Spring naar bijdragen

Eet - Draadje !!!


Otje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 396
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Gisteren een bbq zonder A meegemaakt: hartstikke goed van de organisatoren.
Vandaag een rustdag in huize Cathy, dus voedsel van de diepvriesboer; er zit veel lekkers in de vriezer!
Misschien nasi, of gyros, met een gebakken eitje of 3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drup. ik heb die gyros kant en klaar (diepvriesboer). Er zit veel vlees in dus heb ik de eitjes achterwege gelaten (zonet op de boterham gehad).
Ik weet niet eens wat kebab is....:huh:

Voor vandaag weet ik het ook nog niet; het is wel weer een dag voor verse groentes en het liefst at ik runderlever erbij met gebakken uien en appelmoes. In zoiets kan ik zomaar ineens zin krijgen.

Ook al drie dagen geen smoothie gemaakt. Foei!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar ik heb het gehoord, jawel, gij snoodaard!
Lekker. Ik eet vanavond iets van sla en pittige ballen.

Mamafou ik weet niet wat er mis ging, maar je eigen reacties kan je altijd verwijderen.
De soep wordt meestal niet zo heet gegeten als ze....

Recepten wil ik altijd wel, op de receptendraad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marika ik eet ook altijd dingen die mijn lief niet zo graag lust als hij er niet is (al is hij best een gemakkelijke eter), maar dat is soms best leuk. Een soort alleen-thuis-alles-mag gevoel van vroeger, ofzo.
Bestaan er echt mensen die geen bruine bonen lusten? En raasdonders (capucijners).
Hoewel ik zelf bruine bonen nou niet meteen met zomerse temperaturen associeer :)

Heb vanmiddag een broodje cha sieuw (dat schrijf ik vast verkeerd) bij de Chinees gehaald en daar zit ik nog zo vol van dat het vanavond waarschijnlijk alleen wat druiven en een perzik worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Dar en weet je wat helemaal lekker is? Heel af en toe, de tijd is nu eigenlijk alweer voorbij, kan je op de markt verse jonge raasdondertjes kopen. Moet je nog wel zelf afhalen.
Maar ik zal er eens naar kijken, uit een potje van kaH, wist niet dat die er waren.
Tuinbonen, ook zoiets. Zalig!
Hier dus nog een bonenliefhebster.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei Dar wat heerlijk: verldertjes door de sla: die ga ik zeker onthouden! (en dan beslist ook met tonijn!)

En koop je zo'n pizzabodem gewoon los ergens, zo klinkt dat wel!?

Hier van de diepvriesboer nasi gegeten. Goeie kwaliteit: goeie kip en veel groente erdoor, met elk 2 gebakken eieren en atjar.
Smoothie toe: met kruisbessen banaan, appel, sinaasappelsap, ijs en magere yoghurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:P Marika dat klinkt heeeeeerlijk. Weet je wat ik ook erug lekker vind? Als je die créme fraice vervangt door Valfrais. Dat is die fr. smeerkaas met knoflook erin. Je hebt er nog meer soorten van maar het is in ieder geval smeerkaas.
Ik doe dat ook vaak in de jus van vlees. Dat krijgt dan zo'n heerlijk romige smaak. Probeer het maar eens uit.:heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Marika eet het ook altijd zo vandaar het vigi gehakt maar voor de vleeseters meld ik dat er altijd ff bij want kan natuurlijk ook met gewoon gehakt al vraag ik me af of dat natuurlijk is. Maja moet iedereen zelf weten.

Hier vandaag grote champignons geblanceerd. Gevuld met boursin en strakjes ff onder de gril en klaar is kees, bedoel drup hahaha. Beker melk erbij en vers fruit na en dan vind ik het kee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...