Susana Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Goedemorgen lieve menssen...hier klaar om te sporten, vandag is mijn eerste school dag alweer, ik begin mijn vierde jaar...heb veel zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Goedemorgen allemaal, Hierbij de drie allerbeste zaterdagochtendvroeg-opstanummers aller tijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 goede morgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 goedemorgen, heerlijk geslapen, als een klein konijntje....... vandaag relaxdag en genieten van zon en niks doen. ga uitgebreid ontbijten en krant lezen.. jullie lekker geslapen? toine:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 goedemorgen, hier een drukke dag voor de boeg. Vandaag een open dag bezoeken die je laat kennis maken met reike, edelstenen en dergelijke. Ook nog even de laatste paar boodschappen halen, gisteren met 2 kids boodschappen gedaan, maar ben dus toch een paar dingen vergeten en vanmiddag een verjaardag met een BBQ (niet verkeerd). Verder ga ik mijn boek nog even uitlezen. Verder wil ik zeggen dat ik wat betreft het stoppen alweer flink gefaalt heb. Gisteren zoveel gehad dat mijn kop uit elkaar knalt, dus dadelijk ff een paracetamol innemen. Omdat ik met verjaardagen meestal de bob ben eens zien of ik het vandaag qua consumpties voor gezien kan houden. maar goed ga mijn dag beginnen. Liefs me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Goedemorgen medefrummers!!! Ik heb heerlijk geslapen, vandaag lekker lui zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Goedemorgen. Susanna, heerlijk lekker weer naar school en dan jaar 4. Welke studie doe je? Als je dat wilt zeggen tenminste. Marc, zo direct ga ik weer eens naar je muziek luisteren Igor, is het gelukt gisteren? Toine, ja ik heb ook heerlijk geslapen. En ook genieten van de zon en niks doen. Ms Luzac, oeps klinkt niet al te best. Zit je nu met koppijn. Madelief ook goedemorgen, heerlijk he het idee dat het vandaag echt mooi weer gaat worden. Vandaag zou ik wel weer een pact willen afsluiten. Ik verplicht mezelf dan om naar het forum te komen en niet impulsief iets gaan doen. Gister heeft het me geholpen en zorgde ervoor dat ik mijn hersens erbij hielt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Goedemorgen lieve frummers, Heerlijk geslapen, en maar 1x wakker geweest (en niet eruit gegaan!) sowieso gaat het slapen de laatste tijd beter dus daar ben ik erg blij om Marc, is leuk opstaan met jouw muziek An, ik doe vandaag met je mee!! An Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Goeiemorgen allemaal especialy Igor;) An ik wil wel pacten met je maar ik ben niet veel op het forum vandaag Maar ik wil wel graag op je schouder zitten hoor de hele dag en jij bij mij uiteraard. Dusss zet me er maar bij, mocht evt toch willen pacten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Suus al druk achter de schoolbanken lees ik Madelief luie dag houden....ik ga denk ik straks wat in de tuin doen met mooi weer (nu kan het nog) Igorrrrrrrrr Toine ook als een roosje geslapen en MsLuzac vandaag weer met een nieuwe start Als iedereen vandaag maar een goeie dag heeft!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Nou als Witte op je schouder gaat zitten ben je er mooi klaar mee Hey Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Haha als je dat maar door hebt Sha:heart: Dan ben je mooi zwaar beladen en haal je het niet in je hoofd om op moeilijke momenten verkeerde dingen te doen hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Ms Luzak afstoffen en keihard er weer voor gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Haha Witte, ik vind het helemaal goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Lieve Fleur, ik heb zonet nog even gisteravond zitten lezen denk dat je misschien wel op de achtergrond meeleest wil even zeggen dat ik aan je denk :heart: en ik vind het naar om te lezen dat je het zo moeilijk en rot hebt op dit moment. Hou je sterk meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Goedemorgen, Mmm, koffie is al weer op... Wat zal ik vandaag eens doen? Het wordt mooi weer? Ik denk loungen in het park, boterhammetje en watertje mee, goed boek, iPod op, zonnemelk, kleedje... Oké, dan nu even wat ritueeltjes aflopen en tot vanavond. Hou het droog! ps: mis oude Forum toch wel een beetje *zonnemelk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Goeiemorgen mensen en Witte, zo vroeg al op, wow. An ik kom op je andere schouder zitten vandaag mooi voor het evenwicht en dan kun je niet eens impulsief opbn sta zelfs al zou je het dan willen:D Hier schijnt de zon nog niet echt dus plichten en boodschappen maar eerst en genieten daarna, zo lang mogelijk. fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 * Zonnemelk Joris, ben je je boodschappenlijstje aan het maken hier??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Jane, geniet vandaag lekker van de dag ga ik ook doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 goede moge ben al klaar voor de dag onder de douche geweest en wel en al koffie op en zo op naar de lidl boodschapjes doen, moet wel wennen aan het nieuwe forum , vind t ook vervelend dat ik steeds opnieuw moet inloggen of is daar een truukje voor dat het wordt onhouden ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 goeiemorgen Joris Marq en Jane Lekker genieten vandaag zou ik zegge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Een hele goeie zonnige morgen lieve kanjers. Lucas wat jammer dat je zo vlug weer weg gaat anders had je wat meer kunnen vertellen over je uitglijer gisteren. Nu is het een mededeling en verder kunnen we niets doen. Vervelend. Ik ga vandaag het tuinstel afsoppen en binnen zetten en verder wat dingen opruimen. is mooi weer. goeie moreghu Witje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Nou een heel erg luie dag word het nu ook weer niet hoor, nu even badderen, dan een broek innemen die is nog nieuw, maar toch te wijd voor me. En ik zal me vanmiddag bezighouden met mn katjes, onder de parasol want ik mag niet in de zon, helaas. Vanavond op visite bij een nichtje van me. Ach wel fijn dat het heerlijk weer is! Geniet ervan allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Nu al je tuinset binnen zetten Bol?? Het kan zelfs in oktober nog prachtig weer zijn hoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 september 2011 Rapport Share Geplaatst 3 september 2011 Shahire, knap van je dat je je gister aan je aafspraak hebt gehouden. De beloning is dan heerlijk slapen. Ah mooi Witte op mijn schouder, ben je zo streng?? Dat wordt dus extra opletten En Jane op mijn andere schouder, perfect, kan niet meer mis gaan vandaag. Joris, klinkt gezellig, lekker genieten vandaag. MarQ, alles went moet je maar denken. Volgens mij is dat voor de veiligheid dat je telkens moet inloggen, ik vind het wel prettig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden