Vie Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Haha, Dar wie zegt er: kind eet toch geen sla.De kip begint heerlijk te geuren, nu de rest nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Vanavond beenhammetje met gekookte aardappelen enstoofpeertjes jammie !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2010 Met zoon, elk een appie-pizza extra belegdlekker en gemakkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Vandaag ben ik de eerste dus !!lekker bbq-en we hebben een verjaardag, ga Vie haar tipgebruiken !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Zondag vandaag: verse asperges!Daarnaast Thaise kip, gemengde rijst, salade. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Wat eten jullie toch altijd een bijzondere dingen zeg... kom ik aan met mijn spercieboontjes :$Naja... as t maar lekker is en gezond.Ik heb net in elk geval alvast smoothie gemaakt: appels, banaan, bramen, banaansojadrink en honing.(en geproefd... jep)Boontjes straks, met gebakken aard. en een gehakballetje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Die sla van Dar van gisteren doet me ook watertanden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alaine Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Die smoothie van jou lijkt me anders ook om te watertanden, hoor! Aangepast: Jane, mijn man dronk sowieso al nauwelijks; als hij er al een keer 1 drinkt houdt hij het meestal bij 1, soms 2. Als ik dat zou kunnen... En nu uit 'solidariteit' vaak niets, tenzij ik een maltje drink of als er meer mensen bij zijn. Zonder dat we het hebben uitgesproken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Gebakken aardappeltjesknapperig speklapjebroccoli3-sla: rucola+salanova+ijsberg met lekkers en saus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 Zo.Ik heb een hele zak paprika chips opOf zit ik nouop de verkeerde draad.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2010 chips is nogal een beetje beladen hier de laatste tijd ...maar dat wist jij vast wel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 hi Jane4raar hoofd heb ik he. Ik ben echt een meisje al jaren, wilde heel vroeger wel een jongetje zijn.Maar meisje zijn bevalt me uitstekend.Wees blij dat je m,n echte hoofd niet ziet.Ik ga snel aan de asperges, lekker, eet smakelijk allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 zodadelijk bloemkoolschotel met gehakt uit de oven..(ik doe op alle draadjes mee de laatste tijd, hahanou ja bijna alle draadjes dan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2010 Ik heb wederom me vergrepen aan de rauwe wortels en 2 gebakken pangafilets opgegeten.Op deze laatsten heb ik italiaanse kruiden gestrooid, om het geheel toch wat interessanter te doen lijken:DIk bof met mijn te hoge cholesterol... kan ik naar harte lust vis eten. Het was héérlijk.Ik had ook al een smoothie gehad (oud nieuws) met bramen etc. en appel.Als de blender straks leeg is (er is nog wat,mmm) dan ga ik er een maken met ananas, banaan en appel.Ik heb eigenlijk ook nog heel veel frambozen, dus even kijken wat het wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Hierzo: een gevulde koolvisgeval, sla en gebakken en gekruide aardappeltjes.Smoothies toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Braadworstjes in stukjes geknipten met spinazie roergebakken.(geroerbakt?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Hoe doe je zoiets: spinazie roerbakken? Serieus... doe je dat dan heel kort? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2010 Beetje olie in een wokpan heet makenhandje spinazie erbij en steeds meer toevoegener blijft meer smaak dan bij kokenen is zo klaarhet water verdampt grotendeels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Vanavond gegrilde zalm, rijst, sla, brocolli gewokte soep met pijnboompitten.Daarom, Jane, noem ik het maar gewokt,hoewel denk dat het geroerbakken is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Spaaghetti met prei, knoflook, tomatengehaktsaus en geraspte verse kaas,schijfjes komkommer als rauwkost, te luiom sla te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Kippenpootjes in aziatiscje boemboe aangebraden,met aardappelbolletjes en spercieboontjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 snackbar!!alweer....niet erg gezond deze week!3e keer,geen tijd en fut om te koken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 het zij je vergeven:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 Verse asperges met botersaus en eitjes.Gebakken rijst met knoflook jonge groentjes en koreander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2010 In het dorp iets verderop aan de weg op een terras gegeten: lever met gebakken uien, gebakken aard., boontjes, gekookte witlof en mayo. Lekker ouderwets vet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden