Marc Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 goede morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Goedemorgen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Goedemorgen lieve mensen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 een hele goede morgen!! zal ik dan maar even koffie zetten, glaasje verse jus erbij en wat broodjes in de oven doen??ik zal het op tafel zetten.maak er een mooie dag van:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 goedemorgen,werd wakker en was nog bijna donker buiten, ohoh nou gaan we echt naar de herfst!iedereen lekkel geslappen..koffie enzo.........., en dan weer sporten ( komt mijn neus uit dat sporten, maar jablijft ideaal om hoofd leeg te maken en die zit bij mij nu al weer vol met van alles)maak er wat van !toineneman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Goedemorgen iedereen, juist thuis, vette lopende neus nu en rood ontstoken oog. Ik kruip gauw in mijn nestje, vriendin komt strakjes.Geen strakke plannen vandaag, behalve veel pc werk en niet drinken Ik heb alles gevonden Janneke, waarvoor mijn dank Liefje, je avond was geslaagd geloof ik hé ? Vette schijf Marc.Igor, gaan we goed ?? Ook susanna en toineman, goooooooood morning vanuit belgenlandje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Goedemorgen, en tot straks maar weer.In ieder geval flink doorgeslapen!Nu nog het meditatie draadje lezen en wie weet kan ik eens eerder naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Will, je hebt het niet goed begrepen, mijn vader is vandaag jarig.Dus ik spring straks in de auto op weg naar mn vader.Jij beterschap hoor!! Laat je maar lekker verwennen door je vriendin!Mensen als ik jullie niet meer "spreek" een fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Madelief, een fijne verjaardag met je vader!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Goedemorgen,Madelief,van harte proficiat met je vader.Maak er samen een mooie dag van.Wil,beterschap.Hier een onrustig nachtje,en toen ik eindelijk leker sliep,een hoop kabaal buiten,het gebouw wordt in de steigersgezet vanwege onderhoud.Dat wordt op opletten, er kan zomaariemand voor mijn raam staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Goeiemorgen mensen:rose:en je mooiste pyama dan maar klaarleggen Tina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Goedemorgen iedereen. Kom hier kijken en wens iedereen een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 even Witte quotenvan gisteren 23.20 uur:Volgens mij zou dit forum aardig leeg zijnals wij allemaal ooit hadden geleerdom op een goeie manierhulp te vragen.un quoteHoe waar Witte:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Goedemorgen allen, Witte en Jane, dat weet ik zo net nog niet. Je kunt wel op eengoede manier hulp vragen, maar paste die hulp wel bij jou?Op dat moment in je leven?@An, goed dat je iets beter hebt geslapen. Op naar de toepassingmet meditatie en vergeet niet het matje van Jane?Ik heb heel intensief gedroomd. Wie waagt zich hier een 'droomanalyse' van te geven?Ik was in een groot kasteel met een grote binnenplaats, en dus vier vleugels. Hetbleek tevens mijn nieuwe werkplek te zijn, want ik was steeds op zoek naar mijnafdeling en kon deze moeilijk vinden. Er was ook een zwembad en Spa op één van de verdiepingen. En dan mijn nieuwe werkplek: na een paar dagen had een directecollega mijn bureau of verplaatst of ingepikt. Maar boos werd ik er niet van. Hooguiteen beetje geïrriteerd. Op een gegeven moment was ik verdwaald en had een rugzakop die steeds zwaarder werd. Verder ben ik ook Khadaffi en z'n kornuiten tegen-gekomen in één van de vertrekken. Hij deed een jofele poging om zich te vermommen,maar ik herkende hem wel. Oh ja, toen ik met die rugzak liep en deze steeds zwaarderwerd, gingen de metershoge deuren wel automatisch open. Maar toen leek het meer opeen museum waar ik ooit ben geweest. Ook iets met geld dat op de bureaus lagen. Er wasook een tafereel dat ik met een vriendin op het dak was in een soort klederdracht. Ikdenk dat ik het Journaal van gisteren in mijn droom heb geïntegreerd en ook dat programmawaarin Jan Keizer en Annie Schilder zich hadden vermomd als vrijwilliger. *in in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Goeie morgen lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Goeiemorgen,Hier nog 2 daagjes vrij van werk.Wilde plannen voor mn tuin, maar nog steeds op zwart zaad...Gaat verders heel goed hier.Te druk met werk en therapie om aan drank te denken en bovendien ik wil niet meer drinken als ik ervaar watvoor mogelijkheden er nu op mn pad opduiken...Morgen weer naar de peut (vorige week een half uur voor vertrek werd ik afgebeld door de peut) dus wel wat gespannen om te horen wat het traject is dat ik ga bewandelen.Laat het maar op mij afkomen...Een ieder en fijne droge,vooral nuchtere dag gewenst...En ja Jopie... Zonder gedonder !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Joris ik wil wel proberen om je droom uit te leggen voor zover ik dat kan.Een kasteel of een huis betekent altijd dat jij dat bent.Een kasteel zou kunnen betekenen dat je nog heel veel gaat ontdekken van het persoontje Joris vandaar die grote deuren, achter iedere deur ligt iets nieuws wat je gaat ontdekken. Als de deuren gesloten zouden zijn, zou dat betekenen dat je er nog niet klaar voor bent. Als je weet hoeveel deuren het waren zou dat kunnen betekenen dat er net zoveel veranderingen in je leven gaan gebeuren. Je werkplek is verplaatst en daar werkt je aan je gevoelens en wat geiriteerd door zou kunnen betekenen dat je nog niet echt baas bent over je eigen problemen vooral kwaad worden. Jij bepaald zelf wat er met jouw gevoelens gebeurd, niet een ander.Zwembad, dus water kan betekenen dat je op spiritueel gebied gaat groeien. Water betekend het onbewuste.Verdwalen kan betekenen dat je hele nieuwe eigenschappen van jezelf leert kennen en daar wat bang voor bent. Bang dat niet in de hand te kunnen houden.Rugzak die zwaarder wordt kan betekenen dat je wilt kijken naar jouw moeilijkheen en problemen en er niet meer voor vlucht. Net zo als Khadaffi in zijn vermomming. Je durft te kijken naar ook jouw slechte eigenschappen.Museum zou kunnen betekenen dat je jezelf durf te laten zien aan iedereen. UIt je schulp wilt kruipen.Nou dat is zo'n beetje wat ik denk dat het zou kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Mornink.Haha Albertje, misschien staat er wel een heel lekker ding voor je op de steiger.Trek je mooiste setje maar aan:DNou dat was mijn bijdrage weer voor de dag.....hihi.A dirty mind is a joy forever:PIk heb goed geslapen, mn hoofd was nog wel wat onrustig.Ik heb een meditatie-cd naast mn bed en die mevrouw maar ff op mnkop gezet en dat werkt meestal erg goed.'Concentreer u op uw voeten.Uw voeten zijn zwaar en warm'.Enzovoort. Na 2x luisteren val ik dan meestal in slaap.Vandaag een dag vol bezigheden dus daar ga ik aan beginnen.Ik drink in ieder geval niet, das alvast één ding.Lijkt me een strak plan.Heb een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Bolletje, wat ontzettend leuk. Word er warm van.Zo sta ik er wel in op dit moment... in het leven.Dankjewel. Een uitprintje waard!Heb je er wel eens aan gedacht om een dromenboekje te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Hahaha die lieve Joris,Nee hoor geen boekje. Maar ik heb me altijd wat geinteresseerd in dromen, vooral om achter mijn eigen persoontje te komen en in welk proces ik sta in het leven. Toen mijn man nog leefde, hebben we bijna iedere dag gepraat over onze dromen. Zodoende probeer ik vaak te kijken en uit te leggen. De symbolen in onze dromen zeggen heel vaak hoe ver we in ons leven staan en wat we nog kunnen verwachten. Daaruit heb ik veel geleerd. Vooral hoe ik in elkaar zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Goeie morgezit er vanmorge bij als een zombiedoor t slechte slapen, even rustig dedag op gang laten komenfijne dinsdag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Jopie,mooi om te lezen, ook mooi dat jullieer met zijn drietjes voor gaan.Dat is verbondenheid,je staat er niet alleen voor.Ook ontzettend knap dat je niet bijde pakken neer bent gaan zitten.Je bent gaan werken,hebt structuur gezocht, dat geeft houvast.Het had ook anders gekund,je had af kunnen wachten en de boel op zijn beloop laten.Ik vind het knap,zo zie je maar,inzet wordt beloond.Op de korte of lange termijn,soms lijkt het lang te duren,te lang.En dan is het juist fijn dat je jeachteraf realiseert dat er juistveel gebeurt en dat ten goede.@letter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 Spikie ik alleen melk graag anders word ik te dik.Goeie morgen die Borrie:heart:Gaat het wat minder met je? Gisteren heb ik iets geschreven over de dips die er nu bij veel mensen zijn i.v.m. te weinig zonlicht. Heb jij daar ook wel eens last van? Voor en najaarsdips? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2011 o God ik vergeet iedere keer Jop een goeie morgen te wensen. Wat stom. Hier voor jou meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden