Spring naar bijdragen

Zaterdag 27 augustus 2011


Rae

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 84
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen:D

Lekker een bakkie !!!
Vandaag werken tot een uur of 13 uur en daarna bereikbaarheidsdienst tot morgenochtend 7.15 uur.
Lange dag dus, maar ik heb er zin in...
Vanavond een BBQ met de nieuwe collega's.
Iets minder zin, maar wel goed voor mn contacten op mn werk.

Neem nog een peukie en loop nog effe een rondje met de doggie en dan ben ik weg........
Zoef.......................
Fijne droge dag allemaal;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vannacht heel goed geslapen. Wat een verschil met andere keren waarin ik een conflict had met anderen. als ik dat dan niet geuit had, nam ik het mee naar bed en lag daar te vechten en te schelden.
Gisteren heb ik me wel geuit tegen iemand van de D.A. die dacht voor mij te beslissen. Dit is heel goed dat ik dat nu een keer wel gedaan heb. Goeie leersituatie voor mij.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joris, in eerste instantie bleef ik er mee zitten. Zoiets van, wat is er gezegd, en was die kritiek terecht, en op een gegeven moment dacht ik, ik bel gewoon. Ik was een beetje geirriteerd maar niet echt boos. Ik heb toen gebeld en heel duidelijk aangegeven dat ik het niet prettig vind als iemand zich bemoeit met dingen waar ze zich niet mee te bemoeien heeft.
Ik voelde me op dat moment erg sterk. Naderhand had ik wel het gevoel dat ik gewonnen had. Dus was er wel een machtstrijd in het spel.
Die ander schoot gelijk in de verdediging en ging er van alles bij halen, maar ik ben iedere keer weer op het onderwerp terug gekomen en heb ze op dat gedeelde aangesproken.
Dus ik was het kwijt, iets wat ik nog niet zo goed ken. Normaal gesproken zeg ik niet veel of bel op en probeer het goed te maken.
Het gevolg is dan wel dat ik er mee blijf zitten nu niet.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...