Spring naar bijdragen

Donderdag 1 september 2011


Marc

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zie bij Mededelingen:

Beste forumdeelnemers,


Komende donderdag, 1 september, komt er een nieuwe versie van het forum online. De ontwikkelingen op het digitale gebied gaan snel en ook Alcoholdebaas gaat hierin mee. Het huidige systeem waarop het forum werkt, is wat verouderd en daarom dienen we over te stappen op een nieuw technologisch systeem.

In de praktijk betekent dit, dat het forum van Alcoholdebaas komende donderdag tussen 10:00 en 14:00 offline zal zijn. Tot die tijd kun je gewoon gebruik maken van het forum op de manier die je gewend bent. Wanneer de nieuwe versie van het forum online komt, kun je weer inloggen met de vertrouwde inloggegevens. Wat opmaak betreft ziet het forum er vanaf die tijd iets anders uit. Alle berichten en de bestaande draadjes blijven uiteraard bewaard, dus jullie kunnen de draad zo weer oppakken.

Mochten hier vragen over zijn, dan kun je natuurlijk altijd een privé-bericht verzenden of een mailtje sturen naar forum@alcoholdebaas.nl.

Met vriendelijke groet,
De moderator

*Dus je kunt gewoon blijven inloggen met je oude Flintstone's PC of Appeldoos... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook een goedemorgen allemaal. hier breekt het zonnetje nog niet door, maar we wachten het af. nog geen idee wat we gaan doen hier vandaag.. iemand ideeën??
zo de nodige dingen even doen. was ophangen, beetje opruimen en dan maar lekker het huis uit. ik hoor trouwens ook niets meer van mijn maatje. iemand theetje nog gezien/gesproken?? hoop niet dat ze ineens is afgehaakt:( alle vakanties zijn zo'n beetje al afgelopen toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

wat geweldig he? de zon is er weer, een zaligheid.

Vandaag weer m'n best doen om niet te drinken.
Gisteravond was wel weer gevaarlijk.
Er werd in huis gedronken en dat is dan heeeeeeeeel verleidelijk.
Bah :wacko: Ik baal dan van mezelf.
Ik weet dat ik er niet tegen kan en dan toch denken dat het wel kan.
Mooi niet gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen

Zo neerslachtig en verdrietig. Gisteren wou ik echt iets drinken. Dochter kwam terug thuis dus kan het niet maken. Vandaag verlof..
Er is geen trek, er is enkel de sterke drang om niet meer te voelen. Ik dacht er gisteren aan, vandaag ga ik gewoon iets halen. Ik wil dit niet meer :(.
Ik weet dat het als eindeloos gezeur moet klinken maar kan nergens anders naartoe. Ik ben het verdriet, de pijn, de twijfel en het vechten met mezelf zo moe. Ik mis mijn ex zo fel. Ik begrijp niet waarom mensen steeds van me weg gaan. Alhoewel ik begrijp het wel..dat is waarschijnlijk het ergste.
En toen bedacht ik me dat drank niets zou helpen, het zou morgen vast erger zijn.
Zelfs dat kan ik niet. Er is geen weg..ik kan niet ontsnappen
Toch twijfel ik.
Helemaal alleen op de wereld. Zo voelt het..een huis op instorten.
Ik kan het echt niet meer en het enigste dat door mijn hoofd gaat is je moet. Maar ik wil niet meer. Haal het aub weg :(

Het forum valt zo dadelijk weg. Is niet erg
Verkeerde timing

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de valreep!!! Voordat we er een paar uur uitliggen op het forum.
Hier een beetje aanrommelen in huis.
Verder heb ik erg veel spierpijn in mn rug.
Ook het warme badje hielp me niet.
Nu toch maar een beetje in beweging blijven, dat is altijd goed he?
Ga straks rode bieten koken en invriezen, en oh ja ook een heleboel boontjes, allemaal gekregen.
Heb ook een enorme hoeveelheid rode pepers, maar ik weet niet of ik die kan invriezen, dus ik ga maar wat uitdelen...wie??
Tot later Frummers!!!!!!!!!!:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve FleurieJa eenzaamheid is denk ik een van de ergste dingen die een mens kan voelen. Heb je niet iemand die je even kan bellen of zo? Is het niet verstandig om eens een psycholoog in de armen te nemen zodat je een beetje kan verwerken? Dit is zo geen leven, en je komt er zo niet uit. Je zakt iedere dag weer dieper. Meis ik leef met je mee.:heart:

Rode pepers kun je geloof ik wel invriezen hoor Made. Anders ff opzoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...