igor Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 summer je bent echt niet minder dan anderen hoor als je geen alcohol wilt gebruiken. ik vindt dat gewoon super sterk als je er nuchter tussen durft te staan. daar kan ik alleen maar respect voor opbrengen. en geloof me, de baas ziet met een bedrijfsuitje wie de mensen 'echt' zijn. en voor wie zal hij meer respect hebben denk je??? voor die grapjurk die flink bezopen, lallend rondloopt of iemand die zichzelf in de hand kan houden en durft te laten zien dat het geen meeloper is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Summer je hebt nou eenmaal deze zwakheid nogdus waarom niet erkennen, voor jezelf nuen naar de ander desnoods een smoes en laat zedenken wat ze willen, als ze je aangeschoten zienzien ze je ook zwak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Marq, hartstikke goed man... Kan me overigens wel indenken dat je je niet echt lekker voelde in die trein... maar wat zul je je goed hebben gevoeld toen je thuis kwam.. Luitjes, ik ga wat doen hier.. Maak er een fijne dag van... laterrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Zo voel ik me dan, zwak, omdat andere mensen wel met drank om kunnen gaan en ik niet. Ik kan het niet bij 1 laten, de fles moet op en de volgende ook...Ik weet diep in mezelf ook dat ik niet zwak ben van nature, na een tijd niet drinken voel ik me goed. Maar ik vind het fijn om hier met jullie over te hebben, jullie begrijpen me en dat waardeer ik. Hier kom ik wel uit, voel me nu alleen beetje niet leuk:D.@igor; je hebt helemaal gelijk, ik moet me niet laten dwingen om te drinken en mensen die wel aandringen, daar kan ik beter niet mee omgaan. Iedereen bedankt! Dit had ik even nodig om weer op de goede spoor te komen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 summer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Ik ga naar buiten, een wandeling maken, ff de dingen op een rijtje zetten in mijn hoofd. Iedereen een fijne dag toegewenst! Lfs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 quote: Originally posted by: SummerZo voel ik me dan, zwak, omdat andere mensen wel met drank om kunnen gaan en ik niet. Wie zegt dat die anderen er wel mee om kunnen gaan? Summer, je hoeft niet zeggen dat je ter niet mee om kunt gaan. Je wilt niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 ik spring even onder de douche BEZET dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Grrrrrr. ik was aan de beurt dacht ik, Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 springt ze toch een stukje aan de kant:Psave water, take a shower together:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Dat is nog eens een goed idee Jane.Igorrrrrrr, maak plaats! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Grappig, Will in Volendam. Dat is ongeveer 20 km van mijn stadje af Hoe lang blijf je in Volendam, Will? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 oeps Willalweer een date? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 tsjaaaaaaaaaaaaaaaaa Jopie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Hoi Tatum, minstens voor een terrasje, more likely lunch. Hangt er een beetje vanaf of ik in Zandvoort toeslaag of ineens doorrijd naar volendam. Ik wou nog verder noord via Hoorn en kemphuizen zo naar den helder. Laatste boot vertrekt om 21u, dan moet ik allang op texel zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Hahaha Jane, tja,.......wat gaan we doen Tatum ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Overigens heel lekker ontbijtje hier gekregen. Alles op en aan. Ben ne contente mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Ik ga gauw de tuin in. De zon is er nog en als de voorspellingen kloppen blijft dat niet de hele dag zo. geniet er nog even van allenmaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Nee hoor mups, ik ben in het land hé, en met mijn stalen ros, dus...............geen regen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 quote: Originally posted by: willHahaha Jane, tja,.......wat gaan we doen Tatum ?? In dergelijke gevallen heb je mij niet nodig, Will ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Goedemorgen lieve mensen...wat zijn jullie zo actief zo vroeg..uupss is bijna 10 uur, het is niet meer zo vroeg, ik heb heerlijk uitgeslapen had ik het hard nodig.Gisteren een hee leuke dag gehad op duinrell, leuke park, leuke stad.Vandaag ga ik gewoon rustig aan doen, eerste sporten...ik zie jullie straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 mupke jij mag. het warme water is wel op nu, maar dat geeft niet toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 wat een anti-climax Igorarme Mupshier regent het pijpestelen zo ineens:oniks beachen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 goedemorgen allemaal, wat een gezelligheid alweer op de zondagmorgen,Gisteren naar strand festival geweest, was erg leuk, maar wel erg vol met mensen!!! overal waar je keek waren massa's mensen en dat benauwde me een beetje, maar het was wel erg gezellig.blof en guusjes zijn toch echt toppers!!! Nu weer een nieuwe dag en een nieuw begin! het is er een mooie dag voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2011 Ik ben er al in geweest, tja...... Neen niwi, i can handle it maar toch bedankt hoor !!!Hmmm, de regen stroomt er hier nu ff uit. Ben mijn kharma even kwijt denk ik, of is het maar een buitje.Ik ga hier afronden lieverds, rugzak klaarmaken en op pad, weet nog steeds niet goed of ik ineens naar volendam rij of via zandvoort. Ik laat de bike beslissen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden