lady jane Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Jaap fijne vakantie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Ben al begonnen met duimen Jane. Ga je nog volleyen op het strand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Vandaag niet Bolfietsen met mijn buddymorgen hopelijk welen overmorgen misschien een paar uurtjes.Ik heb mn huis aan kant, alle dringende zaken gedaanen dan kan het he.Indian Summer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Even een break, ik moet mijn helebalkon leeghalen, pfff, alle potten, planten,snuisterijen en houten vlonders.Wat een gedoe, en het ergste is,waar moet ik alles laten?De planten gooi ik maar weg en derest in de berging.Wat een gesleep, maar goed,het houdt mij van de straat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Have a kitkatB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Heppie een break Bammie?Skilderje bliksem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Ja maar, ja maar, de kitkat was voor Albertje.Maar oke, ik ben er nog niet zo lang uit, pas 10 uur.Laat thuis gisteravond na een uitje ad zee.Het was mooi, ontroerend en bijzonder.Een herdenking voor iemand.Maar ja, ik wil ook nog wat skilderje, das waar.Ben nog beetje moe.Honden ui9tlaten, in de benen. De dag is weer begonnen.heb een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Ha, liefje, da's één van mijn specialiteiten hé Verzorg jij dan ff mijn oog ?? Bollie en borrie, jullie lijken wel een koor samen Goeiemiddag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Oh ja, bijna vergeten..... VM is al terug in België en stuurt haar groetjes. Haar internet verbinding is "gone", maar heeft me via sms laten weten dat alles dik in orde is met haar PS, vandaag dag 4 en we gaan er weer voor hé. Ik mis het tot hiertoe zeker niet, geen drang, geen trek, geen gremlins. Morgen uit eten, cruciaal moment. Nu ben ik er 100% zeker van niet te drinken, maar ik weet dat eens aan tafel de duvel durft overnemen. Toch denk ik het te klaren, alleen al door het feit er nu al zo veel mee bezig te zijn, zegt al iets hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Tactiveeeeee, krijgen we dan ook nieuwe avatars????(suggestie, Flinstone, knuppeltje, ik noem maar wat:-)Yes please, tank u very mug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Will,wie is liefje??ik zie niemand met die naam hier.Of is iedereen liefje voor jou?.Het ruimen vordert gestaag,van de éne klus kom ik in de andere.Lekker hoor, geeft ruimte, zowelletterlijk als figuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 En alweer een kitkat voor Albertine.U rock girl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Tina, liefje is Madeliefje That's it voor mij, ik ga naar de hulppost in de haven. Oog doet al langer hoe meer pijn, net of ze er soms een naald in steken. Ik begin trouwens wat te veel op the elephant man te lijken. Is geen zicht.Hoop er het beste van en laat jullie nog wel iets weten Btw iedereen is heel lief hier hoor !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Sterkte Will. Een oog is ontzettend gevoelig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Ja nieuwe avators, daar ben ik ook voor.Jij een knuppeltje Bammetje en ik een mooie prins of en paar dwergen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Bij Jopie kan ik niet zien of het een man of een vrouw is?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Is iedereen aan het zonnen ofzo het is hier zo rustig?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Ja het afkorten van namen is al eerder ter sprake geweest.Voor mij geen probleem dat Will me liefje noemt hoor! Haha!Will, sterkte met je oog jongen!Ik ga nu juist even de achterkant van mijn oogleden bekijken.Tenminste als de tuinman klaar is met rondjes rijden rond mn huis......Ben nog moe van de afgelopen dagen, dus ik probeer even een tukkie te doen.Tot straks!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 hoi allen,hoe is het?vond het nog behoorlijk fris buiten, zal jopie wel niet weten, want die loopt nog steeds in de pyjama!beleefde vandaag iets wat ik al heel lang heb gemist, een oprechte trotsheid op mijzelf, waar ik sta en wie ik ben, dat is lang geleden en smaakt naar meer ha!moet mijzelf niet zo achterna jagen.nou pannetje zuurkool en alles is gemaakt, dus vanavond lekker smullen......jullie nog iets leuks gedaan?hoor het weleen trotse toineneman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 jopie...heeft zo dikke gebloemde flanellen pyjama is lekker warmpjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Hoi Spike,Niet zo snel confuus zijn.Is niet nodig.Er zijn een aantal mensen met een eeuwige ban,en Hannah vindt dat een beetje een zware maatregel.Ze stelde dus een vraag over de eeuwige ban en kreeg antwoord.Maak er een fijne dag van Spike.P.S, dus...je begrijpt het verkeerd.Lettertje veranderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 verveel me.............., eten jullie vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Ik doe mijn uiterste best.Dank.Beetje druk met een hoop dingen.Ja, ik weet het... een mens kan zich ook druk maken.Weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 Geen flauw idee Toine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2011 quote: Originally posted by: toineverveel me.............., eten jullie vanavond? broccoli gehakt schotel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden