Spring naar bijdragen

Eet - Draadje !!!


Otje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 396
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Goed idee Woman, ik ga zo ook aankopen doen voor wraps.
Heerlijk altijd. En dan wat in de vriezer voor een volgend keer: strak plan!

Ik weet het nog niet voor vandaag, ik eet alleen en neig dan naar makkelijk.
Misschien een frietje of kibbeling: de visboer komt straks langs! Handig!

en de smoothie met kruisbes/appel heb ik ook nog staan; dus gezond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Giteren gemarineerde varkenslapjes bakken, aardappels gekookt, komen nog uit de tuin van vorig jaar.
Boontjes gekookt, maar idd. Cathy die hebben we hier ook nog niet hoor dus ze zijn van vorig jaar.
Kruidenslaatje, wel al uit de serre met (jammer dat ze bijna op zijn ) jongen blaadjes van paardebloem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier een grote pan bamie gekookt met verse kruiden en pepers. Veel gemengde groenten er door en voor de liefhebbers garnalen,kip of vlees er in roerbakken. Voor de vegi is gebakken blokjes toufu ook erg lekker. Zeer gezond en een pan vol dus makkelijk voor in de vriezer als je eens weinig tijd of zin hebt om te koken.

Ja woman erg lekker die wraps en zo doe ik dat ook met gevulde paprika en tomaten. Altijd gezond en altijd wat in huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij eten: Tomaat-Spinazie met Risotto.
Lekker recept van Albert Heijn. Zo handig als je niet weet wat je moet eten.

En ik weet ook nooit wie er mee eten hoor: Zelf heb ik een man :), een zoon van 18 jaar en een dochter van 16 jaar. En die heeft een vriend. Soms eten mijn dochter en vriend mee, soms alleen dochter en soms geen van beide. En dat weten ze nooit van tevoren.

Eet ze allemaal!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwah klinkt ook lekker Cathy. Deze week eens ook proberen.

Vandaag eet ik verse taggiatella, paddestoelensaus, biologische varkenshaasje met rauwkost.
Ben weer vers ijs aan het maken dus hoop vanavond weer heerlijk citroenijs te eten (blijft favoriet).

Had als lunch verse aardbeien. Pakje griesmeelpudding met bitterkoekjes open gerukt (reclame mag niet maar begon met een O). Lekker de aarbeitjes door de pudding gehaald en was heerlijk en gezond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...