blondie6173 Geplaatst 4 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2010 mmmmm... Voor vandaag : Witlofschotel met spekjes en gehakt van Knorrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Pekelvlees aan het maken. Eet vandaag rijst met bruine bonen en pekelvlees (Surinaams). Erg lekker maar vind het altijd een beetje duf dus met kerstomaatjes fleur ik het weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Gisteren een bbq zonder A meegemaakt: hartstikke goed van de organisatoren.Vandaag een rustdag in huize Cathy, dus voedsel van de diepvriesboer; er zit veel lekkers in de vriezer!Misschien nasi, of gyros, met een gebakken eitje of 3. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Hoe maak jij die gyros Cathy? Ik maak het als kebabjes dus snap die gebakken eieren niet goed. Morgen HA, stemmen en fysio maar dat alles voor half 11 dus maak vandaag knoflooksoep dan weet ik bijna zeker dat ik morgen snel klaar ben hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Vandaag rijst met stukjes kip (geknipt he! hihi!) met Japanse roerbakgroenten in zwarte bonensaus en lekkere Sajoer boontjes!Ben op de een of andere manier verslaafd aan sperziebonen!Heeeeerlijk,kan ik elke dag wel eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Oh, ik kom helpen knippen en eten ook!Heb net voor mezelf een halve bloedworst met bruin brood gemaakt (saai hè). Vanavond weet ik nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Drup. ik heb die gyros kant en klaar (diepvriesboer). Er zit veel vlees in dus heb ik de eitjes achterwege gelaten (zonet op de boterham gehad).Ik weet niet eens wat kebab is....Voor vandaag weet ik het ook nog niet; het is wel weer een dag voor verse groentes en het liefst at ik runderlever erbij met gebakken uien en appelmoes. In zoiets kan ik zomaar ineens zin krijgen.Ook al drie dagen geen smoothie gemaakt. Foei!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Jammer, de winkel had geen runderlever... dan maar gemarineerde speklapjes en een potje rode kool.Ijs met slagroom toe! (nu eerst snoeien) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Verse rabbarber moes dus, met lams,rund gemengede gehaktballen en al de eerste vers gekookte patatten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamalou Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 surinaamse roti, met kip en boontjesfruitsalade van aardbeien, meloen en banaan als toetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamalou Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 quote: Originally posted by: wingchunBroccoli, ui, paprika en knoflook met gember, kikoman en wasabi opgebakken. Zalmfiletje klaargestoofd in groentemengsel en kookvocht van de mie. Good food, i tell you! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamalou Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Surinaamse Roti gemaaktFruitsalade van aardbeien, meloen en banaanWas lekker ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mamalou Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Ging even iets mis. Kun je eigenlijk ook reacties verwijderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Dar ik heb het gehoord, jawel, gij snoodaard!Lekker. Ik eet vanavond iets van sla en pittige ballen.Mamafou ik weet niet wat er mis ging, maar je eigen reacties kan je altijd verwijderen.De soep wordt meestal niet zo heet gegeten als ze....Recepten wil ik altijd wel, op de receptendraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2010 Mamalou, je kiest dan voor aanpassen en zet een sterretje neer.That's it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Cathy kebabjes zijn een soort gehakt spiesjes die je grilt. Ik maak de gyros dus met (vegi) gehakt vermengt met gyroskruiden en gril ze dan met flink cayennepeper.Vandaag hier Terryaki en koffie-ijs toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2010 Dank je Drup; ik heb ze nog nooit gehad iig.Vanavond : pepersteak (onverantwoord duur...) andijvie en aard.Ijs en slagroom toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Marika ik eet ook altijd dingen die mijn lief niet zo graag lust als hij er niet is (al is hij best een gemakkelijke eter), maar dat is soms best leuk. Een soort alleen-thuis-alles-mag gevoel van vroeger, ofzo.Bestaan er echt mensen die geen bruine bonen lusten? En raasdonders (capucijners).Hoewel ik zelf bruine bonen nou niet meteen met zomerse temperaturen associeer Heb vanmiddag een broodje cha sieuw (dat schrijf ik vast verkeerd) bij de Chinees gehaald en daar zit ik nog zo vol van dat het vanavond waarschijnlijk alleen wat druiven en een perzik worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Ja Dar en weet je wat helemaal lekker is? Heel af en toe, de tijd is nu eigenlijk alweer voorbij, kan je op de markt verse jonge raasdondertjes kopen. Moet je nog wel zelf afhalen.Maar ik zal er eens naar kijken, uit een potje van kaH, wist niet dat die er waren.Tuinbonen, ook zoiets. Zalig!Hier dus nog een bonenliefhebster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2010 Oei Dar wat heerlijk: verldertjes door de sla: die ga ik zeker onthouden! (en dan beslist ook met tonijn!)En koop je zo'n pizzabodem gewoon los ergens, zo klinkt dat wel!?Hier van de diepvriesboer nasi gegeten. Goeie kwaliteit: goeie kip en veel groente erdoor, met elk 2 gebakken eieren en atjar.Smoothie toe: met kruisbessen banaan, appel, sinaasappelsap, ijs en magere yoghurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Grappig Marika, ik eet ook vandaag chillie sin carne. Maak het ook zo maar dan met knoflook en gourgette er nog door.Vanillevla met aardbeitjes toe.Morgen komt vriend logeren dus mousakaschotel; die ik vorige week had klaargemaakt; uit de vries gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Marika dat klinkt heeeeeerlijk. Weet je wat ik ook erug lekker vind? Als je die créme fraice vervangt door Valfrais. Dat is die fr. smeerkaas met knoflook erin. Je hebt er nog meer soorten van maar het is in ieder geval smeerkaas.Ik doe dat ook vaak in de jus van vlees. Dat krijgt dan zo'n heerlijk romige smaak. Probeer het maar eens uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 Lasagne met sla erbij.Magere yoghurt met verse aardbeien toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2010 Ja Marika eet het ook altijd zo vandaar het vigi gehakt maar voor de vleeseters meld ik dat er altijd ff bij want kan natuurlijk ook met gewoon gehakt al vraag ik me af of dat natuurlijk is. Maja moet iedereen zelf weten.Hier vandaag grote champignons geblanceerd. Gevuld met boursin en strakjes ff onder de gril en klaar is kees, bedoel drup hahaha. Beker melk erbij en vers fruit na en dan vind ik het kee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2010 Oei Dar, wat lijkt me die kool lekker!!Vriend heeft getrakteerd op pizza!Er staat ook nog een griesmeeltoetje van anoM, maar vooralsnog is daar geen ruimte voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden