijkheid toch verwijten te krijgen, zou ik ook 10x na denken voor ik het weer zou schrijven, als ik zou drinken.Maar hoe zou je het zelf dan graag willen zien? Wat zouden we dan moeten doen om het de volgende keer gemakkelijker te maken voor je? Ik hoop toch, dat je eerlijk kunt blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 Hoewel? Het colapact trekt me vreemdgenoeg wel. Maar ik ben er eigenlijk maandag of dinsdag al mee begonnen in mn eentje/ toen schreef ik hier al dat ik er zo opgeploft van raak. Dus sindsdien zit ik 's avonds aan het water. Blijft weinig leuks over zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 Mups, troost je. Eenmaal je lichaam een tijdje cola-loos is begint het stilletjes door te dringen dat cola een immens vies drankje is waar je lichaam ook al niet zo blij mee is. Vroeger dronk ik ook veel cola en ice-tea, als vervanger. Ben ik God zij dank mee gestopt. Nu drink ik zowat 1 keer om de 3 maanden een glas cola en dat smaakt me dan heerlijk. Maar meer hoeft niet. "Blijft weinig leuks over zo."Malle meid! Besef je hoeveel een mens kan geniet van gewoon water? Lekker gekoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 Liever cola dan alcohol.Vandaag ga ik ook niet drinken, hoeft niet, nergens voor nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 Rae ik heb om 13.28 een berichtje voor je geschreven. Ben zo benieuwd naar je antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 Ik was er nog een beetje over aan 't denken Bollie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 quote: Originally posted by: Rae"Blijft weinig leuks over zo." Malle meid! Besef je hoeveel een mens kan geniet van gewoon water? Lekker gekoeld. Dat was ook maar een grapje hoor Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 De zon is er wel, maar een hele koude wind. Jammer. Dus besloot ik dat het poetsdag is. Maar zsoms ligt er zoveel dat je niet weet waar te beginnen want alles wat op het lijstje staat krijg ik toch vandaag niet af.Ramen lappen buiten: check!Vloeren dweilen: check.Pauze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 Mijn tweede cola is op.Leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 Nu al Fleur? Ik dronk nooit overdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 Vind je het erg als ik de link niet ga bekijken Fruit? Kabouter Wesley .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 quote: Originally posted by: fruitvliegOp een dag....hahha LAAT DAT!!!! :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 Eerlijk?Op voorhand komen zeggen dat je je lam gaat zuipen (een verschil met 1 of 2 of 3 biertjes, niet onbelangrijk) zonder ruimte te laten voor vind ik moeilijk aanvaardbaar en zal ik sowieso met de nodige weerstand (wat goed is) ontvangen. Het heeft niets met adb te maken. Ik vind zulke acties egocentrisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 Ik ga nog even iets aan de badkamer doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2011 Ik moet er vandoor.Op zoek naar vervangers.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden