Yvonne Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Morge Bol, ja ben bang dat we er hier ook aan moeten geloven... had de was gelukkig nog niet buiten, hihi..Wil, adres komt er aan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Hm, hebben we hier nog mazzel Rae... :$Ennu Wil, Fleur is een ietsie verlaat... heeft de verkeerde afslag genomen, ging bij Hoevelaken rechtsaf.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 ja onweer daar houd ik ook van Rae. Veel actie in de lucht. Dan voelt m'n huisje zo beschermend aan héSnoepie zit je hoofd dan zo vol dat je niet kunt slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Goeiemogge allemaal, ik ga ook weer weg naar Quikfit want lekke band en straks afspraak met VNN. Voor Gaby, als je niet slaapt moet je doc mirtazepine 15mg vragen en je slaapt als een roos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Goeiemorgen allemaalWat ben ik nog steeds blij dat ik goed slaap als ik sommige van jullie lees.Als ik nu terug in bed ga, ben ik zo weer een paar uur onder zeil.Voor alle slaaparme mensen deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Toch weer heel lief van je hoor witje, goeiemorgen Ga nu als de bliksem ontbijten, en geloof het of niet, de lucht hier begint mooier en mooier te worden.SMS ontvangen vonneke, schat tussen 10 en Half elf bij je te zijn.Ik ga eindelijk de overheerlijke koffie drinken van vonneke..........en jullie ??? :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 MyLady Veel sterkte en kracht vandaag ivm Willy hé. Ik stuur jullie alles door wat ik heb enne.....rus an hé meis Nu echt weg, zoef zoef, piauuwwwwww....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Tnx Sir!Goede reis enhou het stuur recht!Behalve in de bochten he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Goeie morgen Witje en Marjo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Hee tante Bol, Het is niet makkelijk voor je zo af en toe lees ik van je daarom deze ook ff voor jou:present:Is het al weer tijd om de schilderspullen uit het stof te halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Dank je wel lief Witje voor je mooie roos. Tja niet makkelijk? Soms krijg je toch weer een beetje te zien waarvoor je de alcohol moet laten staan. Het brengt zoveel ellende met zich mee. dus in die zin is het goed dat je mensen in r.l. tegen komt die nog stevig drinken, om zo er aan herinnerd te worden wat voor 'n schade een verslaving teweeg kan brengen.O ja en schilderen? Dat komt wel weer terug hoor. Nu nog niet.Yes het onweert hier. Moghu Mick. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Heeyyyy Kohtje, hoe is het met jou dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Goei morgeerg slecht geslapen maar dat komtomdat ik zo druk ben geweest gistervandaag nog even wat dngen regelendan de rest van de week chillen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Lekker is dat moet vier nieuwe banden hebben en ze kosten 200 euro's per stuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Spike blij dat je nu wat rust hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Nee, ben zo blij met mijn auto. Maar dit soort dingen... pffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Heeyyy Mick. Met mij goed, en met jou dan? Maar jij bent al weer weg, zie ik nu pas. Je lampje is blauw. Goeiemorgen allemaal. Ja Ari, Kohtje ook hier.Kohtje is vorige week naar een reuzemeeting geweest, 1600 herstellende verslaafden vanuit heel Europa. Daar is ie nog wel wat van onder de indruk. Wonderlijk toch hoe universeel verslaving is. Terwijl ik altijd dacht, toen ik nog dronk, dat ik zo bijzonder en apart was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 bol..mijn hoofd zit zo vol..maar geen slaap hormonenhet komt best vaak voor hoor..en er is weinig aan te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Goeie morgen lieve Borrie:heart:Fijn dat je goed geslapen hebt Spikie. En ziek maar lekker uit hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Snoepie misschien zou je kunnen leren om je hoofd leeg te maken? Dat schijnt te kunnen. J. zei altijd, pak een uur s'avonds voor je naar bed gaat en overzie de dag. Neem alles onder de loep en neem er dan afstand van.Tja makkelijker gezegd dan gedaan hé?Hij heeft het lange tijd wel gekund. Geleerd vanwege z'n beroep. Hij kon staandend nog wel slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Nog een keer, Mirtazepine 15mg en je slaapt als een roos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Nee hoor Koh, ik ben er nog, maar wel bijna weg (misschien). Goed je te lezen en dat het zo goed met je gaat. Met mij gaat het op en af. Nu goed, paar dagen droog. Zoek mijn balans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2011 Een paar dagen, Mick? Goh, ja... al een tijdje niks van je gehoord. "Spreek" je misschien nog wel. Maar ga nu dan maar weg:present:Goed je hier weer te zien. Doegdoeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden