Lelie Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 He mensen hier alles goed.Ebn nog nuchter jippie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Mstar, alles okee, dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 ja hier echt super goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Denker, het helpt ontzettend tegen de trek. Helaas had ik te erge last van de bijwerkingen.Maar iedereen is anders, dus sterkte ermee.Niets, ik voel me ook zo ontzetend goed en sterk. Ik denk ook vaak kan dit wel???Morningstar, nog steeds droog?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Yep nog steeds man heb er er wel zin in zeker weten maar doe het niet.Gisteren hadden we receptie en dan tintelen mijn handen wel om een gla te pakken maar ben braaf aan sapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Welke bijwerkingen sneeuwitje? Ben wel benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Denker, de werking begint al heel snel en ik werd na en kwartier heel naar en moest er toen gelijk mee stoppen. Maar de dokter zei wel dat er heel weinig mensen zijn die er zo op reageren, dus ik wil je niet bang maken.Als je er goed tegen kunt, dan heb je een heel goed hulpmiddel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Okee, nou ik heb net een halve gehad en word wel wat moe maar voor de rest gaat goed. Ik zie wel, gewoon proberen heb ik er niks aan dan kap ik weer. Als het echt zou werken dan zouden toch heel veel mensen het gebruiken en ik hoor er niet veel over dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Sneeuwwitje, lekker genieten van dat sterke en positieve gevoel! Dat doe ik ook!Denker, ik heb geen ervaring met het middel.Heeft iemand hier trouwens ervaring met Wellbutrin? (had het op een apart draadjegezet, maar geen reactie gehad) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Middag Niets, welbutrin geen flauw idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Weet niet wat dat is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Denker, ik kreeg bijna gelijk hele erge hartkloppingen en hele erge angstgevoelens, maar nu ben ik daar gevoelig voor, want ik heb een paniekstoornis en daar medicijnen tegen.Als je net geslikt hebt dan had je dat nu al wel gehad. Als je gaat googlen kun je lezen dat heel veel mensen er baat bij hebben gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Lieve mensen goedenmiddagIk log even in om te zeggen dat ik geen pb berichten kan versturenwat er is weet ik niet maar wil nietiemans een idee hoe dat komtVerder gaat het goed hiero, lekker z,n gangetje ga ik alweer ruim 2 en half jaarVerder wens ik jullie allemaal veel sterkte en moed toe (voor degene die het nodig heeft)Dikke knuffel van Meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Zou mooi zijn als je er baad bij hebt Denker! Als het de trek verminderd of wegneemt dan is het het proberen waard.Wellbutrin is een anti-depressiva, maar wordt ook gebruikt bij ADHD, daar heb ik het voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Okee, dank je wel. We zullen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Meiske, wat goed zeg ruim 2 en een half jaar droog. Dat verdient een bos Fleurtje kon laatst ook geen PBtjes versturen. Die heeft volgens mij Tactive/moderatorgecontact hierover Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 2.5 jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Meisje,knuffel van meeeeeeeeee!!.Fijn je weer even te lezen,en dat je goed gaat.Hier ook geen mogelijkheid tot PB,ik gebruik het niet vaak en nu wil ik eens een Pb sturen, doetiehetniet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Moet zeggen als ik niet aan de drank ben me reuze goed voel.Hoe hebben jullie dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 soms wel, soms niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 bedoel je dan dat je het echt slecht hebt zonder drank de volgen de dag?En als je drinkt het beter hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Nou, ik voel mezelf niet altijd goed hoor,maar alles is beter dan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 wat bedoel je koh?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Tijdens trekmomenten helemaal niet, maar over het algemeen tien keer beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 soms niet, soms wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden