Rae Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Ik ben nogal vroeg, dus ik hou het stil. Kan het nog stiller? Stilte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 goeie morgeheb kort maar goed geslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 goede morgen allemaal. zal ik maar even koffie zetten dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Goeiemorgen:DLekker een bakkie !!!Vandaag werken tot een uur of 13 uur en daarna bereikbaarheidsdienst tot morgenochtend 7.15 uur.Lange dag dus, maar ik heb er zin in...Vanavond een BBQ met de nieuwe collega's.Iets minder zin, maar wel goed voor mn contacten op mn werk.Neem nog een peukie en loop nog effe een rondje met de doggie en dan ben ik weg........Zoef.......................Fijne droge dag allemaal;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 werk ze blondie.ik spring onder de douche, mag vandaag ook werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 fijne dag slaapmutsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Goedemorgen igor en de rest de moet nog komen....Straks lekker naar sauna met vriendin, heb zin in. Eerste lekker sporten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 goedemorgen,nog steeds chago en ga zo dus maar hardlopen in bos, misschien kom ik tot nieuwe inzichten.verders fijne dag iedereen en blablalablblaballbabalballbaalb gr toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Goedemorgen,wat een rust hier,komt vast door de mooie link van Rae.Weinig nieuw onder de zon hier,dus eerst maar eens een kop koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Goedemorgen,Dank Rae voor het openen van de dag.Wat een rust hier. Goed geslapen. Nieuw dag,nieuwe kansen. Even bijlezen met een cafe con leche erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 goeiemorgen!! tot nu toe is het hier nog droog gelukkig. strax even rennen met de hond, verder niet zo gek veel te melden eigenlijk. Toine, kop op!! Hoop dat je de spinnenwebjes even uit je hoofd hebt kunnen rennen. groeten janneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Goedemorgen allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 en ook een goeie grijze morgen hierJoris (carnavlas)feestje gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Dinah,ik heb je gelezen op de draad van gister.Een dikke felicitatie van mij.En natuurlijk heel veel beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Goedemorgen allemaal,Dan maar een vrolijk deuntje ter compensatievan het beroerde weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Ha, ha, Jane, nee ben een 'student of life' geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Ik heb vannacht heel goed geslapen. Wat een verschil met andere keren waarin ik een conflict had met anderen. als ik dat dan niet geuit had, nam ik het mee naar bed en lag daar te vechten en te schelden.Gisteren heb ik me wel geuit tegen iemand van de D.A. die dacht voor mij te beslissen. Dit is heel goed dat ik dat nu een keer wel gedaan heb. Goeie leersituatie voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Hoi Bolletje, hoe heb je dat gedaan dan? Ik bedoel, was je rustigtoen je assertief voor jezelf opkwam? Of moest je een boosheidonderdrukken? Ik moet voor mezelf daarin nog een paar stappen maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Goedemorgen,En al weer schijnt de zon. Dat mag ook wel, sinds kort staan bij mij op het dak zonnepanelen en die maken vooral stroom als de zon schijnt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Joris, in eerste instantie bleef ik er mee zitten. Zoiets van, wat is er gezegd, en was die kritiek terecht, en op een gegeven moment dacht ik, ik bel gewoon. Ik was een beetje geirriteerd maar niet echt boos. Ik heb toen gebeld en heel duidelijk aangegeven dat ik het niet prettig vind als iemand zich bemoeit met dingen waar ze zich niet mee te bemoeien heeft.Ik voelde me op dat moment erg sterk. Naderhand had ik wel het gevoel dat ik gewonnen had. Dus was er wel een machtstrijd in het spel.Die ander schoot gelijk in de verdediging en ging er van alles bij halen, maar ik ben iedere keer weer op het onderwerp terug gekomen en heb ze op dat gedeelde aangesproken.Dus ik was het kwijt, iets wat ik nog niet zo goed ken. Normaal gesproken zeg ik niet veel of bel op en probeer het goed te maken.Het gevolg is dan wel dat ik er mee blijf zitten nu niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Ha die Jaap,Ik zit me af te vragen hoeveel energie jouw zonnepanelende afgelopen twee maanden zouden hebben opgeleverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Ze staan er nog maar anderhalve week.Maar ik geloof iets van 40 kWhIk ga eens buiten kijken. Tot het weer gaat regenen. Een fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Mooie persoonlijke overwinning Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden