Marc Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Goedemorgen Marc en alle anderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Goedemorgen mensen, ik wens jullie allemaal een fijne en mooie dag toe Ik ben een dagje weg, tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Goeie morgen allemaal, het is weer maandag... Het werken begint weer. Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Al ruim een maand droog nu. Iedereen een hele fijne en droge dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 goedemorgen, was nog pikke donker toen ik wakker werd, nu is het toch echt herfst,brrr jullie lekker geslapen? eerst krantje enz..., dan trainen en actief zijn! hoor het wel groet toine:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Goede morgen allemaal, Ook al gaat het buiten storten vandaag Ik neem vandaag de eerste niet. ik zal deze dag de derde droge dag halen. Wish me luck;) Wie doet er mee? fijne dag tot later:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Hé Tas van harte gefeliciteerd met je verjaardag :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Goedemorgen lieve mensen...hier klaar voor deze nieuwe week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jap Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Goedemorgen!! Het weer is prachtig en begin eerst maar eens met een lekkere fietstocht. Prettige dag en "zie"jullie later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 hoe krijg ik nu een linkje van youtube hier dat je dan alleen hoeft aan te klikken als ik bij youtube copy doe krijg ik alleen een vage code?? help?:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 goede morgen allemaal. tasseke een hele fijne verjaardag. maak er wat moois van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Goedemorgen. AR ik ga met je meedoen vandaag. Met volle kracht vooruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Tasseke! ook van mij een fijne verjaardag toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Madelief en Igor, ook sterkte vandaag. Ik ben ff weg en zie jullie later weer. We gaan er gewoon voor, hoppaaaa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 goeiemorgen mensen, Tasseke meis, ik mis je hier; mocht je lezen ik hoop dat je een goeie verjaardag hebt! :light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Goedemorgen, Tasseke, als je leest, van harte gefeliciteerd. Ik hoop van harte dat het goed met je gaat. :present: :present: :present: :present: Stilletjes hier, het ziet er nu echt uit alsof de herfst in aantocht is. Donker in huis en regen. :Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Goedemorgen allemaal hoe vergaat het jullie? hoop goed! zo de vakantie zit er weer op, ik mag weer aan de slag, er is wel het 1 en ander veranderd en ik merk dat ik daar slecht mee om kan gaan, moet eens leren voor mezelf op te komen, maar goed, nu eerst maar eens leren, hoe het hier gaat, hier is ook van alles veranderd, zie ik.. Bol nog gefeliciteerd met je verjaardag b.t.w ik heb het droog gehouden, was niet altijd makkelijk, maar ik heb niet gedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Gaby, welkom terug, knap dat je het droog hebt gehouden. En ga nu stille zo voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 goeie morgen lieve kanjers. Made voor jou een dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Het is hier bij mij buiten een kabaal van jawelste, het hele gebouw staat in de steigers. Voor de ramen waar gewerkt wordt hangen ook nog eens zeildoeken. Mijn huis is nog niet aan de beurt, gelukkig, als ik ergens geen zin in heb is in een soort van verduisterd huis te leven. :Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Mmmmm, met de emoticons lukt het niet echt. Ik krijg niet wat ik bedoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Wat en rust hier ineens, ga ik er ook maar weer vandoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 Goedemorgen It is rûzig waer Ruikt wel lekker vind ik Ik loop zo naar de brug Kijken of ik de brand kan zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 5 september 2011 Rapport Share Geplaatst 5 september 2011 goeie morge allemaal zit lekker aan de koffie en zie de dag wel vol goede moed tegemoet, iedereen fijne maandag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden