Marc Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Goedemorgen marc en de rest Hier weer vroeghet bed uitgemoffeld.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 goeienmorgen alle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Snoeppieeeeeeeeeeeeee en ook goedemorgen aan alle andere frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Hmmmm....Snoep vast al aan het douchenik kruip vandaag nog mooi even terug op mijn wolkjekan vandaag dus gewoon doen! Laterssssssssssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 sha:heart: lang geleden zeg...heb jij het drukkies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Hey, wilde net uitloggen....Ja redelijk druk, moest maandag/dinsdag al meteen dagdiensten draaiengisteren ook al heel vroeg de deur uit en laat binnenvandaag lekker vrij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 misschien ben je vanmiddag even op msn?even tijd voor mijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Helemaal goed, kunnen we even bijkleppenwas een beetje te warm vanuit vakantielandook vreemd toetsenbord daar hoor, moest trouwens thuis ook wel weer wennen eraan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 ga jij maar weer lekker slapen...dan ga ik douche...en zie het wel vanmiddag of je online bent:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Ja, helemaal goed....tot vanmiddag :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 mogge,mijn god wat een spierpijn, gisteren benen getraind en als ik nu gewoon loop lijkt ik net zo een snelwandelaar, ziet er niet uit.vandaag dus even rustig aan en zo naar de mondhygieniste, daar heb ik dus geen zin in, maar ja, bekkie moet eens in de zoveel tijd ook weer eens even door de wasstraat, bling.het is hier echt mega koud, zelfs de hond wilde snel weer naar zijn warme mandje na het uitlaten.zo even krantje enzo............jullie nog iets leuks in de planning vandaag, wordt erg mooi weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Goedemorgen allemaal!Heb heel goed geslapen.Katjes hebben hun buikje weer vol, nu ik nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Goeie morgen luitjes, Eerst maar eens een flinke bak koffie.. en dan eens kijken wat de dag verder gaat brengen.*aanpassing: zpelvoud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Goedemorgen lieve mensen...hier niets bijzonder te melden. Net lekker gesport en klaar voor de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Goedemorgen allemaal,Wat is het nog sombertjes buiten,ik hoop toch op nog wat .Nu snel in de benen, ik werd te laat wakker,de wekker niet eens gehoord..Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Zo, koffie op, tijd om de douche op te zoeken... en aan de slag te gaan... Fijne dag allen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 goede morgen frummers.yvonne ga je mee naar de sportschool???? (wanneer ben je trouwens voor het laatst geweest?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Gooooooooddmmmmmoooooooooooorrrrnnnnnnnning Frummers,(H)eerlijk geslapen, nog maar net aan mijn eerste Cafe con Leche,enne.... straks met z'n allen uitloggen tegen tienen i.v.m. de groteupgrade van dit Forum door Tactive. Zo na 14:00 uur kunnen wein een vernieuwde Forum inloggen. Ben benieuwd hoe het gaatwerken met mijn Mac X en Firefox browser. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Goeiemorgen frummers,Hier schijnt het zonnetje al Ogen nog steeds dik en rood en geloof het of niet, mijn onderste rij tanden aan de binnenzijde doen nu ook pijn en bloeden een beetje. Is dit toeval of heb ik een soort ebola virus dat alles begint aan te tasten Afspraak bij tandarts morgenvoormiddag. Voel me net of ik helemaal aan het vervallen ben of zo.Lekkere koffie weer vonneke, mis wel je tuintje Buikje vol Liefje ?? Pistolekes zijn onderweg, ga subiet heerlijk spiegeleitje maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Moooooooooorgen Joris,Nieuw forum ?? Blijkbaar heb ik iets gemist ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 nieuw forum, heb ik dan andere software nodig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 goeie morgen mensenCandy Jane Marc???nice! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Goedemorgen allemaal.Hond al uitgelaten, bakkie erinen nu aan mijn bakje fruit.Hier verder alles goed, erg drukmet (over)werk maar verder nietste klagen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 1 september 2011 Rapport Share Geplaatst 1 september 2011 Hoi Jane, was eergisteren nogin "jouw" ScheveningenWas lekker weer, koffie gedronkenop de boulevard wat gewinkeld engegeten bij Simonis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden