Spring naar bijdragen

Zondag 4 september 2011


Rae

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 107
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal.

Met ingang van dit weekeinde open ik de zaterdag met typische

zaterdagochtendmuziek en de zondag met typische zondagochtendmuziek.

Zoiets bestaat eigenlijk niet maar ik prent het me gewoon maar in omdat ik

dan de illusie heb dat ik toch echt wel iets van een geregeld leven bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen,

het regende hier afgelopen nacht zo erg dat de vogels al surfend mijn kamer binnen gleden..

ging echt als een gek tekeer!

nou de warmte is in ieder geval een beetje uit het huis.

goed geslapen alleen weer zo vaag gedroomd??

gisteren heerlijk gegeten BBQ en ga dit dus zo er weer aftrainen en dan op familiebezoek waar ik totaal geen zin in heb.

gisteren heeeel erg trekmoment gehad, maar dat ging ook snel weer weg, gelukkig.

ga vandaag maar lekker druk zijn met activiteiten, focus ik mij tenminste niet op het onvermijdelijke, dat alles zinloos is en we allemaal dood gaan en dan nog vaak op een onacceptabele manier.

sorry voor de laatste zin, maar blijft harde waarheid, ben beetje depri..

soms wil ik dat alles wat meer betekenis heeft of zo aanvoelt.

hoe gaan jullie daar mee om?

ga even hondje naar buiten gooien en een pot koffie aan mijn mond zetten en dan zo trainen, moet heel wat agressie uit brr.

the doors - the end

toine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje,

even terugkomend op je reactie van gisteren. Voor dat ik hier op het forum kwam, zat ik bijna dag en nacht achter de pc thuis. Dit heb ik inmiddels doorbroken met enkel nog 's ochtends en 's avonds. Ondanks dat maak ik overdag ook nog geregeld uitglijers en of dat nu komt doordat ik alleen thuis ben of niets voorhanden heb.

Mijn man en ik hebben zo'n schoolbord op de kop getikt bij de Kwantum met de dagen van de week. Hier willen wij onze taken op gaan vermelden zoals bv. ramen wassen, stofzuigen, wc's schoonmaken, etc. De taken bij ons in huis zijn wat dat betreft heel goed verdeeld. Zo kookt mijn man altijd en is het gebied van de vaatwasser mijn ding. Ik stofzuig, maar mijn man dwijlt de kamer weer.

Dat we het zo verdeeld hebben moet ook wel, want ik werk 29 uur in de week. Op maandag werk ik onder schooltijd, maar als ik klaar ben van m'n werk haal ik de kids gelijk op bij school kortom dan weinig tijd om nog allerlei taken op me te gaan nemen.

Kortom het zijn voor mij de "lege" momenten zoals ik ze nu even noem, die ik moet doorbreken om zo voor mezelf haalbare doelen te kunnen maken.

Half oktober heb ik de volgende afspraak staan bij Tactus. Dan worden de uitslagen besproken van de controle van de urine en het bloed. Het duurt dus nog even en geeft mij de tijd om voor mezelf ook een aantal zaken op een rijtje te zetten.

groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve frummers!

Heb kort en slecht geslapen, maar ik heb wel een goede zin gelukkig!:)

Ga de draad van gisteren even teruglezen.....

Voor een ieder een fijn zondag.

Trouwens ik vind het heerlijk om de dag met muziek te beginnen, dus ga zo door jongens!

En ik hou erg van klassieke muziek, ook van andere soorten hoor!

Mijn smaak is erg breed zeg maar, ligt een beetje aan hoe ik me voel. :moon:

Zo mn badje is aan het vollopen, dus uitgebreid tutten in de badkamer zo!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve kanjers,

Toine dat is pijnlijk als je het gevoel hebt dat veel dingen geen waarde hebben in jou leven, omdat je toch dood gaat. Tja ik ken die houding wel van mijn man ( hij is afgelopen dec. gestorven) hij was altijd heel depresief en zag nergens een lichtpuntje waar hij zich aan vast kon klampen. Goh. heel rot voor je dat je dat gevoel hebt joh, ik hoop dat dat een keer over gaat, want anders is het toch erg moeilijk om gemotiveerd te blijven.

Luzac die dooie momenten ken ik gelukkig niet, ik heb altijd wel iets te doen wat ik leuk vind, en ik vind bijna alles leuk om te doen. Maar heb je geen hobby's? Ik werk eerst en ga naderhand lekker zitten genieten van b.v. gamen, of schilderen (moet ik weer eens oppikken).

Wel fijn dat jullie samen het huishouden doen. Dat heb ik weer niet en dat is wel eens vervelend. Moet alles zelf doen b.v. metselen, vijvers maken, betegelen enz. Maar ook dat vind ik erg leuk om te doen.:)

Ik wil iets met jullie delen. Ik weet niet of ik donderdag een refu. in heb genomen. Ik ga ook niet kijken op het draadje dat doe ik morgen pas. volgens mij heb ik het niet ingenomen, weet het bijna zeker. dus ik zou kunnen gaan drinken:P

Dit is de eerste keer dat ik, in die twee jaar dat ik nu bij het forum ben, dat ik hoogstwaarschijnlijk geen refu genomen heb. Maar ik heb er geen zin in. Ga geen twee jaar weg gooien om een paar uur van de wereld te zijn. No way people, maar ik kan drinken.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemorgen aan de langslapers! :D

Lekker gebadderd, nu een soepje maken, doe ik elke zondag.

Verder geen plannen hier, het regent en is een beetje broeierig.

Will, Fleur!!! Waar hangen jullie uit?

Staan jullie zo direct bij me op de stoep?? Dan ga ik snel aan de soep beginnen!!!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge. Best wel goed geslapen. Gister op mijn werk gesproken met een supermooi meisje, nou ja gesproken, we konden elkaar niet verstaan. Maar vannacht heb ik gedroomd dat ik haar kuste. En damn, dan word je wakker. Het was zo echt dat toen ik wakker werd met dat fijne gevoel, ik nog steeds dacht dat het echt was. Nou ja, niet dus. Eerst koffie.

En Toine, als ik wakker ben heb ik vaak dat zelfde zinloze gevoel. Ik lees dat hier wel vaker, net alsof we een leegte proberen op te vullen met alcohol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh ik zou eigenlijk vandaag aan mijn grote vijver willen beginnen, om die een stuk leeg te halen. Zit denk ik zo'n 15 kub water in. Ik wil dat de vissen de winter in schoon water gaan door brengen, maar het regent, verdorrie. Toch zo maar ff naar buiten en een extra pomp neer zetten om hem leeg te pompen.

Rae laat a.u.b. vandaag nog iets van je horen. Je hoeft je nergens voor te schamen hoor, en je zeker niet schuldig voelen. Je voelt je hoogstwaarschijnlijk al rot genoeg. Misschien tijd om helemaal te stoppen. Er zijn maar heel weinig mensen die echt kunnen minderen. Vaak is het toch heel moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen zonder zon deze dag weer,

beetje geradbraakt, puberdochter was

tegen 4 uur op honk, en helaas dat went maar niet.

Ik merk dat ik dan ook rusteloos word, het gaan slapen

uitstel en lichter slaap omdat ik op dat smsje wacht dat ze

aan de thuisreis begint. En het smsje vannacht hield in dat ze

door het noodweer niet de weg opmaochten vd organisatie van

het feest. Dat hielp ook niet erg. Maar tussendoor wel hazeslaapjes kunnen

doen en straks maar weer eens lekker meppen, dan komt die onrust weer

los en is mijn moe zijn weer fysiek, en dus acceptabel. Het zijn oude triggers voor me,

machteloosheid en loslaten, pfffff, maar deze fase zit er meer vertrouwen in de basis, zowel bij mezelf als in het durven loslaten, en dat scheelt een slok op een borrel.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jane het schijnt zo ontzettend moeilijk te zijn om je kind los te laten. Vertrouwen te hebben dat ze het gewoon goed doet omdat ze van jou geleerd heeft hoe het moet.:) Toch blijft die onzekerheid opspelen. Lijkt me toch erg voor je dat je daardoor toch slapeloze nachten hebt.

En ze heeft het hoogstwaarschijnlijk gewoon goed gedaan en denkt mischien wel, Mam maak je niet zo druk, ik kan best wel voor mezelf zorgen hoor.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: witte
Hee Madelief...
Ik zal je ff goeiemorgen wensen hoor.
Niet zo bang zijn hier hoor, zie t forum maar als een leerplek
voor het echte leven.
Ik vond het onwijs goed juist dat je het aangaf
In ieder geval fijne dag
En succes met je soepie!quote>


Dank je Witte!!!! :heart:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...