Spring naar bijdragen

Eet - Draadje !!!


Otje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 396
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Doen jullie eigenlijk ontbijten ?
Ik niet. Wel geprobeer, serieus geprobeerd, wekenlang volgehouden, maar het bevalt me beter zonder.
Als de hond is uitgeweest lust ik wel wat, maar ook niet altijd.
Misschien is dat omdat ik alleen ben, denk ik wel eens. Dan ga ik gewoon niet uitgebreid aan een ontbijttafel zitten.
Avondeten doe ik ook op de bank voor de tevee.
Toen ik nog dronk zat ik wel veel aan tafel, maar dat is nu helemaal weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag vreselijk ongezond. 2 twix, 2 gebakjes, 1 ijsje, bakje joghurt, karbonaatje en een klein beetje groenvoer (zat geen lekkere saus op). nu ik het opgeschreven heb schaam ik me dood. en maar klagen over de kilootjes. maar ik laat het toch staan. vrijdag echt gezond gaan doen anders heb ik straks andere problemen. :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Whahaha, ik moet erg lachen hoor!

Zit ik net te denken: "wow, wat koken al die mensen toch superdeluxe en uitgebreid...."
en dan ineens dat berichtje van Igor! Hahaha, geweldig meid!!


Hier: een eenvoudige macaroni met bloemkool, ui, paprika, ham en kaas.
En toe? Ha, je raadt het al: Smoothie: met kiwi, banaan, kruisbessen en aardbeienyogurt en ijs.
Jammie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Braadworst Coco? Braad me er niet van!
Hier aardappels in blokjes gesneden, gestoofd in bouillon en olijfolie, teentjes knof en lavas. De bouill0n op het laatst nog ingedikt met turkse yoghurt. Broccoliroosjes gekookt en erbij geworpen, dat schijnt zo goed voor je geheugen te zijn. Vlees noch vis, en ik heb verder ook nergens trek in. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even mn vraag herhalen:

Doen jullie eigenlijk ontbijten ?
Ik niet. Wel geprobeer, serieus geprobeerd, wekenlang volgehouden, maar het bevalt me beter zonder.
Als de hond is uitgeweest lust ik wel wat, maar ook niet altijd.
Misschien is dat omdat ik alleen ben, denk ik wel eens. Dan ga ik gewoon niet uitgebreid aan een ontbijttafel zitten.
Avondeten doe ik ook op de bank voor de tevee.
Toen ik nog dronk zat ik wel veel aan tafel, maar dat is nu helemaal weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman ik kan makkelijk, en liefst ontbijten met casoulet, of spek, of bloedworst, gegrilde sardienen of een steak met bruin brood..........

Middag een slaatje voor mezelf met wat blokjes gegrilde tofu, of zuringsoep en avond kids dingen, waar ik dan weer niet zoveel van eet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ontbijten schijnt wel erg belangrijk te zijn, maar het is niet het allereerste wat ik doe.
Ik drink in elk geval 3 bakken koffie achter elkaar (voorheen met peuken, nu niet meer) en als ik naar het werk moet of waarheen dan ook, heb ik altijd een grote broodtrommel met brood mee die ik in de auto leegeet.
Ziet u een driftig kauwend mens achter het stuur, dan ben ik het dus!!

Dus heel vaak pas laat in de morgen boterhammen, met sojadrank (orpla) en vitaminepillen en de ad.
Ik bedoel niet die krant:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ontbijt ook .
in ieder geval koffie en jus d'orange.
Daarnaast probeer ik het te beperken tot wat fruit.
Als ik zou kunnen / mogen eten wat ik wil: gebakken eieren, broodjes met van alles er op....
en zou ook geen enkele moeite hebben met restjes van de dag daarvoor zoals bami, ovenschotels ennoem maar op.
Eigenlijk zou ik de hele dag door altijd wel kunnen eten .
Liever hartig dan zoet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weetabix is trouwens ook lekker Dar, ik kijk wel eens naar The Weakest Link op de BBC en daar hadden ze het gisteren over weetabix. (Ik vind Anne Robinson erg leuk.)

Gevulde tomaten zijn vrij eenvoudig. Je kookt grote tomaten, je snijdt ze in helften en je doet er alles in wat je zelf lekker vindt behalve chocola.
Het is dus iets waarvan je kan denken, nu doe ik het zelf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even denken

Tofu naturel, gefrituurd in de wokpan met heel veel olie, Ketjap (die zoete) en daarna veel knoflook en Siam kruiden bijgevoegd.
Perzik met veel cocos en belegen kaas, en een tomaatje erdoor.

jammie !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar, bloemkool eet ik altijd met zelfgemaakte pindasaus. En van die pittige pindasaus met sambal van chez vous.

P.S. Coco, ik vind de wasabidressing op de site van bloemkool interessant, alleen zou ik de suiker vervangen door honing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we het dan toch gehad hebben over hoe irritant het is als je steeds op een ander draadje terecht komt, terwijl je naar ditjes en datjes wilt gaan
Dan is het deze draad wel!!!!!

Ik wordt helemaal gek van al dat mega lekkere voedsel wat jullie kunnen produceren........
Ik doe EDB wheeeeeeee

Nee hoor ik gewoon niet laten om dit ff op te merken,
eet gerust door met zn alle:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is je smaak vandaag Marieke?
Ik heb zalmfileetjes, die rol ik in gekruimelde beschuit en dan in de pan met olijfolie.
Daarbij krieltjes (doe ik verder niks mee, alleen koken) en sla die wat zacht is geworden van de gebakken spekjes en champignons.
Ben een fan van Nigella Lawson!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...