meiske Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 thanks soothe ook jij bent een kanjermaar als ik geen bericht verzenden zie dan kan ik he ttoch niet verzendenof ben ik nu zo dom pfffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Sneuw, das goed. Tot over 2.2 jaar. Poeh ik wil eigenlijk nog niet in zulke lange termen denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Hi Bor.Ik ga even wat doen, ACTIE.Ik ben vandaag niet vooruit te branden, geef mezelf nu even een schop onder mijn k@nt.Auwww Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 ik ga naar huis. Koken en daarna meeting. See U. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Dag Sneeuw en Kho. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Nu wordt het lastig Meiske.Als je op het slotje klikt, staat er in dat venster niet.. 'send private bericht'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 quote: Originally posted by: meiskethanks soothe ook jij bent een kanjer maar als ik geen bericht verzenden zie dan kan ik he ttoch niet verzenden of ben ik nu zo dom pfffffffffff boven in zit een toolbar die moet je weg drukken op het kruisje en dan komt bericht verzenden er weer te staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 nee soothehet staat er heel even en dan floept ie gelijk wegdus kan niet verzenden ,en ik heb m,n pb ook niet vol maar 6 berichten dus wat he tis weet ik niet pffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Snoepieeeeeeeeeeeee lieverd YesssssssDankjewel dikke knuffel van meeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 meiskedank je dank je dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Meiske, snoepje had ook een tip.Het is een myserie.Een raadsel en een drama is het.Meiske, ik ga wat doen.Succes met de PB box.En ga zo voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 quote: Originally posted by: spikewat is ziek zijn toch zwaar lig alleen maar in bed of op de bank misselijk, koorts en slap en kan me er niet aan over geven ben superonrustig en mega down wil iemand naar de supermarkt voor mij? doe maar wat kippensoep.... als ik in de buurt had gewoond had ik een lekker pannetje verse kippensoep voor je gemaaktis er niemand in de buurt die dat voor je kan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Jaja soothe wel effe vorig bericht lezen Ik ga ook weer wat doen tot laters may be:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Snoepje je bent geniaal.Ik ben niet zo'n PB'erMaar snoepje, ik heb geen kruisje, waar staat dat dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Soothe in de bovenbalk staat een kruisje van google rechts bovenin:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Hey Spike, al een beetje kunnen slapen en zijn bouwvakkers klaar? Je moet inderdaad verse kippesoep hebben en niet die zooi uit een zakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 scooteik heb hetzelfde probleem...en als iets niet luk ga ik van alles uit proberen tot ik erachter kom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 SpikeWat een ellende toch dat ziek zijn wens je heel veel beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Spike, beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Dag meiske Iedereen trouwens een super goede middag, ben juist aangekomen en nee, ik heb het nu eens niet droog gehouden sé !!!!Tusen Lauwersoog en Drachten ongeveer ben ik zelfs kletsnat geweest. Sinds mijn tankbeurt daaromtrent, niks anders gezien dan opklaringen. Links van mij een donkere regenzone, rechts van mij idem. Ik reed precies in een zongeul, net mozes Ik begin er iets van te denken zenne. Nu in Arnhem en raad eens wat ?? Stralend blauwe lucht en volop zon. Me like !!Buikpijn is stilletjes aan het wegtrekken, oogpijn is volledig verdwenen, alleen doet mijn rug bovenaan wat pijn. Een massage misschien iemand ?? Spike, nog steeds niet genezen ? Heb je er al de HA voor gebeld eigenlijk ?? Niet te lang wachten hoor !!!Snoepje ook sé Soothe, you rock man, maar dat wist je vast al wel Zo, even douchen en nalezen. Zit hier in een hotel helemaal in het groen. Wat een rust. Papendal of zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Ha die WillWat lees ik lekker op vakantie in he tnatte landje dat Holland heet:DWens je nog heel veel plezier met een dikkke knuf van me:present:Wij gaan eind van de week nnaar Bulgarije hopelijk mooier weer dan hierLieve mensen ik ga de 2 honden uitlaten tot ziens maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Be je mij al voorbij Will. Jammer, ik lees het berichtje van Von nu pas.Je had wel eens eerder wat kunnen laten horen he?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Ik ben moe, ik ga even slapen. Tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 quote: Originally posted by: MupkeBe je mij al voorbij Will. Jammer, ik lees het berichtje van Von nu pas. Je had wel eens eerder wat kunnen laten horen he?! daar gaat je kans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 jep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden